خرید تیک آبی اینستاگرام امکانپذیر شد. شرکت متا از اشتراک پولی (Meta Verified) رونمایی کرده است. این موضوع سبب می شود افراد و کسب و کارها بتوانند تیک آبی اینستاگرام و فیسبوک را خریداری کنند. با Meta Verified، یک بسته اشتراک جدید که برای سازندگان و مشاغل در اینستاگرام و فیس بوک در دسترس است، می توان حضور اجتماعی خود را افزایش داد.

تیک آبی چیست؟

تیک آبی، علامت تأیید یا نشان تأیید، نشانگر واقعی بودن و قابل اعتماد بودن در چندین سایت رسانه اجتماعی است. آنها نشانه های قابل مشاهده ای هستند که نشان می دهد حساب یا پروفایل  کاربر توسط سرویس تأیید شده است. در حالی که اهمیت تیک‌های آبی ممکن است کمی از پلت فرمی به پلتفرم دیگر تغییر کند، آنها اغلب موارد زیر را نشان می‌دهند:

اصالت:

خرید تیک آبی اینستاگرام به کاربران اطمینان می‌دهند که حساب مورد تایید است و نمایانگر یک شخصیت عمومی، سلبریتی، برند یا سازمان واقعی است. این راستی‌آزمایی به محافظت از کاربران در برابر جعل هویت یا حساب‌های جعلی در تلاش برای فریب یا گمراه کردن دیگران کمک می‌کند.

تمایز:

تیک های آبی به حساب های تایید شده اجازه می دهد تا از دریای وسیع پروفایل های تایید نشده متمایز شوند. این تمایز به ویژه در پلتفرم‌هایی با پایگاه کاربر بزرگ که در آن افراد یا برندها به دنبال دیده شدن، شناسایی و افزایش تعامل هستند ارزشمند است.

اعتبار:

نشان های تأیید (تیک آبی) اعتبار دارنده حساب را افزایش می دهد. آنها نشان می دهند که این حساب توسط پلتفرم رسانه اجتماعی قابل توجه یا تأثیرگذار تلقی شده است، که می تواند تأثیر مثبتی بر اعتماد و اعتبار درک شده حساب داشته باشد.

برندسازی و بازاریابی:

برای کسب‌وکارها و برندها، تیک‌های آبی می‌توانند به‌عنوان ابزار ارزشمند برندسازی عمل کنند. آنها مهر تأیید رسمی ارائه می دهند که نشان می دهد این حساب نشان دهنده حضور قانونی برند است. این تأیید می تواند اعتماد به نفس را در مشتریان ایجاد کند و به ایجاد اعتبار و حرفه ای بودن یک برند کمک کند.

دسترسی پیشرفته:

برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ویژگی‌ها یا امتیازات بیشتری را برای حساب‌های تأیید شده ارائه می‌کنند، مانند دسترسی به تجزیه و تحلیل، تنظیمات پیشرفته یا فرصت‌های تبلیغاتی. این امتیازات می تواند به کاربران تایید شده کمک کند تا حضور خود را در رسانه های اجتماعی به حداکثر برسانند و به مخاطبان بیشتری دست یابند.

کاهش سردرگمی:

تیک‌های آبی ، سردرگمی یا ابهام ناشی از حساب‌های متعددی را که ادعا می‌کنند نماینده یک شخصیت عمومی، برند یا سازمان هستند، به حداقل می‌رساند. کاربران به راحتی می توانند حساب رسمی را شناسایی و دنبال کنند و اطمینان حاصل کنند که اطلاعات دقیق و به روز را از منبع تأیید شده دریافت می کنند.

Meta Verified چیست؟

اگر می خواهید نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام و فیس بوک را بیاموزید، ابتدا باید Meta Verified را بدانید. Meta Verified یک سرویس اشتراک است که به شما امکان می دهد تیک آبی را در اینستاگرام و فیس بوک دریافت کنید. علاوه بر دریافت تیک آبی، مزایای دیگری برای اشتراک در Meta Verified وجود دارد:

  • تأیید حساب (از جمله نشان چک آبی)
  • حفاظت از جعل هویت حساب
  • برچسب های انحصاری
  • دسترسی گسترده
  • دسترسی به عوامل پشتیبانی انسانی

هزینه خرید تیک آبی

اینستاگرام و فیسبوک دو تا از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشند. هزینه خرید تیک آبی  14.99 دلار ماهانه از طریق اپ استور و برای وب فیسبوک 11.99 دلار ماهانه می باشد.

معیارهای لازم Meta Verified

برای قبل از اینکه Meta Verified شوید و تیک آبی خود را دریافت کنید، معیارهای زیر را که باید رعایت کنید بررسی کنید:

  • حساب کاربری، باید نماینده یک شخص واقعی باشد، نه یک شرکت یا برند. یعنی باید پیج شخصی یا حرفه ای داشته باشید نه پیج بیزینسسی
  • سن شما باید حداقل 18 سال باشد
  • شما باید در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند و هند زندگی کنید. وقتی Meta Verified در منطقه شما در دسترس قرار گرفت، می‌توانید به لیست انتظار بپیوندید تا اعلان دریافت کنید. شاید برای این موضوع بتوانید از روش های دیگر استفاده نمایید مانند استفاده از واسط ها.
  • شما نباید شرایط استفاده یا دستورالعمل های انجمن را در اینستاگرام یا شرایط خدمات یا استانداردهای انجمن در فیس بوک را نقض کنید.
  • پروفایل شما باید از نام واقعی کامل شما استفاده کند، که باید با نام موجود در شناسه صادر شده توسط دولت شما مطابقت داشته باشد.
  • عکس پروفایل شما باید چهره شما را نشان دهد، که باید با عکس روی کارت شناسایی صادر شده توسط دولت شما مطابقت داشته باشد.
  • شما باید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.
  • شما باید سابقه پست قبلی داشته باشید (یعنی نمی توانید برای یک حساب کاربری جدید درخواست دهید)

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام و فیسبوک

در اینجا مراحل نحوه دریافت Meta Verified و گرفتن تیک آبی در اینستاگرام آمده است:

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید.
  • روی نماد تنظیمات در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • به Accounts Center بروید.
  • به Meta Verified بروید.
  • اگر Meta Verified برای حساب شما در دسترس است، “Meta Verified available” را در زیر نام خود و گزینه اشتراک را مشاهده خواهید کرد.
  • روی پروفایلی که می خواهید تأیید کنید ضربه بزنید.
  • پرداخت را تنظیم کنید
  • هویت خود را از طریق یک شناسه عکسی صادر شده توسط دولت و یک ویدیوی سلفی برای تأیید هویت خود قبل از تأیید اشتراک تأیید کنید.

پس از عضویت در Meta Verified، می توانید تیک آبی را در پروفایل اینستاگرام و فیس بوک خود مشاهده کنید.

آیا Meta Verified ارزشش را دارد؟

اینکه آیا باید در Meta Verified سرمایه گذاری کنید یا خیر، چیزی است که فقط شما می توانید تصمیم بگیرید. اگر فردی تأثیرگذار هستید یا اگر فالوور قابل توجهی در اینستاگرام دارید، مزایای اشتراک ممکن است ارزشمند باشد. با این حال، اگر یک سلبریتی عمومی با طرفداران قابل توجهی نیستید، ممکن است به طرح اشتراک نیاز نداشته باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *