اتریوم، جایگزین بیت کوین در آینده نزدیک

ویتالیک بوترین که چهره برجسته ای در فضای رمزنگاری و بلاکچین است. هم بنیانگذار اتریوم، یکی از رایج ترین بلاک چین های صنعت می باشد. سکه اتریوم اتر (ETH) نیز یکی از دارایی های برتر بخش رمزنگاری با محدودیت بازار است. بوترین متخصص در زمینه های فن آوری و برنامه نویسی کامپیوتر است.

ویتالیک بوترین که در اصل اهل روسیه بود. در شش سالگی به کانادا نقل مکان کرد. بوترین در فضای رمزنگاری و بلاکچین موفقیت های چشمگیری به دست آورد که بسیاری از آن ها را در سنین جوانی به دست آورد. ویتالیک بوترین همچنین بنیانگذار مجله بیت کوین بود و به غیر از اتریوم در چندین فعالیت زنجیره بلوک کار کرده است. اگرچه او همچنان به پیشرفت اتریوم کمک می کند. بوترین همچنین طرفداران قابل توجهی در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر دارد. گفته می شود دارایی خالص ویتالیک بوترین بسیار زیاد است و در مجموع مبلغی بالغ بر صدها میلیون دلار در هر زمان انجام می شود.

ویتالیک بوترین فکر می کند رمزنگاری در یک حباب است

اما او پیش بینی نمی کند که چه زمانی ظاهر می شود. وی معتقد است که این احتمال وجود دارد که اتریوم در آینده از بیت کوین عبور کند. ویتالیک بوترین ،هم بنیانگذار اتریوم، فکر می کند که رمزنگاری در حباب است و بحث انرژی در مورد استخراج بیت کوین (BTC) برای پذیرش تغییرات تکنولوژیکی نیاز به زنجیره بلوکی دارد.

ویتالیک-بوترین-فکر-می-کند-رمزنگاری-در-یک-حباب-است

بوترین در مصاحبه با CNN: ما حداقل سه تا از این حباب های رمزنگاری بزرگ را داشته ایم. همچنین وی افزود که می توانست از قبل به پایان رسیده باشد، یا ممکن است ماه ها بعد به پایان برسد. این جوان 27 ساله درمورد اینکه آیا سقوط اخیر که باعث کاهش بیت کوین به حدود 30000 دلار شد، نشان دهنده پایان حباب رمزنگاری بود ، اظهار داشت:

اغلب به طور كافی، دلیل توقف حباب ها این است كه اتفاقی می افتد و باعث می شود كه این فن آوری هنوز وجود نداشته باشد.

یکی از عوامل سقوط قیمت بیت کوین اعلامیه ایلان ماسک در مورد نگرانی های خود در مورد مصرف برق بیت کوین بود. فیلیپ گرادول ، اقتصاددان ارشد گفت سایر خریداران نهادی نیز ممکن است در مورد تأثیر محیط زیست، موارد استفاده، فعالیت های غیرقانونی و مقررات رمزنگاری نگران باشند.

بیت کوین ممکن است عقب بماند!

بوترین به CNN گفت که نگرانی های انرژی در مورد استخراج اثبات کار بیت کوین مطرح است.مصرف منابع قطعا بسیار زیاد است. این چیزی نیست که بخواهد جهان را به خودی خود بشکند. اما قطعا یک نقطه ضعف قابل توجه است.

اتریوم در حال انتقال از اثبات کار به الگوریتم اجماع اثبات سهام ، از طریق انتقال آینده به تریوم 2.0 است. این میزان مصرف انرژی اتریوم را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. زیرا نیمبوس برآورد می کند که اثبات خطر تا 99٪ انرژی بیشتری دارد. بوترین با تأکید بر اینکه:

ما از مصرف انرژی یک کشور متوسط ​​به مصرف همان انرژی یک روستا می رسیم.

بوترین افزود که مصرف برق استخراج بیت کوین و سخت افزار مورد نیاز می تواند شاهد افزایش تماس از طرف جامعه خود برای تغییر وضعیت یا اثبات سهام یا حرکت به سمت یک مدل ترکیبی باشد.

اگر بیت کوین دقیقا مانند امروز به فناوری خود پایبند باشد. خطر بزرگی برای پشت سر گذاشتن آن وجود دارد.

اگرچه این تماس بدون شک بحث برانگیز خواهد بود. اما بیت کوین ممکن است از ارزیابی بوترین از کارهای ایلان ماسک در توییتر استقبال کند. وی خاطرنشان کرد که این یک پدیده نسبتا جدید در فضای رمزنگاری است. با گذشت زمان تاثیر ماسک کاهش می یابد. وی افزود:

من فکر می کنم انتظار کمی دیوانگی منطقی است. اما من فکر می کنم که بازارها یاد خواهند گرفت. ایلان ماسک برای همیشه از این نفوذ برخوردار نخواهد بود.

سایر اخبار رایانیوز را از دست ندهید…

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *