اولین لپتاپ جهان با خنک کننده مایع (لنوو)

اولین لپتاپ جهان با خنک کننده مایع (لنوو)  معرفی شد. لنوو از Y9000K 2023، اولین لپ‌تاپ بازی قابل حمل آب خنک دنیا رونمایی کرد. لنوو به طور رسمی لپ تاپ گیمینگ پرچمدار جدید خود Y9000K 2023 را معرفی کرد. لپتاپ Lenovo Legion 9i (16، 8) یا همان Y9000K، فقط یک لپ تاپ مخصوص بازی نیست. این یک انقلاب بازی است.

Lenovo Legion

Lenovo Legion، مظهر تعالی بازی می باشد. با معرفی Legion 9i، لنوو نوآوری لپ‌تاپ گیمینگ خود را به اوج می‌رساند. سری Lenovo Legion همیشه مترادف با تجربه های برتر بازی بوده است این لپ‌تاپ اولین لپ‌تاپ بازی 16 اینچی جهان در اکوسیستم Lenovo Legion است که دارای یک سیستم خنک‌کننده مایع پیشگامانه است. این یک نوآوری کاربردی است.

Lenovo Legion Lineup

Lenovo Legion Lineup برای هر گیمر عالی است. مجموعه Lenovo Legion به مخاطبان متنوعی از گیمرها پاسخ می دهد. چه یک گیمر رقابتی باشید و چه کسی که به چابکی در تجربه بازی خود اهمیت می دهد، لپ تاپ Lenovo Legion برای شما وجود دارد. از سری Lenovo Legion Pro برای گیمرهای رقابتی گرفته تا سری Lenovo Legion Slim برای کسانی که خواهان تحرک هستند، Lenovo شما را پوشش می دهد.

ویژگی های لپتاپ جدید لنوو

این دستگاه دارای مشخصات برتر از جمله پردازنده Intel i9-13980HX و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090 به همراه سیستم خنک کننده مایع یکپارچه است.

سیستم او از یک پمپ کوچک برای گردش آب از طریق شبکه ای از لوله ها استفاده می کند که به خنک نگه داشتن CPU و GPU حتی در زیر بار سنگین کمک می کند.

علاوه بر سیستم خنک کننده آب، Y9000K 2023 دارای تعدادی مشخصات پیشرفته دیگر نیز می باشد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی Mini LED با رزولوشن 32002000 و نرخ تازه سازی 165 هرتز است.

همچنین دارای 32 گیگابایت رم DDR5-6400، یک SSD 2 ترابایتی و یک صفحه کلید با نور پس زمینه با نور RGB است.

انتظار می رود لنوو Y9000K 2023 از ماه اکتبر برای خرید در دسترس باشد و قیمت آن از 4499 یورو شروع شود. این لپ تاپ در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

سیستم خنک کننده لپتاپ

Legion 9i دارای سیستم خنک کننده مایع یکپارچه Legion Coldfront است. این اولین لپتاپ در نوع خود در یک لپ‌تاپ گیمینگ 16 اینچی است که به Lenovo Legion 9i اجازه می‌دهد حداکثر 230 وات TDP را ارائه دهد در حالی که وزن فوق‌العاده‌ای با وزن 2.56 کیلوگرم (5.64 پوند) دارد. این سیستم با مهندسی مشترک Cooler Master، گرما را در طول جلسات بازی شدید مدیریت می کند. هنگامی که GPU به دمای 84 درجه سانتیگراد می رسد روشن می شود تا GPU را خنک کند و هماهنگ با سیستم خنک کننده هوا با سه فن تنظیم شده با هوش مصنوعی با 6333 دریچه ورودی جداگانه کار می کند. Legion 9i شما حتی در طاقت‌فرساترین جلسات بازی و تولید محتوا خنک می‌ماند.

سایر ویژگی های Lenovo Legion 9i

همانند سایر لپ تاپ های Lenovo Legion، Lenovo Legion 9i با ویندوز 11 و همچنین اشتراک 3 ماهه Xbox Game Pass Ultimate5,6 ارائه می شود، بنابراین گیمرها می توانند از همان ابتدا از صدها بازی با کیفیت بالا لذت ببرند. Nahimic توسط SteelSeries یک مزیت اضافی در بازی‌ها از طریق صدای سه بعدی همهجانبه ارائه می‌کند که به گیمرها اجازه می‌دهد با وضوح بیشتری هم تیمی‌های خود را بشنوند و در عین حال به آگاهی فضایی که بسیار کلیدی برای برتری در جدول امتیازات است، می‌افزایند. بازیکنانی که استریم می کنند از تعادل با قابلیت تنظیم آسان و کنترل های EQ قدردانی می کنند و تمرکز را در جایی که باید باشد – روی برد – حفظ می کنند.

نرم‌افزار Lenovo Vantage مجموعه‌ای از ابزارهای همه‌جانبه، از جمله داشبوردهای عملکرد بی‌درنگ، کنترل‌های اورکلاک، و همچنین کنترل‌های هوشمند فن با حالت جدید فن سفارشی را ارائه می‌کند که به گیمرها اجازه می‌دهد تا از هر مزیتی نسبت به رقبا استفاده کنند. . همچنین همراه با هر دستگاه Lenovo Legion، Legion Arena است که بازی‌های متعلق به چندین پلتفرم را ادغام می‌کند تا گیمرها کل کتابخانه خود را از یک مکان جستجو کنند تا سریعاً بازی مورد نظر خود را پیدا کنند. پشتیبانی اختیاری Lenovo Premium Care7 نیز برای افرادی که می‌خواهند به پشتیبانی فنی پیشرفته با پشتیبانی درب منزل و بررسی سلامت پیشگیرانه رایانه شخصی دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

کوله-پشتی-گیمینگ

کوله پشتی Lenovo Legion 16 اینچی GB700 و GB400

هر دو کوله پشتی گیمینگ 16 اینچی Lenovo Legion GB700 و Lenovo Legion 16 اینچی کوله پشتی گیمینگ GB400 از لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی در اکوسیستم Lenovo Legion محافظت می‌کنند. انتخاب شخصی‌تری را بر اساس ترجیح کاربر ارائه می‌دهند. کوله پشتی گیمینگ 20L Lenovo Legion 16 اینچی GB700 به چهار محافظ سپر در محفظه رایانه شخصی و نمای بیرونی با پوشش PU برای محافظت بی نظیر مجهز شده است. محفظه اصلی کاملاً قابل تنظیم است تا در هر بار تناسب عالی داشته باشد. همچنین 12 جیب وجود دارد – سه تای آنها برای امنیت بیشتر مخفی هستند . برای نگهداری وسایل، لوازم جانبی، شارژر و هر چیز دیگری. تسمه‌های چمدان X شکل در پشت و تزئینات بازتابنده روی تسمه‌های شانه، راحتی، راحتی و ایمنی را به کیف شیک اضافه می‌کنند.

کوله پشتی گیمینگ Lenovo Legion 16 اینچی GB400 برای گیمرهایی که سبک سفر می کنند طراحی شده است. همچنین یک جیب زیپ دار برای ذخیره یک آداپتور برق و همچنین دو جیب برای وسایل جانبی بازی اضافی وجود دارد.

نظر شما درباره اولین لپتاپ جهان با خنک کننده مایع (لنوو) و برند لنوو چیست؟ اگر به اخبار تکنولوژی روز علاقه مندید، سایر مقالات ما را نیز مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *