معرفی نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر معرفی نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education بپردازیم. تبلت نوکیا T20 اخیرا در هند به عنوان اولین تبلت HMD معرفی شد. این تبلت اکنون دارای یک نسخه ویژه برای دانش آموزان است. این تبلت نوکیا تی20 نسخه Education نام دارد. از دسامبر در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. نوکیا تی20 نسخه Education برای یادگیری آنلاین طراحی شده است. به همین دلیل است که با برنامه ها و دوره های لازم از قبل بارگذاری شده است که دانش آموزان در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مفید خواهند بود. با ما در ادامه مقاله معرفی نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education همراه باشید.

درباره معرفی نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education

HMD گفت که محتوای آموزشی در نوکیا T20 Education Edition هر از چند گاهی به روز می شود تا دانش آموزان همیشه چیز جدیدی برای یادگیری داشته باشند. این تبلت خواندن کتاب، ترجمه زبان ها، محاسبات شفاهی و موارد دیگر را به عنوان بخشی از محتوای آموزشی به دانش آموزان ارائه می دهد.

درباره-معرفی-نوکیا-تی-۲۰-نسخه_-Education

اگرچه نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education برای بچه‌ها طراحی شده است. اما گزینه‌هایی برای والدین وجود دارد که محدودیت‌هایی را برای استفاده از برنامه‌های تماس ویدیویی یا حتی نصب برنامه‌ها تعیین کنند. این تبلت به بچه ها اجازه نمی دهد هر چیزی را خودشان دانلود کنند. به این معنی که به دسترسی سرپرست نیاز دارند. والدین می توانند در حال حاضر از طریق وی چت اطلاعاتی در مورد استفاده از آن داشته باشند. که به این معنی است که نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education ابتدا وارد چین می شود.

قیمت نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education در حال حاضر مشخص نیست. زیرا HMD گفته است که جزئیات را بعدا فاش خواهد کرد. به طور مشابه، تاریخ دقیق عرضه نیز مشخص نیست.


از آنجایی تمامی کابل های شارژ چه سیمی چه بی سیسم ساختار یکسانی ندارند. نوع شارژر مصرفی اهمیت خاصی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مقاله علت اهمیت نوع شارژر مورد استفاده برای گوشی خود را از دست ندید.


مشخصات نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education

از نظر مشخصات، نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education مشابه مدل معمولی است. این صفحه نمایش 10.4 اینچی با رزولوشن 2K (2000×1000) با گواهینامه نور کم از سوئیس SGS دارد. با کمک آن بچه ها می توانند زمان بیشتری را برای یادگیری صرف کنند. ویژگی هایی مانند حالت محافظت از چشم، اصلاح وضعیت نشستن و تمرینات چشمی برای دانش آموزان وجود دارد که به آن ها یادآوری می کند که عادات خوب استفاده از فناوری را حفظ کنند.

نوکیا تی ۲۰ نسخه‌ Education با پردازنده هشت هسته ای Unisoc T610 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین از کارت microSD پشتیبانی می‌ کند. بنابراین بچه‌ها می‌توانند بدون نگرانی در مورد کمبود فضای ذخیره‌سازی، محتوا را از برنامه‌های آموزشی مورد علاقه‌شان دانلود کنند. این تبلت دارای یک باتری 8200 میلی آمپری در داخل است که برای ارائه زمان اجرا بالا رتبه بندی شده است. شارژر 15 واتی روی باتری پشتیبانی می‌شود. اما شارژر همراه خروجی تنها 10 وات خواهد داشت. این تبلت همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است که کودکان می توانند برای تماس های ویدیویی و کلیک کردن بر روی عکس های تکالیف خود استفاده کنند.


جهت مطالعه اخبر بیشتر در حوزه پیشرفت های فناوری و موبایل ها و لپتاپ هابخش تکنولوژی رایانیوز را از دست ندهید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *