site design in tehran

طراحی سایت در تهران

انواع خدمات طراحی سایت در تهران با بهترین کیفیت و کارایی

توسعه هر نوع وبسایت وردپرسی و برنامه نویسی اختصاصی در زمینه‌های مختلف

ما در رایانیتا انواع خدمات طراحی سایت در تهران، سایر شهرها و اقصی نقاط جهان ارائه می‌دهیم. امروزه با گسترش کسب وکارهای آنلاین، طراحی سایت برای همه کسب و کارها در هر جای ایران و در هرجای دنیا امری ضروری محسوب می شود. برای کاربران شهر تهران امکان مراجعه حضوری و عقد قرارداد وجود دارد. امکان برگزاری جلسات آنلاین و عقد قرارداد به صورت امضای الکترونیک نیز ممکن است.

با ما در ارتباط باشید

طراحی سایت چیست؟

همه ما با مفهوم وبسایت آشنا هستیم.اولین سایت در سال 1991 منتشر شد. آن زمان پیش‌بینی نمیشد که طراحی وب انقدر فراگیر شود. از آن موقع تا کنون طراحی وب مسیر طولانی را طی کرده است. ابتدا فقط برای دسکتاپ بود ولی اکنون ریسپانسیو بودن و نمایش مناسب در انواع دستگاه لپتاپ، تبلت و موبایل بسیار اهمیت دارد. همچنین نوع تکنولوژی‌ها از گذشته تا کنون تغییر بسیاری کرده است. به صورت کلی در مفهومی جامع، طراحی وبسایت یک فرایند است، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و اجرای طرح. حفظ تعادل میان عملکرد و ظاهر زیبا در ایجاد یک سایت موفق بسیار مهم است. این فرایند باید کاربردی باشد و یک تجربه کاربری مناسب ایجاد کند. دو عنصر کلیدی برای ساخت سایت حرفه ای عبارت است از عملکرد و زیبایی. زیبایی و عملکرد نمی‌توانند جایگزین یکدیگر باشد و حفظ تعادل بین آنها بسیار مهم است. وب سایت ها را می توان بر اساس مهیارهایی مانند هدف، تکنولوژی، ماهیت فنی، موضوع، کاربرد، نوع کاربر و... در انواع دسته بندی‌ها طبقه‌بندی کرد.

تعداد سایت‌های فعال در جهان هر روزه درحال گسترش هستند. طبق تحقیقات در هر روز ۲۵۰.۰۰۰ وبسایت جدید ایجاد می‌شود.

طراحی سایت در تهران

بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند با شرکت‌های مستقر در شهر خود همکاری داشته باشند. شرکت رایانیتا در شهر تهران مستقر است. اما در محیط آنلاین فواصل مکانی اهمیت خود را از دست می‌دهند. برای سایر شهرها و کشورها نیز از طریق جلسات آنلاین کار مطابق زمانبندی اولیه و با کیفیت عالی جلو خواهد رفت. پس اصلا نگران این موضوع نباشید. مهم‌ترین مزیت کسب‌وکارهای آنلاین و راه اندازی وبسایت خروج از محدودیت‌های فیزیکی، جغرافیایی و زمانی است.

ما در شرکت طراحی سایت رایانیتا افتخار همکاری با بیش از ۱۰۰ مجموعه در نقاط مختلف ایران و جهان را داریم.

شرکت طراحی سایت در تهران

در شهر تهران تعداد شرکت های طراحی سایت بسیار زیاد است که همه خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. قیمت شرکت‌های مختلف و ویژگی‌ها و امکانات آنها باهم متفاوت است. برای همین پیش از سفارش بهتر است با شرکت‌های بیشتری ارتباط بگیرید و در نهایت بهترین گزینه برای خود را انتخاب نمایید. برای هر کس ممکن است بهترین گزینه متفاوت باشد مثلا برای یکی معیار قیمت بسیار اهمیت دارد و برای دیگری پشتیبانی و برای فرد سوم کیفیت اجرا و ...

رایانیتا یک شرکت طراحی سایت در تهران است که می‌تواند در این مسیر همیار شما باشد. ما در رایانیتا با تیمی از متخصصان مجرب همواره کوشیدیم تا بهترین خدمات، بالاترین کیفیت، پشتیبانی قوی، سرعت بالا و قیمت مناسب را در کنارهم به شما عزیزان ارائه دهیم. با امکان بازگشت وجه ما، خیالتان از بابت کیفیت کار آسوده خواهد بود.

tehran website

ثبت سفارش از رایانیتا

در صورت سفارش طراحی سایت از ما، امکان بازگشت وجه در صورت نارضایتی، هاست و دامنه رایگان، پشتیبانی یکساله فنی، طراحی اختصاصی، آموزش رایگان، ورود محتوای اولیه رایگان نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود. هم‌چنین در تمام طول پروژه یک کارشناس به عنوان مشاور مستقیم شما انتخاب شده و در این مسیر همراه شما خواهد بود. در صورت هر گونه سوال می‌توانید با ایشان در ارتباط باشید. همچنین در مدت پشتیبانی نیز از امکان مشاوره رایگان بهره‌مند خواهید بود. در صورت نیاز به جلسات، امکان برگزاری جلسه به صورت آنلاین و حضوری فراهم می‌باشد.
برای مشاهده تعرفه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی و توسعه سایت

طراحی و توسعه سایت شامل دو بخش طراحی و توسعه می‌باشد. طراحی و توسعه دو مفهوم هستند ولی اغلب به جای هم استفاده می‌شوند. منظور از طراحی سایت، طراحی بصری ظاهر سایت است اما توسعه به معنای برنامه نویسی مغز سایت و فرایندهاست. البته امروزه برای سایت‌های ساده‌تر می‌توان از CMS هایی مانند وردپرس استفاده نمود. این CMS ها زیرساختی برای مدیریت محتوا هستند و بدون برنامه نویسی می‌توانید با استفاده از المان‌ها و پلاگین‌های مختلف وبسایت خود را ایجاد نمایید.
البته بدیهی است که برای داشتن یک سایت مناسب، لازم است کار را به کاردان بسپارید. قطعا سایتی که شما ایجاد می‌کنید با سایتی که یک متخصص وردپرس ایجاد می‌کند، متفاوت خواهد بود.

اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟!

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

wp and coding

انواع روش‌های پیاده‌سازی سایت در رایانیتا

استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و روش برنامه نویسی از جمله رو‌های پیاده‌سازی وبسایت در مجموعه ما می‌باشد. که هر کدام به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه به این دو روش و زیردسته‌های آنها می‌پردازیم.

روش اول: وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای حرفه‌ای که بسیاری از سایت‌ها در جهان با استفاده از این بستر تولید شده اند. در بستر وردپرس تعداد بسیار زیادی قالب و پلاگین توسعه داده شده است و عملا برای هر ویژگی مورد نظر شما یک پلاگین توسعه داده شده است. وردپرس برای سایت‌های شرکتی، خبری، فروشگاهی، مارکت پلیس ساده، آموزشی که فرایند ویژه ای ندارند، بسیار مناسب است. اما اگر سایت شما فرایند ویژه‌ای داشته باشد ممکن است در بستر وردپرس به صورت کلی قابل پیاده‌سازی نباشد یا اگر باشد به دلیل عدم بهینگی پیشنهاد نشود. سایت‌های وردپرسی وابسته به نوع طراحی در دسته‌های زیر قرار می‌گیرند.

سایت وردپرسی با قالب آماده

این نوع سایت سریعترین نوع پیاده‌سازی سایت است. شما متناسب با درخواست خود از میان قالب‌های ارسالی می‌توانید موردی را انتخاب نموده و همان برای شما نصب و راه اندازی می‌شود.

سایت وردپرسی اختصاصی

هزینه و زمان این نوع کمی طولانی‌تر است و تاحدودی وابسته به نوع طرح می‌باشد. در این روش متناسب و یکپارچه با برند شما دو تا سه نوع طراحی انجام شده و جهت انتخاب برای شما ارسال می‌گردد. مورد انتخابی شما توسعه و پیاده‌سازی می‌شود.

روش دوم: برنامه نویسی

این روش برای سایت‌های پیچیده‌تر که قابلیت پیاده‌سازی با ودپرس را ندارند مانند طراحی سایت مارکت پلیس حرفه‌ای، اتوماسیون اداری و... پیشنهاد می‌شود. هزینه و زمان تولید این نوع سایت بالاتر است ولی بهینگی بسیار بیشتری دارد. همچنین در حالت برنامه نویسی امکان گسترش پذیری کامل وجود دارد و در صورت نیاز به هرگونه ویژگی در آینده به راحتی می‌توانید به سیستم خود اضافه نمایید.

تکنولوژی‌های ما در برنامه نویسی وب

ما معمولا در اغلب سایت‌های خود از تکنولوژی‌های HTML – CSS – JS – Bootstrap – React – PHP/Laravel - MySQL استفاده می‌کنیم. همه این تکنولوژی‌ها از محبوب‌ترین تکنولوژی‌های توسعه وب هستند و جامعه بزرگی دارند. این فناوری‌ها برای ایجاد ساختار، سبک، تعاملات و فرایندها و مدیریت پایگاه داده استفاده می‌شوند.

Rayanita Services

خدمات شرکت رایانیتا در تهران

  1. انواع طراحی سایت خبری، شرکتی، شخصی، خدماتی، فروشگاهی، آموزشی
  2. طراحی سایت مارکت پلیس یا چند فروشندگی
  3. طراحی و توسعه انواع اتوماسیون اداری، پلتفرم‌های تحت وب، تخفیف گروهی، سایت آگهی و...
  4. توسعه انواع اپلیکیشن اندروید، IOS و دسکتاپ در زمینه‌های مختلف سازمانی، فروشگاهی، آموزشی، خدماتی، حمل و نقل و...
  5. سئو سایت تخصصی و کسب جایگاه در گوگل با هدف افزایش بازدید و در عبارات کلیدی مرتبط
  6. راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ متناسب با بودجه و هدف کسب‌وکار
  7. ایمیل مارکتینگ و بازاریابی پیامکی
  8. راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل ادز و مدیریت آن
  9. تبلیغات بنری با طراحی انواع بنر مورد نیاز
  10. مدیریت سایت
  11. تولید و بازاریابی محتوا
  12. طراحی لوگو، لوگوموشن، انواع موشن گرافی، برندبوک و انواع طراحی گرافیکی دیگر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از خدمات فوق، کافی است با ما در ارتباط باشید.

مراجعه حضوری برای طراحی سایت در تهران

برای مشاوره، رفع ابهام، جلسات نیاز سنجی، امضای قرارداد، گزارش و دمو پروژه می‌توانید به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه بفرمایید. کافی است یک روز قبل برای تعیین وقت جلسه با ما تماس بگیرید تا زمان جلسه برای شما ست شده و هماهنگی‌های لازم با کارشناسان و مدیران مربوطه انجام گیرد. اگر در تهران مستقر هستید، امکان مراجعه حضوری و ارتباط مستقیم می‌تواند به صورت کلی اطمینان خاطر بیشتر در شما ایجاد کند. . در مواردی مانند آموزش نیز امکان حضور کارشناس در محل شما میسر است.

برای دوستانی که در سایر شهرها اقامت دارند، امکان برگزاری تمامی موارد فوق به صورت آنلاین نیز فراهم است. خوشبختانه برای قرارداد نیز با امضای الکترونیک مشکل مسافت برطرف شده است. همچنین شرکت رایانیتا عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است و امکان پیگیری کار شما در صورت بروز هرگونه مشکل وعدم اطمینان از طریق این سازمان ممکن است.

عناصر کلیدی در طراحی وبسایت

اگر می‌خواهید وبسایت شما در نهایت نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد، لازم است در سطح بالای کیفیتی باشد و میان زیبایی و عملکرد آن تعادل وجود داشته باشد. زیبایی بدون کارایی و کارایی بدون زیبایی هر دو سبب ترک کاربر می‌شوند. کاربر باید بتواند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. عملا می‌توان گفت سایت از دو بخش اساسی بصری و عملکردی تشکیل شده است.

Rayanita website sections

بخش بصری

بخش بصری در جذب اولیه کاربر بسیار موثر است و هر چقدر حرفه‌ای تر و زیباتر باشد سبب ماندگاری برند شما در ذهن کاربر می‌شود. یک طراحی زیبا و استاندارد باعث ایجاد یک تجربه کاربری خوب، بهبود برند، ماندگاری بیشتر کاربر و افزایش احتمال تبدیل او به مشتری می‌شود. عناصر بصر یک سایت عبارتند از : فونت‌ها، رنگ‌ها، تصاویر و آیکون‌ها، چیدمان و ساختار و...

بخش عملکردی

عناصر عملکردی و کاربردی بخش مهم دیگر سایت هستند. فرایندها، انعطاف و سازگاری، امنیت، ناوبری، سرعت سایت و کیفیت پردازش وابسته به این عناصر و درستی پیاده‌سازی انها هستند. با توجه به توسعه صنعت طراحی وب، بهتر است از ابزارهای مدرن برای تضمین عملکرد وب‌سایت‌ استفاده کنیم. این عناصر در تجربه کاربر بسیار موثر هستند. به طور مثال یک سایت با سرعت لود پایین توسط کاربران رها می‌شود.

هر دو بخش عناصر در سئو سایت نیز موثر هستند. مثلا در بخش عناصر بصری اگر تصاویر به درستی بارگذاری نشوند، سبب آسیبهای سئویی می‌شود. در بخش عناصر عملکردی نیز سرعت پایین سایت در سئو اثر مخرب دارد.

در صورت سفارش انواع سایت از رایانیتا، خدمات سئو سایت با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد.

فرایند اجرایی پیاده‌سازی سایت

ما در شرکت رایانیتا، در ابتدا با یک تماس تلفنی کلیات کار و اطلاعات لازم را از شما دریافت می‌کنیم. اگر داکیومنتی نیز تهیه کرده باشید خیلی بهتر است. پس از تماس کارشناسان، اطلاعات کار شما جهت بررسی به بخش فنی ارجاع داده شده و طی یک روزکاری، جزئیات کار متناسب با وردپرسی یا برنامه نویسی بودن سایت، مدت زمان، مبلغ و پیشنهادات خدمت شما ارسال می‌شود. پس از تایید شما یک جلسه آنلاین با مدیر فنی شرکت جهت نیاز سنجی دقیق برگزار می‌شود.
پس از جلسه نیاز سنجی، پروپوزال نهایی خدمت شما ارسال می‌گردد. در صورت تمایل پس از آن عقد قرارداد انجام شده و کار شما آغاز خواهد شد.

انواع خدمات طراحی سایت

وب‌سایت‌ها متناسب با کاربرد، هدف، نوع کاربران و ... در دسته های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. در ادامه به پرکاربردترین انواع وب‌سایت‌ها می‌پردازیم.

Rayanita website types

وب‌سایت شخصی

این وبسایت مانند یک رزومه در بستر آنلاین است و برای افرادی که قصد معرفی خود در فضای دیجیتال را دارند و یا می‌خواهند در محیط وب برندینگ شخصی داشته باشند مناسب است. همچنین فریلنسرها نیز می‌توانند از این طریق خدمات خود را ارائه کنند.

در وب سایت شخصی معمولا امکان نمایش رزرومه فرد، گالری تصاویر، نمونه کار‌ها، فرم‌های ارتباطی و ثبت درخواست فراهم است. البته اگر ویژگی‌های بیشتری مدنظر داشته باشید نیز امکان اضافه کردن آن به سایت شما وجود دارد.

وبسایت خبری

هدف این نوع سایت انتشار مقالات در بازه‌های زمانی منظم است. این مقالات می‌تواند آموزشی یا به صورت اخبار باشند.

امکان انتشار محتوا در سایت‌های خبری به صورت متن، تصویر، ویدیو و صوت وجود دارد. از ویژگی‌های دیگر سایت‌های خبری و وبلاگی می‌توان به ایجاد ظاهر جذاب همراه با ایجاد فضای راحت مشاهده سایت برای کاربر، امکان ذخیره مقالات محبوب، درج دیدگاه، مدیریت و نمایش صحیح دسته‌بندی‌ها و... اشاره کرد.

طراحی سایت شرکتی (معرفی)

هدف این نوع سایت معرفی شرکت و سازمان می‌باشد. سایت‌های پزشکی، مشاوره و وکلا نیز در این دسته قرار می‌گیرند. در این سایتها فرایند مالی می‌تواند وجود داشته باشد. ولی اساس این سایت بر پایه معرفی خدمات و کالاهاست نه فروش آنها.

در وب‌سایت‌ّهای شرکتی معمولا تمرکز بر نمونه‌کار‌های شرکت، پروژه‌های انجام شده، دستاورد‌ها ، معرفی اعضای شرکت و تعدادی CTA (Call To Action) جهت ارجاع کاربر به فرم های هدف، مانند ثبت سفارش، رزرو وقت ملاقات، رزررو مشاوره، درخواست جلسه دمو محصول و همچنین برقراری تماس با شرکت می‌باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

هدف این نوع سایت فروش کالا و خدمات است و بر پایه فرایند مالی ایجاد می‌شود. از فرایندهای مهم این نوع سایت می‌توان به سبد خرید، اتصال به درگاه پرداخت و پروسه سفارش اشاره نمود.

محصولات در سایت‌های فروشگاهی می‌توانند به صورت فیزیکی و یا مجازی باشند. در زمینه محصولات فیزیکی فرایند ارسال مرسوله، محاسبه هزینه ارسال، ساز و کار مرجوعی کالا و گارانتی حائز اهمیت است. در رابطه با محصولات مجازی امکان قابل دانلود نبودن محصول ویدیویی، فرایند استفاده از محصول (مانند کتابخوان برای محتوای متنی، Player برای پادکست و کتاب صوتی) و پشتیبانی باید مدنظر قرار گرفته شوند.

طراحی سایت چند فروشندگی

در بعضی از وب ‌سایت‌های چند فروشندگی امکان قیمت‌گذاری برای یک محصول توسط چند فروشنده فراهم است. این سایت بر مبنای فروش است با این تفاوت که به جای یک فروشنده چندین فروشنده امکان ارائه محصولات و خدمات خود را دارند . کاربر نیز می‌تواند از هر فروشنده‌ای که بخواهد خرید خود را انجام دهد.

طراحی سایت آموزشی

در این سایت هدف فروش دوره و پکیج‌های آموزشی است. می‌تواند دوره‌های رایگان نیز قرار گیرند. امکان آموزش آنلاین و برگزاری دوره به صورت آنلاین و همچنین ثبت‌نام برای دوره حضوری نیز میسر است. کاربران می‌توانند دوره‌های خریداری شده خود را از طریق پنل کاربری مشاهده نمایند. در صورت نیاز امکان برگزاری آزمون آنلاین (به صورت تستی، چند گزینه‌ای، تشریحی و...) نیز وجود دارد.

اتوماسیون‌های سازمانی (داخلی و خارجی)

اتوماسیون می‌تواند در بستر وب یا به صورت اپلیکیشن پیاده سازی شوند. اتوماسیون‌ها برای خودکارسازی فرایندها در سازمان‌ها کاربرد دارند و می‌توانند فرایندهای مختلف در بخش‌های داخلی و خارجی سازمان از جمله مالی،منابع انسانی، ارتباط با مشتریان، ارتباط با نمایندگان و ... را بهینه کنند. امکان پیاده سازی اتوماسیون به صورت تحت وب (امکان دسترسی از همه جا و Remote)، پیاده‌سازی در سرورهای سازمان و به صورت لوکال فراهم است.

طراحی سایت آگهی

هدف این نوع سایت ارتباط افراد مختلف از طریق آگهی‌هاست. این آگهی‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف باشند. روش درآمدی این نوع سایت‌ها می‌تواند از طریق خرید اشتراک، خرید شیوه‌های ارتقا آگهی، پرداخت برای هر آگهی و ... باشد.

طراحی سایت تخفیف گروهی

این نوع سایت‌ها تخفیف‌های کسب و کارهای مختلف را به صورت آگهی نشان می‌دهند و کاربران می‌توانند از این تخفیف‌ها خریداری کرده و وچر دریافت کنند. نت برگ و تخفیفان از جمله این نوع سایت‌ها هستند.

طراحی سایت استخدام

این نوع سایت‌ها تخفیف‌های کسب و کارهای مختلف را به صورت آگهی نشان می‌دهند و کاربران می‌توانند از این تخفیف‌ها خریداری کرده و وچر دریافت کنند. نت برگ و تخفیفان از جمله این نوع سایت‌ها هستند.

طراحی سایت خدماتی

هدف سایت‌های خدماتی فروش خدمات است فروش خدمات به نسبت فروش کالا کمی پیچیدگی دارد و ممکن است نیاز به امکان پیش سفارش باشد و یا کاربر بتواند روند اجرای خدمات را مشاهده نماید.

سایت‌های رزرواسیون

این سایت‌ها امکان رزرو دارند بیشتر برای رزرو هتل، خرید بلیط‌ها، اجاره اقامتگاه، رزرو وقت کلینیک، رزرو سینما و کنسرت و... کاربرد دارند.

پلتفرم‌های اختصاصی تحت وب

این پلتفرم‌ها معمولاً ویژگی‌های اختصاصی بیشتری دارند که متناسب با درخواست پیاده سازی می‌شوند. در حالت برنامه‌نویسی امکان توسعه هر نوع ویژگی وجود دارد.

سوالات متداول

بله، شما عزیزان می‌توانید جهت شرکت در جلسات فنی و عقد قرارداد به صورت حضوری به محل شرکت مراجعه نمایید.
همچنین امکان برگزاری تمامی مراحل به صورت جلسه آنلاین و امضای دیجیتال قرارداد نیز وجود دارد.

وردپرس برای سایت‌های با پیچیدگی کمتر و برنامه‌نویسی برای سایت‌های پیچیده‌تر پیشنهاد می‌گردد.
در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا متناسب با پروژه شما، گزینه بهتر تعیین شود.

بله، برای همه خدمات فاکتور رسمی ارائه می‌شود.
فرایند صدور فاکتور رسمی ۲ تا ۵ روزکاری زمان می‌برد. امکان پست فاکتورها نیز فراهم است.

بله، برنامه‌نویسی پلاگین اختصاصی نیز پذیرفته می‌شود.

مدت زمان اجرای پروژه به پروژه شما وابسته است.
اما به صورت معمول برای سایت‌های وردپرسی مدت زمان بین ۳ روزکاری تا ۱۵ روزکاری می‌باشد.
برای سایت‌های برنامه نویسی نیز بین ۳۰ تا ۶۰ روزکاری است.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید 021-47620070