درباره ETF بیت کوین بیشتر بدانیم

ETF بیت کوین تایید شد. درباره ETF بیت کوین بیشتر بدانیم. پس از گذشت بیش از 10 سال از اولین پرونده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده سرانجام یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تایید کرد. در واقع، کمیسیون بورس و اوراق بهادار  ETF بیت کوین را تایید کرد که به سرمایه گذاران بلافاصله گزینه هایی را می دهد. معاملات روز پنجشنبه، 11 ژانویه آغاز شد. اینکه کدام صندوق ETF برتر خواهد بود، مورد بحث است. اما یک چیز واضح است: ETF های بیت کوین بهترین گزینه در بازار صندوق برای سرمایه گذاران بیت کوین هستند.

ETF چیست

صندوق قابل معامله در بورس (ETF) سبدی از اوراق بهادار است که درست مانند سهام در بورس معامله می شود. قیمت سهام ETF در تمام روز با خرید و فروش ETF در نوسان است. این با صندوق های سرمایه گذاری متفاوت است که فقط یک بار در روز پس از بسته شدن بازار معامله می کنند. ETF ها یک شاخص، بخش، کالا یا سایر دارایی های خاص را ردیابی می کنند، اما برخلاف صندوق های سرمایه گذاری مشترک، ETF ها را می توان به همان روشی که یک سهام معمولی می تواند در بورس خرید یا فروخت. یک ETF می‌تواند به گونه‌ای طراحی شود که هر چیزی از قیمت یک کالای خاص گرفته تا مجموعه‌ای بزرگ و متنوع از اوراق بهادار را ردیابی کند. ETF ها حتی می توانند برای ردیابی استراتژی های سرمایه گذاری خاص ساختار بندی شوند.

درباره ETF بیت کوین

درباره ETF بیت کوین بیشتر بدانیم. صندوق‌های بیت‌کوین که روز پنجشنبه راه‌اندازی شدند از فرآیند بازخرید سهام استفاده می‌کنند که رمزارز اصلی را به پول نقد تبدیل می‌کند.

در حالی که قوانین مربوط به بازخرید سهام به طور مستقیم بر معاملات کوچک‌تری که سرمایه‌گذاران خرد در حساب‌های کارگزاری انجام می‌دهند، تأثیر نمی‌گذارد، آنها برای اجرای معاملات بزرگ‌تر انجام‌شده توسط مؤسسات وارد بازی می‌شوند.

ETF روشی برای سرمایه گذاران است تا در معرض دید یک دارایی مانند طلا یا نفت قرار بگیرند، بدون اینکه در واقع مالک محصول باشند. این ETF ها را می توان درست مانند سهام یک شرکت معامله کرد.

تاپسکات در این مصاحبه تلفنی گفت: “ETF یک صندوق قابل معامله در بورس است، که مانند یک صندوق سرمایه گذاری مشترک است، اما با سهام معامله می کند، به این معنی که شما می توانید در هر زمانی از روز خرید و فروش کنید.”

“این مقوله ای است که برای بسیاری از سرمایه گذارانی که راحتی و نقدینگی را برای سرمایه گذاری مستقیم از طریق ETF ترجیح می دهند، به سرعت رشد کرده است.”

تفاوت بزرگ بین ETF و ارز واقعی این است که ارز دیجیتال برای مبادله به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارد، در حالی که ETF برای هر کسی که حساب سهام دارد در دسترس است و می تواند در هر زمان از طریق پلتفرم های معاملات سهام خرید یا فروخته شود.

تیلور در توضیح روند معامله یک ارز دیجیتال گفت: «شما باید یک حساب کاربری با یک کارگزار کریپتو باز کنید یا با یک صرافی ارز دیجیتال معامله کنید، و بعد از اینکه واقعاً دارایی رمزنگاری واقعی خود را خریداری کردید، باید راهی برای ذخیره آن پیدا کنید.

صندوق‌های بیت‌کوین

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده فشار آورد که صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین تفاوتی اساسی با صندوق های سهام عمده داشته باشند و تأثیر این تصمیم بر نحوه تجارت وجوه تنها با گذشت زمان مشخص می شود.

صندوق‌های بیت‌کوین که روز پنجشنبه راه‌اندازی شدند از فرآیند بازخرید سهام استفاده می‌کنند که رمزارز اصلی را به پول نقد تبدیل می‌کند. بیشتر ETFها عمدتاً از فرآیند بازخرید غیر نقدی استفاده می‌کنند، جایی که دارایی اصلی نیازی به فروش واقعی ندارد.

در حالی که قوانین مربوط به بازخرید سهام مستقیماً بر معاملات کوچک‌تری که سرمایه‌گذاران خرد در حساب‌های کارگزاری انجام می‌دهند تأثیر نمی‌گذارد، آنها برای اجرای معاملات بزرگ‌تر انجام‌شده توسط مؤسسات وارد عمل می‌شوند.

خطرات بالقوه چیست؟

نوسانات همچنان بزرگترین خطر برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است و هر دو متخصص توافق کردند که سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری با ماهیت نوسان دارایی ها راحت باشند.

تیلور می‌گوید: «بی‌ثبات‌تر از سایر بخش‌های بازار است، بنابراین مردم باید مراقب باشند که این چیزی نیست که شما آن را در هسته سبد خود قرار دهید، بلکه چیزی است که می‌توانید به‌عنوان مکملی برای سبد خود استفاده کنید و شاید کمی تنوع ارائه دهید». گفت.

تاپسکات همچنین هشدار داد که سرمایه گذاران باید مراقب خطرات احتمالی یا هک شرکت های ارائه دهنده این دارایی ها باشند.

او گفت: «این چیزی نیست که سرمایه‌گذار بتواند آن را کنترل کند، این موضوع به ناشر مانند بلک راک یا فیدلیتی بستگی دارد که به روشی محتاطانه مدیریت کند. ”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *