تهدید ایلان ماسک توسط گروه آنانیموس

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر تازه تهدید ایلان ماسک توسط گروه آنانیموس بپردازیم. که این موضوع سر و صدای زیادی در فضای مجازی کرد. آنانیموس (Anonymous) یک گروه هکر بزرگ در سراسر دنیا هستند. اعضای این گروه هکر حتی یکدیگر را نمی شناسند. تقریبا می توان گف آنانیموس رابین هود های مجازی هستند. به فعالیت ها سازنده مشغول هستند.

چندی پیش بخاطر بازی های زیادی که ایلان ماسک با ارز دیجیتال انجام داد. به دلیل فعالیت های او افراد زیادی در سراسر دنیا ضرر های کلانی کردند. تا جا حتی که برخی زندگی خود و خانواده خود را در این راه باختند. در نهایت باعث شد که گروه آنانیموس احساس وظیفه کند، وارد عمل شود.

ویدیو تهدید آمیز آنانیموس

یک فیلم تهدیدآمیز با هدف گیری ایلان ماسک ، که شنبه 15ام خرداد منتشر شده است. در 24 ساعت اول بیش از یک میلیون بازدید داشته است. این یک پیام از طرف فرسنده ناشناس است. برای ایلان ماسک است. زمان آن حدودا سه دقیقه 47 ثانیه گفتگو آغاز می شود. به سرعت به میلیاردر حمله می کند. زیرا “شخص ثروتمند خودشیفته دیگری است که مایل به توجه است”.

مهم ترین دلیل ویدئو، فراتر از تعدادی از اظهارات افترا آمیز است. اما ظاهرا از گزارش های مختلف رسانه ها در طول سال ها گرفته شده است. به ماسک در مورد پست های ویروسی توییتر خود در مورد بیت کوین هشدار می دهد. در این ویدئو آمده است: “به نظر می رسد بازی هایی كه با بازارهای رمزنگاری بازی كرده اید زندگی مردم را نابود كرده است”. افزود كه این توییت ها “بی اعتنایی آشكاری نسبت به افراد متوسط ​​كار” را نشان می دهد.

افراد زحمتکش “رویاهای خود را با” خلق و خوی عمومی “از ماسک منحل کرده اند. شوم پایان می یابد:” ممکن است فکر کنید باهوش ترین فرد اتاق هستید. اما اکنون مطابقت خود را پیدا کرده اید. ما ناشناس هستیم! ما لژیون هستیم.

هشدار های آنانیموس به ایلان ماسک

آنانیموس با ارسال هشدارهایی به مدیرعامل تسلا و وی را به دلیل نابودی زندگی سرمایه گذاران ارز رمزنگاری شده با توییت های خود مقصر می داند. در ویدیویی که اکنون مشغول دور زدن در اینترنت است. آنانیموس ماسک را برای اقدامات اخیر خود در رابطه با بازار ارزهای رمزپایه فراخوانده است. در این ویدئو ذکر شده است که توییت های اخیر ماسک نشان دهنده بی اعتنایی آشکار به یک فرد متوسط ​​کارگر است. خشم عمومی وی رویاهای افراد سخت کوش را از بین برده است.

در ادامه چندین حرکت اخیر مدیر عامل تسلا مشخص شده و ادعا می شود که تصمیمات صرفا بر اساس سودآوری شرکت گرفته شده و به طور کلی به آینده ارز رمزنگاری شده مربوط نیست. به عنوان مثال جدیدترین مورد، تصمیم تسلا برای توقف پذیرش پرداخت بیت کوین برای اتومبیل های الکتریکی خود بود. آنانیموس می گوید که اعتقاد عمومی بر این است که تسلا مجبور به تقبیح این گزینه پرداخت شده است.

این شرکت بیشتر درآمد خود را از طریق اعتبار مالیات کربن سبز از دولت کشورهایی که در آن فعالیت می کنند، کسب می کند. این ادعا می کند که دلیل متوقف شدن استفاده از بیت کوین حفظ این جریان درآمد از دولت بوده است.

آنانیموس ادعا می کند که ماسک قبلا از مصرف انرژی مرتبط با استخراج بیت کوین مطلع بوده است. قبل از اینکه دلیل آن را قبول نکردن پرداخت بیت کوین برای تسلا عنوان کند. در ادامه ادعا می شود که ماسک در هنگام تهدید تامین پول اعتبار سبز از سوی دولت، در تلاش برای بازی در هر دو طرف حصار در این مورد سرنخی نشان نداد.

اگر به حوزه بلاکچین و رمز ارزها علاقه مندید، سایر اخبار بلاکچین را از دست ندهید…

فعالیت های ناعادلانه ایلان ماسک

این ادعاها توسط آنانیموس محدود به بیت کوین نبود. این گروه هکر اظهار داشت که مدیرعامل تسلا طی چند سال گذشته با بهره گیری از تمایل عموم مردم به اتومبیل های برقی و اکتشافات فضایی از “مطلوب ترین شهرت هر کس در کلاس میلیاردرها” برخوردار بوده است. این “تصویر عمومی با دقت ایجاد شده” اکنون در معرض دید قرار گرفته است.

این ویدئو که او را “چیزی بیش از یک شخص ثروتمند خودشیفته دیگر” نمی داند. ادعا می کند که ریشه تلاش او برای نجات جهان بیش از نگرانی واقعی برای بشریت در یک مجموعه برتری و منجی است.

برای برجسته کردن این موضوع ، Anonymous به عنوان مثال شکایات متعددی از کارمندان تسلا را در مورد شرایط غیرقابل تحمل کاری که در سال های گذشته با آن ها روبرو بوده است ذکر می کند. همچنین به کودکان خردسال استخدام شده در معادن لیتیوم برای تولید لیتیوم، ماده اصلی باتری های لیتیوم یون مورد استفاده در اتومبیل های برقی، یا اکثر دستگاه های الکترونیکی دیگر برای این موضوع اشاره شده است.

جزئیات ویدیو آنانیموس

در این ویدئو ، Anonymous اعلام کرد که ماسک “تنها نمایش در شهر نیست”. رقابت او هر روز بیشتر می شود. وی با سرزنش برای ترول در شبکه های اجتماعی و میم هایی که زندگی بسیاری دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد. تصاویر هشدار دهنده ای را برای مدیر عامل تسلا ارسال می کند و می گوید: “شما فکر می کنید باهوش ترین فرد اتاق هستید. اما اکنون مطابقت خود را پیدا کرده اید.”

به نظر می رسد که ماسک فیلم هشداردهنده را یادداشت کرده است. از زمان حضور آنلاین ویدئو، مدیر عامل تسلا توئیتی را ارسال کرده و گفته است “آنچه را که از آن متنفرید، نکشید، آنچه را دوست دارید ذخیره کنید. یک عکس نمایه توئیتر سیاه و سفید دارد. اما این احتمال وجود دارد که به روزرسانی ها هیچ ارتباطی با ویدیوی ناشناس نداشته باشند.

نظر شما درباره تهدید ایلان ماسک توسط گروه آنانیموس چیه؟

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *