هواوی HMS Core 6.0 را برای بازار‌های جهانی عرضه کرد

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر اینکه هواوی HMS Core 6.0 را برای بازار‌های جهانی عرضه کرد، بپردازیم. هواوی از زمان تحریم ایالات متحده در حال بهبود هسته HMS (خدمات موبایل HUAWEI) است. این گزینه جایگزینی برای خدمات Google Play در هواوی است. همچنین تلفن های هوشمند و تبلت با برند آنر بدون GMS (خدمات تلفن همراه Google) است. به گفته هواوی، هم اکنون HMS Core 6.0 را برای بازارهای جهانی عرضه کرده است. یا تیم رایانیتا در ادامه خبر هواوی HMS Core 6.0 را برای بازار‌های جهانی عرضه کرد همراه باشید. تا بیشتر به HMS Core 6.0 بپردازیم.

راه اندازی HMS Core 6.0

هواوی پنج شنبه هفته گذشته HMS Core 6.0 را برای توسعه دهندگان برنامه های جهانی راه اندازی کرد. چندین قابلیت جدید باز و برخی خدمات و ویژگی های موجود را به روز کرد. از هم اکنون، HMS Core (APK) در همه دستگاه های کاربر به نسخه 6.0 به روز شده است. برای دریافت خدمات و ویژگی های جدید می توانید در هر زمان به توسعه دهندگان HUAWEI دسترسی پیدا کنید.

HMS Core 6.0 فناوری های پیشرفته هواوی را در زمینه رسانه، گرافیک، ارتباطات از راه دور و سایر زمینه ها باز می کند. برای برنامه های رسانه ای، هواوی خط لوله از پیش تعیین شده AV Pipeline Kit را برای وضوح فوق العاده ویدئو، تشخیص رویداد صدا و سایر خدمات رسانه ای فراهم می کند. به نقاط درد توسعه دهندگان برنامه های صوتی و تصویری از جمله مشکلات ایجاد قابلیت و مصرف زیاد انرژی بپردازد.

در زمینه گرافیک، کیت مدل سازی سه بعدی قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند بازسازی اشیا 3D سه بعدی و تولید مواد را برای تجارت الکترونیکی و برنامه های انیمیشن ارائه می دهد. تولید مدل های سه بعدی حتی با تلفن های همراه تا زمانی که دوربین RGB نصب شده باشد، سرگرم کننده تر به تعاملات کاربر است. این سرویس در حال حاضر برای همه مدل های دستگاه اندرویدی موجود است.

راه-اندازی-HMS-Core-6.0

علاوه بر این، کیت گرافیک رایانه ای اولین ویژگی “مه حجم” را دارد. با استفاده از روش ارائه صدا برای روشنایی پویا و جلوه های مه سایه بر روی دستگاه های تلفن همراه ایجاد می شود. صحنه های داخلی را برای بازی های موبایل نسل بعدی، به ویژه برای بازی های موبایل به سبک Cyberpunk، واقعی تر می کند. این ویژگی برای همه دستگاه های اندرویدی پشتیبانی از Vulkan در دسترس است.

HMS Core 6.0 چیست؟

HMS Core ، مبتنی بر دستگاه های هواوی و پلتفرم اندروید، یک چارچوب سرویس موبایل است که قابلیت های مختلف خدمات را به توسعه دهندگان برنامه باز می کند. این سرویس خدمات اساسی مانند شناسه هواوی، پرداخت ها و اعلان ها را برای کاربران نهایی هواوی ارائه می دهد.

کاربران می توانند برای دسترسی به خدمات ارائه شده توسط هواوی، از جمله AppGallery ،Cloud، کیف پول و سلامتی و همچنین برنامه های شخص ثالثی که با HMS Core تلفیق شده اند. در هر دستگاهی که HMS Core را نصب کرده باشد به شناسه HUAWEI خود وارد شوند. یک تجربه زندگی هوشمند کاملا سناریویی را خواهد داشت. HMS Core همچنین برنامه های توسعه دهندگان را با خدمات متعددی از جمله فشار دادن پیام، ورود سریع به شناسه هواوی، خریدهای درون برنامه ای، موقعیت یابی، نقشه، بازی ها و یادگیری ماشین در اختیار شما قرار می دهد. کمک کند تا تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران دستگاه هواوی قرار گیرد.

HMS Core دقیقا مانند GMS Core (Google Mobile Services) می تواند در پروژه اوپن سورس اندروید اجرا شود. از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی کند. با این حال، برخی از اپلیکیشن های اندرویدی به پشتیبانی GMS Core نیاز دارند. ممکن است از طریق HMS Core قابل اجرا نباشند.

برای بهبود مستمر تجربه کاربری خود و ارائه طیف وسیعی از قابلیت های خدمات برای دستگاه ها و برنامه ها ، نسخه های جدید HMS Core در صورت لزوم منتشر می شود. توصیه می شود برای به روزرسانی های HMS Core در ارتباط باشید. در اولین فرصت به روزرسانی ها به آخرین نسخه موجود بپردازید. (برای اطلاعات بیشتر ، به چگونگی به روزرسانی HMS Core مراجعه کنید.) لطفا برای اطلاعات بیشتر با منابع رسمی هواوی با ما همراه باشید.


چندی پیش هواوی بالاخره سیستم عامل جدید خود را به نام هارمونی ۲.۰ طی یک رویداد رسمی معرفی نمود. جهت مطالعه بیشتر در این مورد خبر هوآوی هارمونی ۲.۰ را معرفی کرد را از دست ندهید. 😉


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *