رونمایی ریزر از لپ تاپ گیمینگ بلید ۱۴

در این خبر از رایانیوز می خواهیم به خبر رونمایی ریزر از لپ تاپ گیمینگ بلید ۱۴ بپردازیم. ریزر بلید 14 به عنوان قدرتمندترین لپ تاپ مخصوص بازی 14 اینچی جهان برمی گردد. مجهز به AMD Ryzen 59 9 5900HX و دارای سریع ترین نمایشگرهای بازی 14 اینچی، همه در جمع و جورترین شاسی بازی 14 اینچی است. با ما در ادامه خبر رونمایی ریزر از لپ تاپ گیمینگ بلید ۱۴ همراه باشید. تا بیشتر به این لپ تاپ قدرتمند بپردازیم.

بررسی کلی ریزر بلید 14

ایروین ، کالیفرنیا – ریزر، نام تجاری پیشرو در سبک زندگی جهانی برای گیمرها است. دوشنبه 24 خرداد طی سخنرانی اصلی E3 خود بازگشت یک افسانه بازی را اعلام کرد. پس از سه سال وقفه ، بلید 14 بازگشت صحنه را به عنوان اولین ریزر بلید که دارای پردازنده AMD است. 8 هسته ای AMD Ryzen 59 9 5900HX و سریع ترین عملکرد بازی را در کلاس خود ارائه می دهد.

ریزر بلید 14 جدید همچنین از پردازنده گرافیکی NVIDIA® GeForce RTX ™ 3080 Laptop است. حداکثر یک صفحه نمایش Quad HD 165Hz برخوردار است که همه در جمع و جورترین شاسی بازی 14 اینچی جهان بسته بندی شده اند. در اطراف این نیروگاه 14 اینچی، امضاهای ریزر امضا شده است که لپ تاپ های ریزر بلید را به عنوان یک نوع تثبیت کرده است. از جمله نور پس زمینه Razer Chroma RGB برای هر کلید، صوتی فضایی همه جانبه THX برای صدای پویا و پورت های زیادی برای ساخت زندگی روزمره راحت تر قرار داده است.

هنگامی که ریزر Blade 14 را در سال 2013 معرفی کرد. صنعت را به چالش کشید تا بزرگتر، در عین حال کوچکتر فکر کند. بلید 14 انقلابی اساسی در فضای بازی های موبایل ایجاد کرد. لپ تاپ آن دهه را به دست آورد. ریزر را به جایی که امروز هست رساند. بلید 14 جدید با ترکیب تجربه یک دهه ارزش ریزر در ساخت ماشین های بازی فوق العاده جمع و جور و پیشرفته با قدرت و کارایی پردازنده های موبایل AMD Ryzen، قصد دارد بار دیگر صنعت را متزلزل کند.

سعید مشکلانی، معاون ارشد رئیس واحد تجارت مشتری، AMD گفت: ما برای همکاری با ریزر برای اولین بار با تامین انرژی ریزر بلید 14 با بهترین پردازنده های موبایلی که برای بازی سازی ، پردازنده های موبایل سری Ryzen 5000 H تولید کرده ایم، هیجان زده ایم.”

بررسی-کلی-ریزر-بلید-14

فوق العاده قدرتمند

با احیای بلید 14، تولد یک مشارکت کاملا جدید بین Razer و AMD به وجود می آید. در اولین ریزر بلید با پردازنده AMD به اوج خود می رسد. پردازنده 8 هسته ای و 16 رشته ای AMD Ryzen ™ 9 5900HX دارای حداکثر کلاک تا 4.6 گیگاهرتز است. به شما این امکان را می دهد تا به سرعت بارهای متراکم را ارسال کرده. زمان تاخیر را در هنگام بازی کاهش داده و بارهای سنگین را با سرعت ناخوشایند بجوید. بلید 14 جدید با AMD Ryzen just نه تنها بالاترین قدرت محاسباتی خام را در کلاس خود ارائه می دهد. بلکه آن را با یک کارایی خنک ارائه می دهد. عمر باتری حداکثر 12 ساعت را در اختیار کاربران قرار می دهد. تا بتوانند زمان کمتری را در کنار پریز برق و زمان بیشتر در حرکت باشد.

بلید 14 از آخرین پردازنده های گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 30 Series ، تا GPU لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 3080 بهره می برد. سری RTX 30 که با معماری Ampere NVIDIA ساخته شده است. ردیابی اشعه را بهبود می بخشد و ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی را ایجاد می کند تا جهان های غوطه ور بصری بیشتری ایجاد کند. علاوه بر عملکرد گرافیکی بهبود یافته. سری GeForce RTX 30 دارای مجموعه ای از فناوری های Max-Q مانند Dynamic Boost، Whisper Mode 2.0 و BAR قابل تغییر است. این به بلید 14 اجازه می دهد سکوت کند اما کشنده است.

فوق العاده سریع

مطابق قدرت با وفاداری بصری، بلید 14 سریع ترین نمایشگرهای بازی 14 اینچی را در بازار ارائه می دهد. از Full HD 144Hz تا Quad HD 165Hz متغیر است. هر دو پنل با درجه IPS پوشش رنگی بسیار خوبی را ارائه می دهند. تا 100٪ SRGB در صفحه Full HD و تا 100٪ DCI-P3 در صفحه Quad HD را پ.شش می دهد. نرخ تازه سازی بالای هر دو صفحه، همراه با یکپارچه AMD FreeSync ² Premium technology²، یک تجربه بازی بصری واضح و روان را ارائه می دهد. برای اطمینان از یک تجربه سازگار و سرزنده برای هر کاربر، هر پنل در کارخانه برای دقت رنگ کالیبره می شود.


اگر به دنبال یک نوت بوک کاربردی و راخت هستید. مجیک بوک ایکس 14 و ایکس 15 گزینه مناسبی است. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با این سری نوت بوک ها آنر خبر زیر را از دست ندهید.


بلید 14 خیلی باریک و نازک

با ادامه دادن میراث طراحی جمع و جور پیشرو در صنعت، Blade 14 دارای یک شاسی کاملا آلومینیومی است. برای کاهش ضایعات اضافی در قاب دقیق تراش داده شده. با پوشش مشکی مات آنودایز می شود تا اطمینان حاصل شود که یک پایان سازگار برای لمس و مقاوم است. به خراش برای اینکه بلید 14 نه تنها نازک بلکه جمع و جور باشد. ابعاد شاسی فقط کاهش یافته است. آن را به کوچک ترین لپ تاپ مخصوص بازی 14 اینچی جهان تبدیل کرده است. برای دستیابی به این موفقیت فنی، بلید 14 به جای سیستم های بزرگ و ناکارآمد لوله های حرارتی که سایر لپ تاپ های بازی به آن اعتماد می کنند. از محلول منحصر به فرد خنک کننده محفظه بخار ریزر استفاده می کند.

محفظه بسته شده با خلا در بلید 14 از مایع بخار شده برای دفع گرما از اجزای انتگرال استفاده می کند. در حالی که به طور همزمان با دو فن فوق العاده کم مشخصات کار می کند. که در هر یک از آن ها 88 پره فن فقط با ضخامت 1 میلی متر، معادل نازکی موی انسان، برای جذب هوای خنک و فشار دادن هوای گرم به بیرون، اطمینان از اینکه هر دو پردازنده و GPU می توانند با حداکثر ظرفیت در حالی که سرد هستند کار کنند.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *