انتقال آسان فایل به سایر دستگاه ها با قابلیت جدید گوگل

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر انتقال آسان فایل به سایر دستگاه ها با قابلیت جدید گوگل بپردازیم. گوگل به‌‌ دنبال راهکاری است که کاربران را قادر خواهد ساخت فایل‌های مورد نظر خود را خیلی راحت‌تر برای سایر دستگاه‌های خود ارسال کنند. احتمالا بارها دچار این مشکل شدید که هنگام انتقال فایل های خود از دستگاهی به دستگاه دیگر با صرف کلی زمان و سختی همراه باشید. پس با تیم رایانیتا در ادامه انتقال آسان فایل به سایر دستگاه ها با قابلیت جدید گوگل هرماه باشید.

ویژگی جدید گوگل

گوگل اخیرا ویژگی‌ای را منتشر کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت داده‌ها، مانند عکس‌ها یا اسناد، را با کروم‌بوک یا دستگاه اندرویدی برای افراد مجاور ارسال کنند. اکنون، به نظر می رسد که توسعه دهندگان در حال کار بر روی به روز رسانی این ویژگی هستند. تا کاربران بتوانند به راحتی داده ها را در دستگاه های خود ارسال کنند.

اشتراک گذاری نزدیک در ماه ژوئن به دستگاه‌های سیستم عامل کروم آمد با فناوری‌های مشابهی مانند AirDrop اپل رقابت می‌کند. روز یکشنبه، کروم استوری، یک وبلاگ متمرکز بر کروم و سیستم عامل کروم، یک «پرچم ویژگی افزودن» را در Chromium Gerrit مشاهده کرد. که به یک اضافه‌شده به اشتراک‌گذاری نزدیک به نام «اشتراک‌گذاری خود» اشاره می‌کند. این ویژگی “اشتراک گذاری یکپارچه بین دستگاه های خود کاربر را فعال می کند، پرچم می گوید.

Self Share به شما امکان می دهد بدون استفاده از ایمیل یا درایوهای ابری شخص ثالث، داده ها را برای خود ارسال کنید. با استفاده از بلوتوث، WebRTS یا وای فای یک به یک، داده‌ها باید در عرض چند ثانیه به سیستم‌عامل کروم یا دستگاه اندروید نزدیک منتقل شوند.

ویژگی-جدید-گوگل

همانطور که توسط Chrome Unboxed اشاره شد. Self Share همچنان باید از مرحله پرچم برنامه‌نویس سیستم عامل Chrome Canary عبور کند. تا کاربران عادی سیستم عامل کروم آن را در دستگاه‌های خود ببینند.

Chrome Unboxed نوشت: «اگر پرچم را فعال کنید. یا صبر کنید تا این ویژگی در دسترس قرار گیرد. بعد از فشار دادن «اشتراک‌گذاری در نزدیکی» در برگه اشتراک‌گذاری سیستم عامل کروم یک گزینه منوی جدید «ارسال به دستگاه‌های شما» ظاهر می‌شود.

Self Share قابلیت همکاری بین دستگاه‌های مختلف محاسباتی مبتنی بر گوگل را افزایش می‌دهد. اما هنوز راه زیادی تا اصرار مردم بر روی تمام دستگاه‌های گوگل به همان روشی که برخی از محصولات اپل انجام می‌دهند، باقی مانده است.

ارسال فایل ها یا برنامه ها را برای افراد نزدیک


ویژگی اشتراک‌گذاری همتا به همتا (P2P) در فایل های گوگل به شما امکان می‌دهد. بدون استفاده از داده تلفن همراه یا اتصال به وای فای، فایل‌ها و برنامه‌ها را ارسال و دریافت کنید. برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها با افراد نزدیک، همه کاربران باید برنامه Files by Google را داشته باشند. اگر قبلا این کار را نکرده‌اید، برنامه را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید.

توجه داشته باشید که فقط فایل هایی را به اشتراک بگذارید که قانونا مجاز به اشتراک گذاری آن ها هستید. برای اطلاعات بیشتر شرایط خدمات و خط مشی کاربر گوگل را حتما مطالعه نمایید. هنگام ارسال یا دریافت فایل، Files by Google به طور خودکار بلوتوث را روشن می کند. Files by Google از یک اتصال رمزگذاری شده برای محافظت از داده های خصوصی شما استفاده می کند.


اگر شما نیز یک کاربر مک هستید و با مشکل کار نکردن IMessage در مک خود دست و پنجه نرم می کنید. حتما سری به مقاله زیر بزنید و تا از این مشکل رها شوید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *