Copilot Pro با اشتراک ماهانه در دسترس است

Copilot Pro با اشتراک ماهانه در دسترس است. مایکروسافت بسته اشتراک جدیدی را به نام Copilot Pro معرفی کرده است که برای دسترسی مصرف کنندگان به ابزار هوش مصنوعی این شرکت طراحی شده است. با همان مدل زبانی که ChatGPT را زنده می کند، طراحی شده است. دسترسی به این فناوری نیز فراتر از برنامه آزمایشی شرکت گسترش یافته است. اکنون برای هر کسب و کاری که بخواهد از آن استفاده کند باز است. اما Copilot Pro مایکروسافت چیست، چه کسی می تواند از آن استفاده کند و چقدر هزینه دارد؟ با رایانیوز همراه باشید.

مایکروسافت Copilot Pro را راه‌اندازی می‌کند. اشتراک ماهانه 20 دلاری با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دسترسی به GPT-4 Turbo OpenAI، و توانایی ساخت GPT‌های Copilot سفارشی‌شده. Copilot نام جدید تجربه بینگ چت است. مایکروسافت همچنین در دسترس بودن Copilot را برای مشاغل در هر اندازه گسترش می دهد. برنامه تلفن همراه Copilot اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است.

Copilot Pro چیست؟

مایکروسافت این هفته بسته اشتراک هوش مصنوعی جدیدی به نام Copilot Pro را معرفی کرده است.Copilot Pro با اشتراک ماهانه در دسترس است.

قبل از این، مایکروسافت تنها Copilot را به عنوان بخشی از یک برنامه دسترسی اولیه که عمدتاً از شرکت های Fortune 500 تشکیل شده بود، برای مشاغل منتشر کرده بود. در حال حاضر، نسخه حرفه ای برای دانلود و استفاده افراد عادی در روز کاری خود در دسترس است.

مایکروسافت می‌گوید Copilot Pro یک تجربه هوش مصنوعی واحد را ارائه می‌کند که در تمام دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی شما اجرا می‌شود.

همراه با دسترسی به ابزار هوش مصنوعی در برنامه‌های مایکروسافت، به GPT-4 Turbo «در زمان‌های اوج برای عملکرد سریع‌تر» و قابلیت‌های بهبود یافته ایجاد تصویر هوش مصنوعی با Image Creator از Designer نیز دسترسی خواهید داشت.

Copilot Pro چقدر هزینه دارد؟

Copilot Pro در حال حاضر 20 دلار به ازای هر کاربر، در هر ماه برای یک اشتراک هزینه دارد. با این حال، برای استفاده از Copilot Pro به یک حساب شخصی یا خانوادگی Microsoft 365 نیاز دارید. زیرا نمی توان آن را به عنوان یک ابزار مستقل هوش مصنوعی برای استفاده با هر برنامه ای خریداری کرد.اگرچه کاملاً همان هدف را برآورده نمی کند، اما بسیار ارزان تر از برخی از ابزارهای تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند جاسپر است. با توجه به اینکه به GPT-4 Turbo دسترسی خواهید داشت، قیمت آن بسیار خوب است.

Copilot Pro برای کسب و کارها

دو ماه پس از راه اندازی Copilot برای مایکروسافت 365 برای مشاغل بزرگ، مایکروسافت دسترسی به دستیار هوش مصنوعی (genAI) را برای مشتریان فردی و کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) گسترش داد. به گفته تحلیلگران صنعت، به دلیل هزینه های ماهانه قابل توجه، جذب احتمالاً تدریجی خواهد بود. برای دسترسی به دستیار genAI در مایکروسافت 365، هر ماه 30 دلار اضافی به ازای هر کاربر از SMB ها دریافت می شود. همانطور که در برنامه های سازمانی است. مشتریان انفرادی 20 دلار اضافی در ماه با گنجاندن Copilot Pro پرداخت خواهند کرد. Copilot Pro با اشتراک ماهانه در دسترس است.

Copilot Pro به مشتریان مایکروسافت 365 اجازه می دهد تا با 20 دلار بیشتر به ازای هر کاربر در ماه به دستیار هوش مصنوعی مولد در برنامه هایی مانند Outlook و Word دسترسی داشته باشند. کسب‌وکارهای کوچک 30 دلار پرداخت خواهند کرد.

Castañón گفت: مایکروسافت با 30 دلار برای هر کاربر در هر ماه، کاربران اولیه فناوری را هدف قرار داده است. این کاربران احتمالاً ارزش سرمایه گذاری خود را خواهند دید. “این استراتژی می تواند به مایکروسافت کمک کند تا پذیرش را در سراسر جهان تسریع کند. و شکاف بین پذیرندگان اولیه و دیررس را کاهش دهد.”

دسترسی‌های Copilot

دسترسی Copilot همچنین به مجموعه گسترده‌تری از مشتریان تجاری بزرگ در برنامه‌های ارزان‌تر Office 365 E3 و E5 مایکروسافت گسترش یافته است – جایگزینی ارزان‌تر برای Microsoft 365، با دسترسی به برنامه‌های بهره‌وری اداری تنها از طریق ابر.

گزینه اشتراک برای افراد، Copilot Pro، برای مشتریان در طرح‌های پرداخت شخصی و خانوادگی Microsoft 365 در دسترس است. Copilot Pro شامل دسترسی به OpenAI’s GPT-4 Turbo، پیشرفته ترین نسخه LLM است که اکنون در دسترس مشتریان است. دستیار genAI در چندین برنامه مایکروسافت 365 از جمله Word، PowerPoint، Outlook و OneNote قابل دسترسی است. (برای اکسل، Copilot در حال حاضر در پیش نمایش موجود است.)

همچنین از طریق Microsoft’s Designer (که سابقاً Bing Image Creator نام داشت)، به ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزاری برای سفارشی‌سازی گردش‌های کاری Copilot با دسترسی به Copilot GPT Builder (به گفته مایکروسافت «به زودی ارائه می‌شود») وجود دارد. علاوه بر این، برنامه تلفن همراه Copilot مایکروسافت برای اندروید و iOS اکنون به طور کلی در دسترس است.

نحوه استفاده از Microsoft Copilot Pro

امروز می توانید با خرید اشتراک از مایکروسافت از Copilot Pro استفاده کنید. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، Copilot Pro در حال حاضر برای هر کاربر 20 دلار هزینه دارد، که تقریباً مطابق با اشتراک‌های AI مولد ممتاز است که توسط رقبایی مانند Claude AI Anthropic ارائه می‌شود.

پس از خرید اشتراک، می‌توانید از Copilot در مایکروسافت ورد، اکسل و سایر برنامه‌های مایکروسافت استفاده کنید. Windows Key + C میانبر صفحه کلیدی است که در حال حاضر Copilot را نشان می دهد.

حتی در دستگاه های جدید مایکروسافت گفته است: دکمه هوش مصنوعی به کیبورد مایکروسافت اضافه می شود. شرکت مایکروسافت در حال افزودن دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس AI Copilot خود است و اولین دستگاه هایی است که کلید جدید را در این ماه ارائه می کنند.

برای مثال، اگر اشتراکی خریداری کرده و یک سند Word را باز می کنید، می توانید از Copilot بخواهید که به جای نوشتن آن، یک پست وبلاگ برای شما پیش نویس کند. در اکسل، می‌توانید از آن بخواهید تا نمودار یا نموداری را بر اساس داده‌هایی که ارائه کرده‌اید ایجاد کند.

مانند اکثر ابزارهای مولد هوش مصنوعی، کار کردن با نحوه استفاده از Copilot بسیار شهودی است – فقط مطمئن شوید که درخواست‌های شما واضح و تا حد امکان بدون ابهام هستند.

آیا می‌توانید از Copilot به صورت رایگان استفاده کنید؟

امکان استفاده از Copilot Pro به صورت رایگان وجود ندارد – باید هزینه اشتراک را بپردازید، که همان قیمت اشتراک ChatGPT Plus است.

البته اگر می‌خواهید ببینید چت بات از چه چیزی ساخته شده است، می‌توانید به صورت رایگان در وب به Copilot دسترسی داشته باشید، اگرچه این نسخه تقریباً به اندازه نسخه پولی که می‌توانید در برنامه‌های مایکروسافت خود استفاده کنید مفید نخواهد بود. همین امر در مورد Copilot for Bing نیز صدق می کند که از طریق موتور جستجو قابل دسترسی است.

به یاد داشته باشید، اگر به دنبال ابزارهای هوش مصنوعی رایگان هستید، گزینه های جایگزین Copilot زیادی وجود دارد، مانند Bard، که نسخه رایگان آن توسط Gemini Pro در دسترس است.

مایکروسافت دسترسی Copilot را به مشاغل بیشتری گسترش می‌دهد

مایکروسافت همراه با یک محصول جدید برای فرد/مصرف‌کننده، دسترسی به copilot را به مشاغل کوچک نیز گسترش داده است. تا کنون، این نرم‌افزار تنها برای چند شرکت منتخب که در برنامه دسترسی اولیه شرکت کرده‌اند، در دسترس بوده است.

در بخشی از پست‌های وبلاگ آمده است: «امروز ما مشتاقیم اعلام کنیم که Copilot برای مایکروسافت 365 اکنون برای سازمان‌ها در هر اندازه در دسترس است.»

بعید است که ChatGPT را به عنوان ابزار هوش مصنوعی مورد علاقه جهان کنار بگذاریم. اما این یک گسترش مهم دسترسی برای میلیون‌ها کسب‌وکار است که خواهان یک راه‌حل ساده هوش مصنوعی هستند که بدون سر و صدا در برنامه‌هایی که هر روز استفاده می‌کنند ادغام شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *