ویژگی های جدید ویندوز 11 فوریه 2024 (Moment 5)

ویندوز 11 آپدیت می شود. ویژگی های جدید ویندوز 11 فوریه 2024 (Moment 5) معرفی شد. ویندوز 11 در فوریه 2024 به‌روزرسانی بزرگی به نام «Moment 5» دریافت می‌کند که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و بهبودهای جدید را معرفی می‌کند. ویندوز یک سیستم عامل کامپیوتری است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه و عرضه می‌شود. نسخه‌های مختلف ویندوز شامل ویندوز 1۱،ویندوز ۱۰، ویندوز 8، ویندوز 7 و ویندوز XP می‌باشد.با رایا نیوز همراه باشید.

 برخی از ویژگی‌های قابل توجه موجود در آپدیت جدید تحت عنوان Moment 5 عبارتند از: امکان استفاده از قلم دیجیتال در جعبه‌های متن، گزینه تغییر موتور جستجو در کادر جستجوی ویندوز و امکان حذف برنامه‌های داخلی بیشتر. این به‌روزرسانی همچنین با اجازه دادن به افزونه‌ها برای منابع خبری شخص ثالث، برد ویجت ویندوز 11 را مفیدتر می‌کند. در حالی که گزینه‌ای برای غیرفعال کردن فید اخبار به طور کلی فراهم می‌کند. سرویس دسترسی صوتی برای پشتیبانی از چندین زبان و تنظیمات چند مانیتور گسترش می‌یابد و برای کاربران با نیازهای مختلف قابل دسترس‌تر می‌شود.

Moment 5 چه زمانی منتشر می شود؟

سال 2023 رو به پایان است، اما مایکروسافت در حال آماده شدن است تا سال 2024 را به سالی هیجان انگیز برای دارندگان رایانه شخصی تبدیل کند. در حالی که مایکروسافت در حال کار بر روی ویژگی‌های مختلف برای سیستم عامل خود است، برای دستیابی به برخی از آن‌ها نیازی نیست خیلی منتظر بمانید. منابع اعلام کرده اند که در فوریه 2024 یک به روز رسانی پر از ویژگی های بزرگ برای ویندوز 11 ارائه خواهد شد. ویژگی های ارائه شده بسیار جالب به نظر می رسند.

چه چیزی در فوریه 2024 به ویندوز 11 می آید؟

این خبر در Windows Central منتشر شد. ادعا می کنند که بسته ای از ویژگی های ویندوز 11 با عنوان ” Moment 5″ در فوریه 2024 به رایانه های شخصی مردم می رسد. ویژگی‌های زیادی در Moment 5 وجود دارد:

 ویندوز 11 به شما امکان می‌دهد از یک قلم دیجیتال برای نوشتن در جعبه‌های متنی سیستم عامل استفاده کنید.

کادر جستجوی ویندوز به افزونه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد که موتور جستجوی مورد استفاده جستجو را تغییر دهند. و تعداد بیشتری از برنامه‌های داخلی ویندوز 11 غیرقابل نصب می‌شوند.

Nearby Share اکنون از نام‌های رایانه شخصی استفاده می‌کند تا دستگاهی را که می‌خواهید موارد به آن ارسال کنید آسان‌تر پیدا کنید. Copilot را می‌توان باز کرد و در اطراف صفحه حرکت داد.

ما قبلاً این خبر را شنیده بودیم که مایکروسافت در حال ساخت برد ویجت ویندوز 11 واقعاً مفید است. اما Moment 5 اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام آن فاش کرده است. مانند جستجوی ویندوز، پنل ویجت‌ها همچنین به افزودنی‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانید منابع خبری شخص ثالث را بارگیری کنید.

یک پیروزی بزرگ برای افرادی است که نیازهای دسترسی دارند. سرویس دسترسی صوتی ویندوز 11 از «فرانسوی (فرانسه)، فرانسوی (کانادا)، آلمانی، اسپانیایی (اسپانیا) و اسپانیایی (مکزیک)» پشتیبانی می‌کند و روی تنظیمات چند مانیتور کار می‌کند. همچنین میانبرهای صوتی را اضافه می کند تا بتوانید با یک میکروفون راحت تر در رایانه شخصی خود پیمایش کنید.

در مجموع، به نظر می رسد Moment 5 زمان بسیار جالبی برای کاربران ویندوز 11 باشد. بیایید امیدوار باشیم که این شروع چیزهای بزرگی برای سیستم عامل در سال آینده باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *