شکستن رکورد سرعت اینترنت توسط ژاپنی ها

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر شکستن رکورد سرعت اینترنت توسط ژاپنی ها بپردازیم. محققان موسسه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن (NICT) رکورد سرعت اینترنت را به شکلی حیرت انگیز با سرعت 319 ترابایت در ثانیه شکستند. این دو برابر رکورد قبلی یعنی 178 ترابایت بر ثانیه است. که آن رکورد یک سال پیش توسط مهندسان ژاپن و انگلیس ثبت شده بود. با تیم رایانیتا در ادامه خبر شکستن رکورد سرعت اینترنت توسط ژاپنی ها همراه باشید. تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

در واقع محققان ژاپنی راهی برای شکستن رکورد سرعت اینترنت از طریق اتصال فیبر نور ی پیدا کردند. درست زمانی که فکر می کردید یک اینترنت بصورت یکپارچه ویدئویی با کیفیت فوق العاده بالا پخش می کند. به شما امکان می دهد بدون وقفه بازی های ویدیویی را انجام دهید، سرعت ایده آل است. مهندسان در ژاپن سعی کردند سرعت بیشتری نسبت به رکورددار قبلی داشته باشند. که هنوز با ارتباطی که بیشتر در خانه های خود داشته باشند. رکورد جدیدی که ژاپن بدست آورده فاصله زیادی با متوسط ​​سرعت اینترنت در ایالات متحده ندارد. یک تحقیق با سرعت بالا که در اینترنت منتشر شده نشان داد. عملکرد ارتباط متوسط ​​در خانوارهای آمریکایی فقط 42.86 مگابیت در ثانیه است.

محققان ژاپنی و سرعت اینترنت

طبق گفته یاهو، گروهی از مهندسان انستیتوی ملی فناوری ارتباطات اطلاعاتی (NICT) در ژاپن پس از دستیابی به 319 Tbps رکورد سرعت اینترنت را شکستند. محققان ژاپنی سرعت قابل توجهی را حفظ کردند. البته مسافت طولانی تا 1865 یا 3.001 کیلومتر، به این معنی که اینترنت با سرعت 319 Tbps پایدار است.

به طور خاص، مهندسان ژاپنی سرعت اینترنت گروه دیگری از مهندسان دانشگاه کالج لندن (UCL) را سرنگون کردند. لازم به ذکر است که UCL رکورد قبلی NICT ژاپن را نیز شکست که تنها 172 Tbps به خود می بالد. بنابراین، دستاورد اخیر مهندسان ژاپنی راه را برای آن ها فراهم کرد تا رکوردی را که قبلا به خود می بالیدند، بازخرید کنند.


هواوی جهت جلوگیری از تحریم های آمریکا سیستم عامل HMS Core 6.0 را به بازار عرضه نمود. پیشنهاد می کنیم جهت مطالعه بیشتر در این مورد خبر هواوی HMS Core 6.0 را برای بازار‌های جهانی عرضه کرد را از دست ندهید.


چگونه ژاپنی ها رکورد زدند؟

چنین دستاورد شگفت انگیزی بدون مهندسی چشم گیر پشت آن امكان پذیر نیست. با این اوصاف، مهندسان ژاپنی مجبور شدند از فیبر نوری استفاده کنند که دارای چهار هسته باشد.

محققان همچنین رونمایی کردند که جدا از آن، آن ها همچنین آن را با “552 PDM-16QAM و کانال های چندگانه تقسیم طول موج” جفت کردند. ناگفته نماند که مهندسان فکر کردند. تقویت کننده های الیاف دوپ شده اربیوم و تولیوم و تقویت کننده Raman را توزیع کنند. علاوه بر این، جدا از درج معمول باند C و L برای شبکه های ارتباطی طولانی مدت، سریع ترین اتصال به اینترنت از یک باند S برخوردار بود.

چگونه-ژاپنی-ها-رکورد-زدند؟

تمام این نکات فنی به مهندسان ژاپنی کمک کرد تا سریع ترین سرعت اینترنت را بر روی زمین کسب کنند. قابل ذکر است، فناوری مورد استفاده محققان ژاپنی برای این پروژه با تجهیزاتی که در حال حاضر استفاده می شود سازگار است. بدین ترتیب، استفاده از همان فناوری نیازی به بازنگری زیرساخت های موجود نخواهد داشت. بنابراین، اجرای آن به طور قابل توجهی گران و پر کار نخواهد بود.

با این حال، حتی اگر رکورد فعلی در حال حاضر یک موفقیت چشم گیر است. مهندسان NICT اعلام کردند که هدف آن ها این است که سرعت آن را حتی بیشتر کنند، که آن ها بر روی آن کار خواهند کرد.

ویژگی کابل ها

MCF 4 هسته ای با قطر روکش استاندارد برای جذب زودهنگام الیاف SDM در پیوندهای از راه دور با سرعت زیاد جذاب است. زیرا با زیرساخت های کابل معمولی سازگار است و انتظار می رود قابلیت اطمینان مکانیکی قابل مقایسه با الیاف تک حالت داشته باشد. موسسه تحقیقاتی ژاپن در مقاله ای که اوایل ماه جاری منتشر شد گفت.

NICT تاكید كرد كه نشان دادن اینكه الیاف جدید چگونه می توانند تقاضای “افزایش انفجاری” آشكار از سرویس های داده جدید را برآورده كنند بسیار مهم است. این موسسه تحقیقاتی همچنین خاطر نشان كرد كه نتیجه آخرین تست سرعت اینترنت به تحقق سیستم های ارتباطی جدیدی كه می توانند از “خدمات گرسنه پهنای باند” جدید پشتیبانی كنند كمك خواهد كرد. افزود كه آن ها به تحقیق در مورد افزایش بیشتر ظرفیت انتقال “كم” ادامه خواهند داد. الیاف چند هسته ای و تعداد دیگر الیاف SDM جدید را بشمارید. NICT گفت: علاوه بر این، ما تلاش خواهیم کرد تا دامنه انتقال را به فواصل بین اقیانوسی گسترش دهیم.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *