گلکسی s24 تا 7 سال آپدیت می‌شود

گلکسی s24 تا 7 سال آپدیت می‌شود. سامسونگ به نوعی کوالکام (Qualcomm) را وادار کرده است که به پشتیبانی هفت ساله به‌روزرسانی متعهد شود. این می تواند یک تغییر بزرگ در صنعت باشد. پیش از این، کوالکام در برابر چرخه های عمر طولانی تراشه بسیار مقاوم بود. به طوری که Fairphone یک تراشه “صنعتی” کوالکام را برای دریافت پنج سال پشتیبانی از شرکت در سال 2023 تامین می کرد. این تغییر همان چیزی است که اکوسیستم اندروید برای سال ها به آن نیاز داشته است.

مهم نیست که صاحب موبایل گلکسی اس 24 چقدر گوشی خود را نگه می دارد، باید در سال 2031 به همان اندازه ایمن کار کند که در حال حاضر انجام می شود. این همچنین برای هر کسی که ترجیح می دهد برای صرفه جویی در هزینه یک دستگاه قدیمی تر بخرد، خوب است، زیرا خط S24  هنوز چندین سال باقی مانده از پشتیبانی نرم افزاری حتی در سال 2025 یا 2026 خواهد داشت. ما امیدواریم که این سطح از پشتیبانی در آینده برای همه شرکت ها باز خواهد بود.

سامسونگ برای سال 2024  از گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. گلکسی S24, S24+ , S24 Ultra. با توجه به تغییرات سال به سال معمولا محافظه کارانه سامسونگ، امسال تفاوت های زیادی وجود دارد.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24

Galaxy S24 Ultra اکنون بدنه ای از جنس تیتانیوم دارد. درست مانند آیفون 15. همچنین دارای یک “نمایشگر کاملاً تخت” است که به سال ها ترفند عجیب و غریب پنل OLED خمیده اندروید که فقط باعث ایجاد انحراف در کناره های نمایشگر می شد، پایان داد. سامسونگ می‌گوید طراحی جدید Ultra دارای “42 درصد حاشیه‌های باریک‌تر” و بریدگی دوربین جلویی است که “11 درصد کوچک‌تر” از طرح‌های S23 Ultra است. بقیه طراحی شبیه مدل های Ultra سال های گذشته با لبه های گرد و بالا و پایین صاف است. قسمت پایین هنوز یک قلم S برای دست‌نویسی و طراحی دارد.

مدل‌های کوچک‌تر S24, S24+  آلومینیومی هستند و دارای طراحی جدید با نوار مسطح و فلزی هستند که اطراف گوشی را می‌چرخاند و دستگاه‌ها را بسیار شبیه آیفون 4 یا 15 می‌کند. سامسونگ می گوید همه نمایشگرهای S23 می توانند در حالت نور خورشید به حداکثر روشنایی 2600 نیت برسند.

7 سال پشتیبانی S24

هفت سال کامل پشتیبانی نرم‌افزاری با آخرین تعهدات به‌روزرسانی گوگل مطابقت دارد. در حالی که اپل به صراحت مشخص نمی‌کند که گوشی‌هایش چه مدت به‌روزرسانی‌های iOS را دریافت می‌کنند. اما باید گوشی‌های گلکسی را از نظر طول عمر بیشتر از آیفون‌ها رقابتی کند: قدیمی‌ترین تلفنی که شاهد آخرین iOS 17 آیفون XR است که در اواخر سال 2018 (به علاوه پنج سال پیش) عرضه شد.

می توانید انتظار داشته باشید که در آینده اندروید 21 را در دستگاه سری گلکسی S24 خود مشاهده کنید!

این مدت زمانی پشتیبانی نرم‌افزار جدید به‌عنوان یک حرکت سازگار با محیط‌زیست در نظر گرفته می‌شود. به افراد اجازه می‌دهد تا برای مدت طولانی بدون قربانی کردن ویژگی‌های جدید یا مهم‌تر از آن، به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی، گوشی S24 خود را نگه دارند. اینکه آیا استفاده از گلکسی اس 24 در دهه آینده عملی یا حتی ممکن خواهد بود، باید دید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *