مسترکارت از دستیار هوش مصنوعی Shopping Muse رونمایی کرد

مسترکارت از دستیار هوش مصنوعی Shopping Muse رونمایی کرد. این دستیار هوش مصنوعی برای انجام خریدهاست. این غول کارت اعتباری ابزار جدید هوش مصنوعی مولد را معرفی کرده است تا به خریداران کمک کند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. Mastercard از راه اندازی ابزار هوش مصنوعی مولد جدید خود خبر داده است که هدف آن ارائه دستیار خرید شخصی به خریداران است. این ابزار در زمانی رونمایی شد که مصرف کنندگان علاقه خاصی به استفاده از هوش مصنوعی در زندگی خود دارند. ابزار هوش مصنوعی Mastercard با نام Shopping Muse توسط واحد Dynamic Yield این شرکت عرضه شد. هدف آن برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگانی است که به طور فزاینده ای برای انجام کارهای روزانه خود مانند خرید و سایر فعالیت ها به هوش مصنوعی روی می آورند. این در 30 نوامبر 2023 معرفی شد.

کارکرد Shopping Muse

مسترکارت از دستیار هوش مصنوعی Shopping Muse رونمایی کرد. دستیار هوش مصنوعی Shopping Muse برای ایجاد تجربه خرید دیجیتالی در فروشگاه طراحی شده است.

انتشار رسانه‌ای، ابزار Shopping Muse را اینگونه توصیف می‌کند که می‌تواند تجربه خریدی را که مصرف‌کننده در فروشگاه دارد، با ترجمه «زبان محاوره‌ای فرد به توصیه‌های محصول متناسب»، مانند پیشنهاد لوازم جانبی یا محصولات مرتبط، بازسازی کند.

این فناوری نوآورانه با ترجمه ماهرانه زبان معمولی مشتریان به توصیه‌های شخصی‌شده محصول، همراه با پیشنهادهایی برای هماهنگی محصولات و لوازم جانبی، تجربه‌ی انسانی در فروشگاه را منعکس می‌کند.

شایان ذکر است که Shopping Muse فراتر از جستجوهای معمولی کلمه کلیدی است. و به خریداران کمک می کند تا کالای مناسب را پیدا کنند، حتی اگر با زبان مبهم یا غیر خاص بیان شود. با استفاده از ابزارهای یکپارچه تشخیص تصویر پیشرفته، و توصیه محصولات مرتبط بر اساس شباهت بصری، از محدودیت های برچسب های فنی فراتر می رود.

این ابزار همچنین تمایل خریدار را در نظر می‌گیرد و تاریخچه مرور مشتریان و خریدهای گذشته را در نظر می‌گیرد تا قصد خرید آینده را به طور دقیق برآورد کند. این رویکرد تضمین می‌کند که اقلام پیشنهادی مکمل هستند و نه اضافی و تجربه خرید کلی را بهبود می‌بخشد.

صحبت مدیر عامل Dynamic Yield

اوری بائر (Ori Bauer) مدیرعامل Dynamic Yield در یک انتشار رسانه‌ای اخیر گفت: «شخصی‌سازی به افراد تجارب خریدی را که می‌خواهند می‌دهد، و نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی کلید باز کردن قفل خرید آنلاین همه‌جانبه و متناسب است. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد در Shopping Muse، استانداردهای مصرف‌کننده را برآورده می‌کنیم و خرید را هوشمندتر و بی‌نظیرتر از همیشه می‌کنیم.»

Instacart

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال هوش مصنوعی هستند، یا در مورد استفاده از آن برای خرید کنجکاوی نشان می دهند، یا قبلا از ابزارهای مختلفی برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کرده اند. بنابراین، شرکت‌های متعددی برای تجارت وارد حوزه هوش مصنوعی شده‌اند. Instacart در ماه می زمانی که اعلام کرد داده ها و هوش مصنوعی خود را با فناوری ChatGPT از OpenAI ترکیب می کند، خبرساز شد. به این ترتیب، Ask Instacart را راه اندازی کرد، یک ویژگی جستجو که به مشتریان پاسخ به سؤالات و پیشنهادات محصول را ارائه می دهد.

جی جی ژوانگ توضیح داد: «با نوآوری سریع در هوش مصنوعی مولد، ما معتقدیم که می‌توانیم تجربه‌های خرید شخصی‌سازی‌شده، الهام‌بخش و مبتنی بر ارزش ایجاد کنیم که روابط مردم را با غذا و نحوه تعامل آن‌ها با خرده‌فروش‌ها و مارک‌هایی که دوست دارند، تقویت کنیم». معمار ارشد اینستاکارت، در پست وبلاگ راه اندازی ابزار هوش مصنوعی را اعلام کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *