لپتاپ جدید لنوو با امکان تغییر طرح بدنه

لپتاپ جدید لنوو با امکان تغییر طرح بدنه رونمایی شد. Lenovo ThinkBook 13x Gen 4 SPE دارای درب E Ink Prism برای طراحی های قابل تنظیم است. این لپتاپ در نمایشگاه CES معرفی شد.

امکانات لپتاپ

لپتاپ جدید لنوو با امکان تغییر طرح بدنه رونمایی شد. Lenovo ThinkBook 13x Gen 4 SPEیک رایانه مفهومی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که ظاهر لپ‌تاپ‌های خود را سفارشی کنند. به لطف نمایشگر رنگی E Ink Prism 3 روی درب. فناوری E Ink’s Prism 3 که اولین بار در سال گذشته رونمایی شد. یک راه حل کم مصرف و قابل برنامه ریزی است که می تواند گرافیک ها و الگوهای ساده را با حداکثر 8 رنگ نمایش دهد. این لپ‌تاپ برای مواردی مانند تابلوهای خرده‌فروشی یا حتی خودروهای تغییر رنگ طراحی شده است. اما لپ‌تاپ مفهومی لنوو چند کاربرد بالقوه را برای رایانه‌های همراه نشان می‌دهد.

به عنوان مثال، صفحه نمایش کم مصرف می تواند به تغییر رنگ ها و الگوها ادامه دهد. حتی زمانی که لپ تاپ خاموش است، بدون تاثیر قابل توجهی بر عمر باتری. این نه تنها می‌تواند ظاهری متمایز به لپ‌تاپ بدهد، بلکه می‌تواند برای نمایش چیزهایی مانند «ساعت پویا» در هنگام بسته بودن لپ‌تاپ نیز استفاده شود.

لنوو می‌گوید که این لپتاپ در حال حاضر تنها یک اثبات مفهومی است، اما نمونه‌های اولیه‌اش را در نمایشگاه CES این هفته با چهار طرح طراحی مختلف به نمایش گذاشت و این شرکت می‌گوید این سیستم می‌تواند تا هزار تصویر مختلف را پشتیبانی کند.

دارای پردازنده Intel Meteor Lake، پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت حافظه LPDDR5x، حداکثر 2 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 و باتری 74 وات ساعتی است.

صفحه نمایش واقعی لپ تاپ 13.5 اینچی، 2.8K، 120 هرتز است. نوت بوک دارای چهار بلندگو، سه پورت Thunderbolt 4 ، جک 3.5 میلی متری صدا و وزن اولیه فقط 1 کیلوگرم (2.2 پوند) برای مدل بدون صفحه نمایش است.

لپ‌تاپ‌های جدید Lenovo ThinkPad X1 Carbon، ThinkPad X1 2-in-1 و IdeaPad Pro 5i لپ‌تاپ‌های اینتل Evo هستند که از جدیدترین پردازنده‌های Core Ultra اینتل و ویندوز 11 پشتیبانی می‌کنند. که بهره‌وری بهینه، عملکرد و تجربه‌های فراگیر را ارائه می‌دهند. پشتیبانی اختصاصی شتاب هوش مصنوعی به کاربران کمک می کند. تجربیات جدید را بپذیرند و کارایی را در کار و بازی، از جمله قابلیت های فعال شده توسط Copilot در ویندوز، افزایش دهند. چه برای کسب و کار یا تفریح. این لپ‌تاپ‌های لنوو جزو اولین لپ‌تاپ‌هایی هستند که انقلابی در رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی ایجاد می‌کنند. که اساساً نحوه ایجاد، همکاری و تعامل مردم با رایانه‌های شخصی را تغییر می‌دهد. ThinkPad X1 و IdeaPad Pro 5i که برای ارائه جامع‌ترین تجربیات رایانه شخصی به کاربران طراحی شده‌اند. به کاربران کمک می‌کنند تا نسل جدیدی از محاسبات هوش مصنوعی را در آغوش بگیرند.

آیا این امکان کاربردی است؟

با توجه به سابقه این شرکت در استفاده از نمایشگرهای E Ink روی لپ‌تاپ‌ها، تعجب آور نیست اگر این لپ‌تاپ در نهایت وارد بازار شود… اما مطمئن نیستیم که یک صفحه نمایش E Ink که عمدتاً تزئینی است، جذابیت زیادی داشته باشد. برخی از دستگاه های قبلی این شرکت که صفحه نمایش E Ink را برای خواندن، نوشتن و استفاده عمومی تر ارائه می کردند.به نظر شما آیا لپتاپ جدید لنوو با امکان تغییر طرح بدنه کاربردی است؟

تجربیات کاربر نیاز به نوآوری دارد

دفتر تنوع محصول لنوو به دنبال ادغام درج و بازخورد از بخش‌های مختلف کاربران در اوایل توسعه محصول است. این تجربه مشتری فراگیر همیشه محور اصلی نوآوری ThinkPad بوده است.

نشانه‌های لمسی از سال 1992 همیشه بخشی از طراحی ThinkPad بوده است. تا به کاربرانی که دارای اختلال بینایی هستند کمک کند تا در صفحه‌کلید حرکت کنند. در سال 2021، لنوو از طریق دفتر تنوع محصولات خود با مدرسه نابینایان Governor Morehead در رالی، کارولینای شمالی در ایالات متحده همکاری کرد. تا درک بهتری از نحوه تعامل کاربران کم بینا با رایانه شخصی خود داشته باشد. لنوو اولین تولید کننده لپ تاپ است که نشانه های لمسی اضافی را ادغام می کند که دسترسی را افزایش می دهد

ThinkPad X1 Carbon و ThinkPad X1 2-in-1 جدید، حرارت و مدیریت مصرف انرژی و ویژگی های Computer Vision5 را در Lenovo Commercial Vantage بهبود بخشیده اند. آنها شامل قابلیت بیدار شدن با تشخیص چهره هستند و از کم نور تطبیقی در مانیتورهای خارجی پشتیبانی می کنند. امنیت و صرفه جویی بیشتری در مصرف برق ایجاد می کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *