ویژگی های آپدیت جدید ویندوز ۱۰

در این خبر از رایانیوز به بررسی ویژگی های آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می پردازیم. جدیدترین و آخرین آپدیت ویندوز 10 مایکروسافت ، نسخه 21H1، اکنون در دسترس است. مایکروسافت خبر از بروزرسانی ویندوز 10 در ماه می 2021 داد. این نسخه به عنوان نسخه 21H1 شناخته می شود. به روزرسانی سیستم عامل آخرین نسخه از به روزرسانی اکتبر 2020 است. شامل چند ویژگی جدید مانند پشتیبانی از چند دوربین Windows Hello و رفع مشکلات امنیتی است. جهت دریافت به روزرسانی می 2021 و جلوگیری از مشکلات امنیتی، می توانید ویندوز خود را آپدیت نمایید. یا در صورت نداشتن ویندوز 10 می توانید نسخه 21H1 آن را دانلود و نصب نمایید. از اخرین آپدیت ویندوز 10 لذت ببرید.

در حالی که چند ویژگی جدید مفید وجود دارد، به نظر می رسد مایکروسافت از این چرخه به روزرسانی کوچک تر برای آماده سازی برای به روزرسانی بزرگتر ویندوز 10 UI استفاده می کند. ظاهرا با نام Sun Sun، که بخشی از تمرکز مجدد مایکروسافت بر روی ویندوز 10 است که مدیران ذکر کردند.

سال گذشته در کنفرانس توسعه دهنده مایکروسافت بیلد، مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا طعنه به روزرسانی بعدی را زد و گفت این شرکت در حال برنامه ریزی یکی از مهم ترین به روزرسانی های ویندوز در دهه گذشته است. مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید را خیلی زود رونمایی کند. دقیقا معلوم نیست که آن به روزرسانی شامل چه مواردی می شود تا اینکه به طور رسمی اعلام و بررسی شود. در ادامه خبر ویژگی های آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با تیم رایانیتا همره باشید.

ویندوز 10 نسخه 21H1 چیست؟

ویندوز 10 نسخه 21H1 آخرین به روزرسانی مایکروسافت در سیستم عامل است و از 18 می آغاز به کار کرد. همچنین به روزرسانی Windows 10 May 2021 نیز گفته می شود. معمولا، مایکروسافت به روزرسانی ویژگی های بزرگ تری را در بهار و نسخه کوچک تر را در پاییز منتشر می کند. اما نسخه 21H1، اگرچه به روزرسانی بهاری است. بر خلاف روال سابق مایکروسافت در آپدیت ویندوز این نسخه به جای اصلاح اساسی، یک بروزرسانی جزئی است.

ویندوز-10-نسخه-21H1-چیست؟

ویژگی های آپدیت جدید 21H1

طبق اطاعیه قبلی مایکروسافت در ماه فوریه 2021 ( بهمن ماه 1399) ویژگی های جدید ویندوز 10 شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی از چند دوربین برای Windows Hello، به کاربران امکان می دهد هنگام استفاده از نمایشگرهای پیشرفته با دوربین های یکپارچه، دوربین خارجی را انتخاب کنند.
  • بهبودهای Windows Defender Application Guard ، از جمله بهینه سازی زمان سناریو باز کردن سند.
  • بهبودهای به روز رسانی سرویس سیاست گروهی ابزار مدیریت Windows (WMI) (GPSVC) برای پشتیبانی از کار از راه دور.

همچنین مایکروسافت اعلام کرده است. ویژگی هایی را که ما در این به روزرسانی ارائه می دهیم متمرکز بر تجربیات اصلی است که مشتریان به ما گفته اند. اکنون بیشتر به آن ها اعتماد می کنند. بنابراین ، مایکروسافت این نسخه را برای پشتیبانی از مهم ترین نیازهای مشتریان خود بهینه سازی کردیم. این به روزرسانی همچنین شامل آیکون های جدید، صفحات تنظیمات به روز شده و تغییراتی در کورتانا و تجربه باکس جستجو است.

اخیرا شایعاتی به گوش می رسد مایکروسافت قصد معرفی نسل جدید ویندوز را دارد. از سال 2025 به پشتیبانی از ویندوز 10 پایان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به خبر زیر مراجعه نمایید.

نحوه بارگیری آپدیت جدید ویندوز 10

به روزرسانی می 2021 از 18 می برای انتخاب دستگاه ها شروع شد است. شروع به کار با دستگاه هایی که ویندوز 10 نسخه 2004 یا بالاتر را دارند. معمولا برای همه دستگاه ها بلافاصله به روزرسانی ارائه نمی شوند. بنابراین سعی کنید صبور باشید تا زمانی که به دستگاه شما برسد.

بر اساس گفته مایکروسافت، ممکن است برخی از مشکلات سازگاری نیز وجود داشته باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی، مایکروسافت از یک محافظ محافظت می کند. تا زمانی که اطمینان پیدا نکند که شما یک تجربه به روزرسانی خوب را نخواهید داشت. به روزرسانی را به شما ارائه نمی دهد.

وقتی به روزرسانی می 2021 در دسترس شما قرار گرفت. می توانید با رفتن به Settings> Update & Security> Windows Update و کلیک بر روی Check for Updates، آن را بارگیری کنید. در صورت وجود، به روزرسانی ویژگی را برای ویندوز 10، نسخه 21H1 مشاهده خواهید کرد. روی بارگیری و نصب کلیک کنید.

این اولین باری است که به روزرسانی ویژگی H1 در نیمه اول سال با استفاده از فناوری سرویس مایکروسافت ارائه می شود. این بدان معناست که به همان روشی که به روزرسانی ماهانه ویندوز 10 انجام می شود، خواهد رسید. همچنین به همان روشی است که بروزرسانی اکتبر 2020 منتشر شد. اگر در حال حاضر یا از ویندوز 10 نسخه 2004 یا نسخه 20H2 استفاده می کنید. می توانید برای دریافت جدیدترین آپدیت ویندوز 10 اقدام نمایید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *