پشتیبانی از رمزارز در گلکسی سامسونگ

پشتیبانی از رمزارز در گلکسی سامسونگ عملی شد. از این پس کاربران گلکسی می توانند همه دارایی های خود را برای ارزهای رمزپایه و DApp در یک مکان با کاربرد آسان و ایمن وارد و مدیریت کنند. چندی پیش خبر پشتیبانی از رمزارز در گلکسی سامسونگ منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با رایانیوز بخش خبری رایانیتا همراه باشید.

مدیریت دارایی های مجازی

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که کاربران بلاک چین اکنون می توانند دارایی های مجازی را از کیف پول های شخص ثالث در تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی مدیریت و معامله کنند.پشتیبانی از رمزارز در گلکسی سامسونگ صورت گرفته است. این به روزرسانی با وارد کردن دارایی های مجازی ذخیره شده در کیف پول های سخت افزاری منتخب به کیف پول بلاک چین سامسونگ که در اکثر تلفن های هوشمند گلکسی موجود است. دسترسی و پردازش معاملات را برای کاربران بلاک چین آسان می کند.

پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری بلاک چین گلکسی را با تجربه کاربری مداوم مدیریت دارایی های رمزنگاری از یک مکان مناسب فراهم می کند. علاوه بر Keystore Blockchain سامسونگ، تلفن های هوشمند گلکسی اکنون می توانند به کیف پول های سخت افزاری متصل شوند از جمله Ledger Nano S و Ledger Nano X.2 کاربران کیف پول بلاک چین سامسونگ همچنین می توانند با اخبار خبری اختصاصی در آخرین روند ارزهای رمزنگاری شده قرار بگیرند. برنامه حاوی مقالاتی از CoinDesk ، یکی از برترین رسانه های خبری بلاک چین.

تجارب جدید موبایل با پشتیبانی پیشرفته امنیت

بعد از راه اندازی با گلکسی S10 در سال 2019 ، کیف پول بلاک چین سامسونگ رشد کرده است تا از محبوب ترین ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین، اتریوم ، نشانه های ERC ، Tron (TRX) و نشانه های TRC پشتیبانی کند. همچنین به کاربران گلکسی این امکان را می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز (DApp) را که از فناوری بلاک چین برای تایید اعتبار مبادله دارایی های دیجیتال استفاده می کنند. سامسونگ از بازی ها گرفته تا رسانه های اجتماعی، امور مالی، امنیتی و موارد دیگر به جدیدترین DApp ها دسترسی پیدا می کند و در انواع مختلف دسته بندی ها توصیه هایی را برای کاربران ارائه می دهد.

برای ذخیره و مدیریت دارایی های مجازی، دستگاه ها باید ایمن باشند. راه حل های بلاک چین موبایل سامسونگ توسط بستر امنیتی درجه یک دفاعی سامسونگ ناکس امکان پذیر شده است. کلیدهای خصوصی مورد استفاده برای ارزهای رمزپایه و DApp ها رمزگذاری شده و در منطقه ای جدا شده از سیستم عامل اصلی به نام Samsung Blockchain Keystore ذخیره می شوند. این اطلاعات بیشتر توسط پردازنده ایمن محافظت می شود. تنها با ارائه پین ​​یا اثر انگشت مالک دارایی می توان به آن ها دسترسی داشت.

نوآوری ، یک رویکرد باز و مشترک

سامسونگ معتقد است که نوآوری تنها از طریق یک رویکرد باز و مشترک اتفاق می افتد. دسترسی به اکوسیستم بلاک چین خود را با سامسونگ بلاک چین SDK باز کرده است. توسعه دهندگان می توانند DApp هایی ایجاد کنند که حساب های بلاک چین را به راحتی تولید، ذخیره و مدیریت می کنند. تراکنش ها را با API های اختصاص یافته به هر سیستم دفتر انجام می دهند. همچنین API هایی را فراهم می کند که به DApps اجازه می دهد با استفاده از کیف پول های سخت افزاری شخص ثالث برای انتقال دارایی های مجازی امضا کنند.

برای مشاهده سایر اخبار رمزارز ها میتوانید روی لینک کلیک کنید.

تجارب-جدید-موبایل-با-پشتیبانی-پیشرفته-امنیت

چند نکته مهم

  1. دستگاه تلفن هوشمند گلکسی با سیستم عامل اندروید 9.0 یا بالاتر پشتیبانی خواهد شد. با این وجود در دسترس بودن ممکن است بسته به مدل و شرایط متفاوت باشد. کاربران تلفن های هوشمند گلکسی که از Keystore بلاک چین سامسونگ بهره مند نیستند. همچنان می توانند با اتصال فیزیکی به کیف پول سخت افزاری برای مدیریت دارایی ها یا کلیدهای بلاک چین، از این آخرین به روزرسانی استفاده کنند.
  2. پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری شخص ثالث در بازار متفاوت است. ویژگی های بلوتوث Nano X ممکن است هنگام اتصال به کیف پول بلاک پین سامسونگ محدود شود.
  3. سامسونگ پشتیبانی کیف پول بلاک چین سخت افزاری را به دستگاه های گلکسی خود ارائه می دهد.
  4. این به روزرسانی به کسانی که چندین دارایی مجازی را معامله می کنند. اجازه می دهد تا آن ها را از کیف پول بلاک چین سامسونگ وارد و مدیریت کنند.
  5. کیف پول با بیت کوین و اتریوم سازگار است و همچنین می تواند به DApps دسترسی داشته باشد.

پشتیبانی کیف پول بلاک چین در سامسونگ

سامسونگ پشتیبانی کیف پول بلاک چین سخت افزاری را برای دستگاه های Galaxy خود به ارمغان آورده است. این به روزرسانی به کسانی که دارایی های مجازی خود را از کیف پول های شخص ثالث معامله می کنند اجازه خواهد داد تا این کار را از طریق کیف پول بلاک چین سامسونگ در دستگاه های خود انجام دهند.

کیف پول بلاک چین سامسونگ در واقع یک نقطه مرکزی برای کسانی است که دارایی های مختلفی را در کیف پول های مختلف مدیریت می کنند. کاربران می توانند از طریق راه حل سامسونگ به کیف پول و ارزهای پشتیبانی شده متصل شوند. آن ها را وارد کرده و آن ها را مدیریت کنند. این شرکت شامل “بیت کوین، اتریوم ، ERC tokens ، Tron (TRX) و TRC” است.

کیف پول های سخت افزاری رمزارز مانند مدل های Ledger Nano مانند تصویر بالا مانند کارت حافظه USB به نظر می رسند. آن ها می توانند در هنگام معاملات رمزنگاری به رایانه متصل شوند. به کاربران اجازه می دهد تا سکه های خود را با خیال راحت روی دستگاه ذخیره کنند تا اینکه آن ها را در صرافی ها یا کیف پول های آنلاین نگه دارند. کیف پول های سخت افزاری سرقت سکه دیجیتال را برای هکرها غیرممکن می کند. زیرا به دسترسی فیزیکی به این ابزار نیاز دارند. حتی در صورت دستیابی فیزیکی، آنها باید رمز ورود دستگاه را بدانند تا قفل آن باز شود.

پشتیبانی از رمزارز در گلکسی سامسونگ خبر جالب و قابل تاملی برای آینده بلاکچین بود.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *