رونمایی ریزر از مانیتور رپتور ۲۷ مدل ۲۰۲۱

در این خبر از رایانیوز می خواهیم به رونمایی ریزر از مانیتور رپتور ۲۷ مدل ۲۰۲۱ بپردازیم. مانیتور رپتور ۲۷ نشان می دهد که اخیرا چیزهای کمی وجود دارد که ریزر نمی تواند انجام دهد. ریزر که به طور دقیق برای موش های بازی شناخته می شود. به کیبورد، هدست، کنترلر، صفحه کلید، لپ تاپ، تقویت کننده گرافیک، تلفن های هوشمند و حتی لوازم جانبی مراقبت های بهداشتی گسترش یافته است. موفقیت قابل توجهی را در سراسر جهان کسب کرده است. رپتور ۲۷ نشان دهنده اولین ورود ریزر به دنیای مانیتورهای بازی است و اگرچه این محصول از قیمت برتر ریزر برخوردار است. اما از هر منظر یک تجربه عالی را ارائه می دهد.

صفحه 1440p رپتور ۲۷ روشن و رنگارنگ است. طراحی تقریبا بدون حاشیه آن جمع و جور و هوشمند است. منوهای آن سفارشی کردن تجربه شما را آسان می کند. این که آیا شما در حال بازی کردن، تماشای رسانه های جریانی و یا به سادگی انجام کار هستید. رپتور ۲۷ تجربه را ساده و زیبا می کند.

مسلما، قیمت 700 دلاری رپتور ۲۷ فروش آن را بسیار دشوار می کند. با توجه به اینکه شما به راحتی می توانید از سایر تولیدکنندگان با همان قیمت یا کمتر یک صفحه نمایش 4K دریافت کنید. همچنین برای استفاده بیشتر از ویژگی های رپتور ۲۷ به یک سیستم کاملا مدرن نیاز خواهید داشت. زیرا گزینه های سفارشی سازی عمیق فقط به USB-C محدود می شوند.

اما اگر رایانه شما مجهز به عملکرد چهارگانه HD است. مقداری پول برای سوختن دارید، رپتور ۲۷ یکی از بهترین نمایشگرهای بازی است که می توانید خریداری کنید. با تیم رایانیتا در ادامه خبر رونمایی ریزر از مانیتور رپتور ۲۷ مدل ۲۰۲۱ همراه باشید.

بررسی طراحی رپتور ۲۷

یک مانیتور 27 اینچی صرف نظر از نحوه برش دادن آن، میز کار زیادی را اشغال می کند. اما ریزر رپتور ۲۷ موفق می شود تا حد ممکن موارد را حفظ کند. این صفحه نمایش با ابعاد 24.2x 15.3 x 7.5 اینچ، حاوی صفحه نمایش 27 اینچی با حاشیه های ریز و تقریبا نامرئی است. همچنین به جای اینکه اجازه دهد از جلو یا پایین بیرون بیاید. مرکز کنترل را به پشت صفحه منتقل می کند.

پایه نمایشگر ، با ابعاد 13.0x 7.0 اینچ ، ممکن است اختلاف نظر ایجاد کند. قابل جابجایی نیست. به این معنی که رپتور ۲۷ در یک جعبه عظیم عرضه می شود و رد پای مستطیل شکل بزرگ آن فضای میز تحریر زیادی را اشغال می کند.

از طرف دیگر، این بدان معناست که هیچ گونه مونتاژ و جداسازی قطعات خسته کننده ای لازم نیست. مانیتور از همان لحظه که آن را پایین می گذارید، آماده است. این پایه همچنین دارای یک نوار LED RGB است که بسیار زیبا است. اما درصورتی که باعث حواس پرتی می شود، آنقدر راحت است که خاموش می شود.

بررسی-طراحی-رپتور-۲۷

علاوه بر این ، این پایه شامل یک سیستم جدید مدیریت کابل است که در آن می توانید تعدادی صفحه نمایش و کابل برق را در خارج از پایه خود از دید خارج کنید. بسیار راحت است و عالی به نظر می رسد.

شاید بهترین قسمت از طراحی فیزیکی رپتور ۲۷ این واقعیت باشد که شما واقعا می توانید به درگاه های نمایشگر دسترسی داشته باشید. می توانید ارتفاع و جهت مانیتور را تنظیم کنید. اگر آن را تا حداکثر ارتفاع بکشید، می توانید آن را 90 درجه به عقب بچرخانید. با این کار ردیف پورت های مانیتور آشکار می شود.

ریزر رپتور ۲۷ داری دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت DisplayPort و یک پورت HDMI است. پورت USB-C در واقع از قابلیت نمایش پشتیبانی می کند. در واقع این تنها راهی است که می توانید از رپتور ۲۷ با نرم افزار Synapse استفاده کنید. این مورد برای افرادی که سیستم قدیمی دارند کمی ناخوشایند است. خصوصا اینکه گزینه هایی را که با نوار LED دارید محدود می کند.

بررسی صفحه نمایش رپتور ۲۷

جایی که ریزر رپتور ۲۷ برتری دارد در صفحه نمایش خود است. این صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 1440p در مورد معیارها از کنار یکی دیگر از رقبای اصلی خود، دل 24 مانیتور عبور می کند. ریزر رپتور می تواند 162٪ از طیف sRGB را نشان دهد. در حالی که 106٪ از Dell یا 115 است. رپتور به طور متوسط ​​295 نیت روشنایی دارد، در حالی که Dell 24 با 284 از بین می رود. تنها منطقه ای که Dell 24 عملکرد بهتری دارد Delta-E که دقت رنگ را اندازه گیری می کند. که مقدار آن برای ریزر 0.30 و برای دل 0.23 است.

از لحاظ کیفی، صفحه نمایش زیبا است. این مانیتور عمق رنگ چشمگیری را نمایش می دهد. حتی در مواردی مانند آیکون های دسک تاپ فیلم ها، اسناد word و وب سایت ها همه واضح و رنگارنگ به نظر می رسیدند. اگر می خواهید رنگ واقعی داشته باشد می توانید HDR را فعال کنید. یا اگر می خواهید کنترل دقیق تری بر روشنایی و کنتراست داشته باشید آن را خاموش کنید.

بررسی عملکرد بازی رپتور ۲۷

ریزر رپتور ۲۷ بازی ها را با وضوح بسیار زیبا و نرخ فریم سریع نمایش می دهد. البته با فرض اینکه دستگاه شما به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند از آنها پشتیبانی کند. هرچند که مشخص شد، 1440p برای بازی های روی مانیتور 27 اینچی وضوح فوق العاده ای دارد.

در هنگام نصب دسک تاپ، کیفیت مانیتور شما احتمالا زیاد نخواهد بود. بنابراین 4K کامل یک ضرورت مطلق نیست. این همچنین بدان معنی است که حتی سیستم های قدیمی تر می توانند نرخ فریم قابل توجهی را ارائه دهند.

نرخ فریم لزوما چشمگیرترین چیز نسیت. رپتور ۲۷ دارای چندین حالت بازی از پیش برنامه ریزی شده از جمله FPS، مسابقه و MMO است. هر یک از آن ها سطح مختلف روشنایی و کنتراست را برای گرافیک های زنده و زنده برجسته می کند. رپتور ۲۷ به خصوص در نمایش آبی، سبز و نارنجی های پر جنب و جوش در دنیای فانتزی وارکرفت و Thronebreaker مهارت داشت. آن ها را به گونه ای ظاهر می کرد که مانیتور معمولی سامسونگ هرگز نمی تواند کاملا مدیریت کند.

بررسی-عملکرد-بازی-رپتور-۲۷

اگرچه عملکرد رپتور ۲۷ عمدتا به رایانه شما وابسته خواهد بود. چه از کارت گرافیک Nvidia و چه از AMD استفاده کنید، وضعیت خوبی خواهید داشت. در حالی که رپتور ۲۷ صریحا از AMD Freesync پشتیبانی می کند، همچنین سازگار با G-Sync است. تفاوت بین مانیتورهای G-Sync و G-Sync سازگار کمی عجیب است. اما نکته اصلی این است که هر دو برند خوب کار خواهند کرد.

بررسی رابط کاربری رپتور ۲۷

اگر ریزر رپتور ۲۷ یک نقص عمده داشته باشد، این است که برای استفاده از رابط کاربری کمی خشک و گیج کننده است. در حالی که قرار دادن میله کنترل در پشت مانیتور باعث می شود قسمت جلوی آن زیبا به نظر برسد. این بدان معنی است که کنترل امور می تواند نادرست باشد، به خصوص اینکه احتمالا باید خیلی جلوتر خم شوید.

علاوه بر این ، دکمه “خاموش کردن” درست در کنار گزینه های “ورودی” و “منوی اصلی” است. بنابراین می توانید تصور کنید که چند بار به طور تصادفی می توانید مانیتور را خاموش کنید.

پیمایش در منوها کاملا ساده است. شما قادر خواهید بود رنگ، روشنایی، گزینه های HDR، حالت های بازی از پیش تعیین شده، گزینه های تصویر در تصویر را تنظیم کنید. چیزی که کمی منفی تر است، این است که شما نمی توانید گزینه های Chroma LED را دقیق تنظیم کنید. مگر اینکه صفحه نمایش را از طریق USB-C متصل کنید. این برای سیستم های قدیمی خوب نیست. اما برای افرادی که ترجیح می دهند از اتصالات HDMI یا DisplayPort استفاده کنند بسیار محدود کننده است. نوار LED می تواند بسیار زیبا باشد.


اگر اهل گیم زدن با لپتاپ هستید، لپ تاپ گیمینگ بلید ۱۴ ریزر را از دست ندید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم خبر زیر را حتما مطالعه نمایید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *