9 مرورگر برتر اندروید

امروز در رایانیوز می خواهیم 9 مرورگر برتر اندروید را به شما معرفی کنیم. مرورگرهای وب یکی از مهمترین اپلیکیشن ها در هر موبایلی هستند. داشتن ویژگی ها و عملکرد مناسب هنگام مرور وب می تواند به معنای واقعی کل تجربه شما را تغییر دهد. یافتن اپلیکیشن مناسب شما می تواند کمی دشوار باشد. زیرا گزینه های زیادی وجود دارد و چهره وب همیشه در حال تغییر است. بیایید نگاهی به بهترین مرورگرهای اندروید تا به امروز بی اندازیم. با تیم رایانیتا در ادامه خبر 9 مرورگر برتر اندروید همراه باشید.

بهترین مرورگرهای اندروید به شما امکان می دهند تجربه مرور خود را دقیقا مطابق با آنچه که می خواهید تنظیم کنید. این نوع شخصی سازی یکی از مهمترین دلایل استفاده از تلفن اندروید است.

در حالی که کاربران آیفون به تازگی طعم آزادی را چشیده اند. در نهایت iOS 14 به شما امکان می دهد یک مرورگر پیش فرض تنظیم کنید که Safari نباش. این امکان قدیمی کاربران اندروید است. با توجه به اینکه اندروید 11 اکنون در اکثر گوشی های جدید قرار دارد. همچنین به بسیاری از دستگاه های قدیمی راه پیدا کرده است. اکنون زمان مناسبی است که می توانید پنجره پیش فرض تلفن خود را در وب به یکی از بهترین مرورگرهای اندروید تغییر دهید.

1- مرورگر Brave

مرورگر Brave یکی از جدیدترین مرورگرهای اندروید است. این مرورگر در سال 2016 به بازار آمد و دارای ویژگی های متنوعی است یک مسدود کننده تبلیغات داخلی در آن وجود دارد. علاوه بر این، می تواند کوکی های شخص ثالث را نیز مسدود کنید. اسکریپت ها را مسدود کند و در همه جا HTTPS دارد. فقط در صورت نیاز به تنظیمات مربوط به هر سایت. این همچنین دارای بهینه سازی برای بهبود سرعت و عمر باتری است. حتی می توانید تمام مواردی را که مسدود می کند پیگیری کنید.

هنگام استفاده در دنیای واقعی، استفاده از آن بسیار کاربردی است. حتی گاهی اوقات سرگرم کننده است. این برنامه همچنین دارای اکثر ویژگی های اساسی مانند نشانک ها، تاریخچه، برنامه های افزودنی و حالت حریم خصوصی (حالت ناشناس) است. این برنامه کاملا رایگان و بدون خرید در برنامه یا تبلیغات است.

2- مرورگر دلفین (Dolphin)

مرورگر Dolphin در اندروید موفقیت های زیادی دیده است. همچنین این مجموعه از ویژگی های مناسبی برخوردار است. که شامل طرح زمینه، پشتیبانی از فلش، مسدود کردن آگهی، حالت ناشناس و برخی از ویژگی های سوم مانند کنترل حرکت است. در صورت نیاز به همراه مسدودکننده تبلیغات بومی، پشتیبانی از برنامه افزودنی و افزونه نیز وجود دارد. جذابیت یک گزینه کاملا جالب نیست. همانطور که در هنگام پیدا کردن یک مرورگر خوب وجود داشت. با این حال ، موقعیت خود را در این لیست حفظ می کند زیرا هنوز هم بیش از حد کافی برای حضور در اینجا است.

3- مرورگر حریم خصوصی DuckDuckGo

مرورگر حریم خصوصی DuckDuckGo یک گزینه مناسب برای افرادی است که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند. این دارای بسیاری از موارد اساسی مانند HTTPS اجباری، جستجوی خصوصی و یک دکمه بستن است که شما را در حال مرور داده ها پاک می کند و همه برگه های شما را می بندد. علاوه بر این، این برنامه به هر وب سایت نمره حفظ حریم خصوصی (در مقیاس A-F) می دهد. بنابراین شما می توانید دقیقاً بد بودن هر سایت مشخص را ببینید. البته ، این ردیاب ها و موارد مشابه دیگری را نیز مسدود می کند. برخی از ویژگی های فوق العاده مفید مانند همگام سازی رمز عبور (مانند Firefox و Chrome) را ندارد ، اما در غیر این صورت یک مرورگر عالی تلفن همراه است.

4- مرورگر Ecosia

Ecosia یک مرورگر وب تلفن همراه سازگار با محیط زیست است. این ویژگی از همه موارد معمول مانند نشانک ها ، چندین برگه ، حالت مرور خصوصی و بارگیری ها برخوردار است. از پروژه منبع باز Chromium خارج می شود. بنابراین ، ظاهری شبیه کروم نیز دارد. قرعه کشی بزرگ در اینجا علت است. این مرورگر حداکثر 80٪ از سود خود را به درختان کمک می کند. این یک ویژگی مرورگر نیست ، اما قطعا خوب است. این مورد برای کسانی خوب است که نیازی به جستجوی مداوم وب ندارند. اما همچنان چیزی را می خواهند که به خوبی کار کند. چیز درختان یک جایزه است. همچنین رایگان است.

5- مرورگرهای فایرفاکس

دو مرورگر فایرفاکس بسیار خوب وجود دارد. اولین مورد مرورگر استاندارد فایرفاکس است. این همه موارد خوب مانند همگام سازی از طریق پلتفرم، یک تجربه مرور جامع راک، حفاظت از ردیابی، مدیر رمز عبور داخلی و موارد دیگر را در خود جای داده است. این بزرگترین رقیب گوگل کروم است. واقعا چیزهای زیادی وجود ندارد که دیگری نداشته باشد. دومین گزینه خوب Firefox Focus است. یک مرورگر حریم خصوصی با تعداد زیادی ویژگی امنیتی و حریم خصوصی. می توانید مرورگر استاندارد فایرفاکس را در دکمه زیر پیدا کنید یا در اینجا Firefox Focus را بررسی کنید. هر دو مرورگرهای بسیار خوبی اندروید هستند.

6- گوگل کروم

البته ما سر محبوب ترین مرورگر اندروید را تکان می دهیم. بسیاری از افراد این مورد را از قبل روی دستگاه های خود نصب کرده اند و انتخاب می کنند فقط به استفاده از آن ادامه دهند. این یک کار کاملاً معقول و منطقی است. این برنامه دارای همگام سازی با گوگل کروم در دسک تاپ همراه با جدیدترین Material Design ، برگه های مرور نامحدود ، یکپارچه سازی عمیق تر با Android و بسیاری از ویژگی های دیگر برای کاربران پایه و مرورگر قدرت است. در کل چهار مرورگر کروم وجود دارد. به ترتیب ثبات نزولی گوگل کروم ، کروم بتا ، Chrome Dev و Chrome Canary را دارید. با مسئولیت خود انتخاب کنید. گوگل کروم تقریبا همیشه آخرین ویژگی های اندروید را قبل از سایر مرورگرها نیز دارد.

7- مرورگر Kiwi

مرورگر Kiwi یکی از جدیدترین مرورگرهای اندروید است. از کروم به عنوان پایه استفاده می کند. بنابراین ، ممکن است بسیاری از عناصر بصری و گزینه های تنظیمات آن را تشخیص دهید. همچنین صفحات را به خوبی بارگیری می کند. برخی از ویژگی های دیگر شامل مسدود کردن تبلیغات بومی ، مسدود کننده پاپ آپ ، حالت شبانه با حالت کنتراست 100٪ برای صفحه های AMOLED و محافظت در برابر کریپتوتیک است. برخی از تنظیمات رابط کاربر نیز وجود دارد ، مانند نوار آدرس که به جای بالای صفحه در پایین برنامه قرار دارد. همچنین کارهای معمول را انجام می دهد. استفاده از آن بسیار شگفت آور است. گرچه ما همگام سازی دسک تاپ موجود در مرورگرهای نام بزرگ را از دست نمی دهیم. اگر نیازی به آن ندارید، قطعا یکی از بهترین گزینه هاست.

8- Microsoft Edge

Microsoft Edge یک مرورگر وب موبایل به طرز شگفت آور مناسبی است. از نظر قابلیت خالص با کروم و فایرفاکس رقابت مطلوبی دارد. در صورت تمایل می توانید گذرواژه ها ، نشانک ها و تاریخچه را همگام سازی کنید. به علاوه ، می توانید از نسخه تلفن همراه و بالعکس ، مرور در نسخه دسک تاپ را ادامه دهید. قبلاً این یک مرورگر اصلی از طرف مایکروسافت بود. با این حال ، این شرکت به یک پایه Chromium تغییر مکان داده است بنابراین بسیار شبیه کروم با برخی تغییرات سبک UI کار می کند و شما برای همگام سازی به جای حساب گوگل از حساب ماکروسافت استفاده می کنید. در هر صورت نمی توانید اشتباه کنید.

9- مرورگر اینترنتی سامسونگ

با قرار دادن یک مرورگر OEM در بهترین لیست مرورگرهای اندروید، کمی تفاوت ایجاد کنیم. با این حال، مرورگر اینترنتی سامسونگ به طرز شگفت آوری خوب است. این ویژگی حرکات کشویی، افزونه ها، یک منوی سریع و برخی از عناصر Material Design را دارد. حتی برخی از افزونه ها امکان مسدود کردن تبلیغات را دارند. همچنین امکاناتی برای مواردی مانند خرید آمازون، خرید آنلاین به طور کلی و پشتیبانی از فیلم 360 درجه وجود دارد. این احتمالا مرورگری است که بسیاری از دارندگان تلفن سامسونگ قبل از اینکه کروم را به عنوان پیش فرض خود قرار دهند، می بینند. این برنامه به عنوان بتا برچسب گذاری شده است. با این حال ، از برخی مرورگرهای غیر بتا حتی در این لیست پایدارتر است.

9 مرورگر برتر اندروید را به شما معرفی کردیم. اگر به مطالب آموزشی نیز علاقه دارید حتما به آکادمی رایانیتا هم سر بزنید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *