مایکروسافت اطلاعات فاش شده از ویندوز ۱۱ را تایید کرد!

در این خبر از رایانیوز می خواهیم به خبر مایکروسافت اطلاعات فاش شده از ویندوز ۱۱ را تایید کرد! بپردازیم. سیستم عامل آینده مایکروسافت ویندوز 11 در 25 خرداد 1400 به صورت آنلاین درز کرد. پس از انتشار عکس های صفحه برای اولین بار در سایت چینی Baidu، کل سیستم عامل ویندوز 11 به صورت آنلاین ظاهر شده است. همراه با یک رابط کاربری جدید، منوی شروع و موارد دیگر.

رابط کاربری جدید ویندوز 11 و منوی Start بسیار شبیه آنچه در ابتدا در ویندوز 10 ایکس یافت شده بود. مایکروسافت قبل از لغو این پروژه به نفع ویندوز 11، ویندوز را برای دستگاه های دو صفحه ساده کرده بود. از نظر بصری، بزرگترین تغییراتی را که مشاهده خواهید کرد می توانید در نوار وظیفه مشاهده کنید. مایکروسافت آیکون های برنامه را در اینجا متمرکز کرده. منطقه سینی را تمیز کرده و یک دکمه و منوی شروع جدید نیز در آن گنجانده است. با تیم رایانیتا در ادامه خبر مایکروسافت اطلاعات فاش شده از ویندوز ۱۱ را تایید کرد! همراه باشید. تا بیشتر به این خبر جذاب و سیستم عامل ویندوز 11 بپردازیم.

منوی start به روز شده!

این منوی start به روز شده یک نسخه ساده از آنچه در حال حاضر در ویندوز 10 و بدون Live Tiles وجود دارد است. این برنامه شامل برنامه های پین شده، فایل های اخیر و قابلیت خاموش کردن یا راه اندازی مجدد سریع دستگاه های ویندوز 11 است. این واقعا بسیار ساده تر از آنچه امروز در ویندوز 10 وجود دارد است.

اگر نمی خواهید نمادهای برنامه و منوی start مرکز باشد. گزینه ای وجود دارد که همه آن ها را به سمت چپ برگردانید. همراه با حالت تاریکی که در دسترس است. همچنین ویندوز 11 شروع به شبیه شدن نسخه ای بهتر از ویندوز 10 می کند تا چیزی کاملا جدید شود.

منوی-start-به-روز-شده!

استفاده از گوشه های گرد

مایکروسافت همچنین از گوشه های گرد در ویندوز 11 استفاده می کند. این موارد در منوهای زمینه و اطراف برنامه ها و File Explorer قابل مشاهده هستند. منوی استارت نیز گوشه های گرد را شامل می شود. این هنوز یک نسخه اولیه از ویندوز 11 است که به بیرون درز کرده است. بنابراین هنوز همه چیز در آن گنجانده نشده است.

انتظار می رود تغییرات بیشتری در برنامه های داخلی در ویندوز 11 مشاهده کنیم. اما به نظر نمی رسد بیشتر این موارد هنوز وجود داشته باشد. بخش بزرگی از سیستم عامل احساس تکمیل شده است. بنابراین ما انتظار داریم که بتا این نسخه به زودی برای تست Windows Insiders برای آزمایش وارد شود.

شایعه بازگشت ابزارک های ویندوز

ممکن است در نوار وظیفه ویندوز 11 به یک نماد جدید توجه کرده باشید. در سیستم عامل به آن عناصر برچسب خورده است. شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت در حال بازگرداندن ابزارک های ویندوز است. به نظر می رسد این نسخه اولیه شامل برخی از آنها باشد.

از آنجا که این به وضوح نسخه بسیار ابتدایی ویندوز 11 است. ویجت ها به طور کامل در سیستم عامل بارگیری نمی شوند. اما برای جابجایی و دسترسی سریع به اخبار، آب و هوا و سایر محتوای وب طراحی شده اند.

در حالی که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10 ایکس خود را لغو کرد. این شرکت به وضوح در حال استفاده مجدد از بخش های بزرگی از این کار با ویندوز 11 است. ویندوز 10 ایکس شامل چندین جنبه تصفیه شده و ساده برای ویندوز است و بیشتر این کارها در این نسخه لو رفته از ویندوز 11 وجود دارد.

ویندوز 11 همچنین شامل کنترل های ضربه محکم و ناگهانی جدیدی است که می توانید از طریق دکمه حداکثر در همه برنامه ها به آن ها دسترسی داشته باشید. آن ها معادل مدرن عملکرد پنجره های آبشار هستند که سال ها در سیستم عامل وجود داشته است. می توانید به سرعت پنجره ها را کنار هم قرار دهید یا آن ها را به صورت جداگانه روی میز کار خود مرتب کنید.

متاسفانه ، به نظر می رسد هنوز به روزرسانی های بزرگی در فروشگاه ویندوز وجود ندارد. از آنجا که این یک نسخه اولیه درز کرده است. به احتمال زیاد هر آنچه که به روزرسانی مایکروسافت در نظر دارد هنوز نشان داده نشده است.

تغییرات در ویندوز استور

رابط ویندوز استور تقریبا همان چیزی است که هم اکنون در ویندوز 10 وجود دارد. با دسترسی به همه برنامه های مشابه موجود امروزه.

گزارش شده است که مایکروسافت در ماه های اخیر در حال کار بر روی یک فروشگاه برنامه جدید برای ویندوز بوده است. شایعات نشان می دهد که این یک تغییر بزرگ نسبت به آنچه امروز وجود دارد خواهد بود. مدیر عامل شرکت مایکروسافت سلتیا نادلا قول داده است که فرصت اقتصادی بیشتری را برای توسعه دهندگان و سازندگان با ویندوز باز کند. این احتمالا به شکل یک فروشگاه جدید است.

گزارش شده است که مایکروسافت فروشگاه برنامه ویندوز خود را تعمیرات اساسی می کند تا به توسعه دهندگان اجازه دهد هر برنامه ویندوزی ، از جمله مرورگرهایی مانند کروم یا فایرفاکس را ارائه دهند. مایکروسافت همچنین ممکن است در حال بررسی اجازه دادن به سیستم عامل های تجارت شخص ثالث در برنامه ها باشد. به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از برشی که مایکروسافت معمولا از سیستم های خرید درون برنامه ای می گیرد ، جلوگیری کنند.

شباهت به ویندوز 10

در جای دیگر ، مایکروسافت همچنین یک تجربه راه اندازی جدید را در ویندوز 11 قرار داده است. این شباهت زیادی به ویندوز 10 ایکس دارد ، با سخت افزار جدید کاربران یا کسانی که به ویندوز 11 ارتقا می یابند از طریق مجموعه ای از مراحل پیکربندی ویندوز. این تجربه خارج از جعبه همچنین شامل یک صدای جدید راه اندازی ویندوز 11 است که سپس در هر بوت شروع به کار می کند.

مایکروسافت همچنین در حال بهبود تجربه Xbox در ویندوز 11 است. برنامه جدید Xbox اکنون در ویندوز 11 ادغام شده است.دسترسی سریع به بازی های Xbox Game Pass ، قسمت های اجتماعی شبکه Xbox و فروشگاه Xbox را ارائه می دهد. نوار بازی ایکس باکس و حالت بازی ویندوز همگی در نسخه اولیه منتشر شده همانند ویندوز 10 باقی مانده اند.

مایکروسافت نکاتی را درباره آماده بودن برای راه اندازی ویندوز 11 اعلام کرده است. این غول نرم افزاری در حال برگزاری یک رویداد ویژه ویندوز است تا سیستم عامل بعدی خود را در 24 ژوئن فاش کند. همچنین مدیران اجرایی مایکروسافت ماه هاست که “نسل بعدی ویندوز” را آزار می دهند. این اطلاعات در حال حاضر تایید می کند که ویندوز 11 در اواخر ماه جاری رسما فاش خواهد شد.


چندی قبل از افشا نسخه اولیه ویندوز 11، خبری مبنی بر پایان آپدیت های ویندوز 10 تا سال 2025 منتشر شد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر خبر پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۵ را از دست ندهید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *