سیگنال جدید ایلان ماسک به دوج کوین

در این خبر از رایانیوز به سیگنال جدید ایلان ماسک به دوج کوین می پردازیم. قیمت دوج کوین در پی حمایت میلیاردری ایلان ماسک و اعلامیه مبادله رمزنگاری بر پایه ارز دیجیتال برای فهرست توکن ، 30٪ افزایش یافت. افزایشی که به دارایی بی ثبات اجازه داده است جایگاه خود را به عنوان چهارمین ارز رمزنگاری شده ارزشمند در غیر این صورت ناخوشایند بدست آورد. هنگامی که تسلا گفت ماسک گفت دیگر بیت کوین را به عنوان پرداخت قبول نمی کند. بازار بیت کوین با یک سقوط 300 میلیارد دلاری مواجه شد.

دوج کوین بامداد جمعه 24 اردیبهشت به بالای 56 سنت سکه افزایش یافت. که در طی 24 ساعت حدود 30 درصد افزایش یافت. ارزش آن با هیجان از حضور ماسک در SNL افزایش یافته است. اما این روند با حرکات متوسط بازار رمزنگاری در مقایسه با 300 دلار ناشی از مشک در تضاد است. ماسک ، که گفت تسلا به دلیل تاثیر زیاد محیط زیست، دیگر بیت کوین را قبول نمی کند یا نمی فروشد.

دوج کوین

دوج کوین، که در ابتدا به عنوان یک شوخی با مخلوط کردن ارز رمزنگاری شده و الگوهای رفتاری معروف شیبا اینو دوگ ایجاد شده است. حتی در کلاس دارایی های ناپایدار مشهور نیز بی ثبات است. قله ها و کرست ها معمولا از حمایت میلیاردرها، افراد مشهور از جمله ماسک، مارک کوبان و اسنوپ داگ پیروی می کنند. وضعیت دوگانه آن به عنوان میم، آن را حتی غیر قابل پیش بینی می کند.

وقتی معامله گران خرده فروشی با سوخت ردیت وارد سهام GameStop شدند. بسیاری دیدند که دوج کوین فرصتی برای انجام همان کار است. دوج کوین را به “ماه” یا یک دلار سکه می برد. جندی پیش با پیش بینی عملکرد SNL ماسک، ارزش آن به بالاترین زمان رسید و 40٪ سقوط کرد. ماسک به مردم هشدار داد که “با احتیاط سرمایه گذاری کنند” پیش از نمایش ، این دارایی را حدس و گمان توصیف کرد اما هنگامی که وی تصور کرد تسلا ممکن است هزینه پرداخت را بپذیرد ، باعث جهش دیگری شد.

تاثیر ماسک بر بیت کوین

بیت کوین در ماه مارس پس از آنکه ایلان ماسک اعلام کرد ارز رمزنگاری شده اکنون می تواند برای خرید وسایل نقلیه تسلا مورد استفاده قرار گیرد، به بالاترین سطح خود رسید. اولین بار با تسلا اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار در دارایی بحث برانگیز سرمایه گذاری کرده است. نشانه ای از اطمینان است که می تواند بیت کوین را به استفاده از جریان اصلی نزدیک کنید. پس از سال ها تردید، نهادهای اصلی اکنون فقط برای تامین تقاضای مشتری از ارزهای رمزپایه استفاده می کنند. تصمیم تسلا برای متوقف کردن پذیرش بیت کوین، با دلایل زیست محیطی ، حدود 300 میلیارد دلار از بازار رمزنگاری خارج شد. اگرچه اشتیاق برای رمزنگاری های سازگار با محیط زیست مانند Cardano’s ada ایجاد کرد. که به طور موقت به چهارمین ارز رمزپایه ارزنده تبدیل شد.

توییت ایلان ماسک برای دوج کوین

ماسک در سکوت قیمت خود را برای دوج کوین اعلام کرده است. او می خواهد ببیند که به آن علامت دلار رسیده است. او تنها نیست، زیرا لژیون های طرفداران دوج کوین اکنون در مورد آن صحبت می کنند. این توییت هشتگ # DOGE1 را فریاد زده، فریادی برای رسیدن به قیمت و در کمال تعجب ماسک، تبلیغات رایگان برای ماهواره DOGE-1 شرکت کاوشگر فضایی او است.

این توئیت درست در زمانی منتشر می شود که درست پس از ضررهای هنگفتی برای رمزنگاری الگوهای رفتاری رخ داده است. خوب است که خسارت را برطرف کنیم. در حقیقت ، این هفت روز برای اولین بار در چند روز با پیام حمایتی ایلان ماسک، برای مدت کوتاهی به سمت سبز حرکت کرد. رمزنگاری در حال حاضر در جلسه معاملات روزانه 22 درصد افزایش یافته است و دست خود را با 42 سنت تغییر می دهد.

ماسک، طرفدار قدیمی دوج کوین

در حالی که ماسک یکی از طرفداران قدیمی دوج کوین بوده است. شایعه اخیر باعث شده تا زمینه این توییت های طرفدار دوج کوین بسیار جالب باشد. یوتیوب اخیرا این نظریه را مطرح کرده است که Musk’s Tesla (NASDAQ: TSLA) پشت خرید 1.5 میلیارد دلاری دوج کوین است. هیچ چیز تایید نشده است، اما سرمایه گذاران به خرید بی ادعا علاقه مند هستند. بسیاری حدس می زنند که آیا ماسک شرکت تولید کننده EV خود را به عنوان خریدار نشان دهد یا نه.


به زودی پس از توقف محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در بازار، بیت کوین، به عنوان یک روش پرداخت برای خرید وسایل نقلیه تسلا ، مدیر عامل شرکت ایلان ماسک اکنون گفته است که ممکن است در آینده آینده ارز رمزنگاری شده خود را ایجاد کند. یک کاربر توییتر از تسلا پرسید که چرا ارز رمزنگاری شده خود را ایجاد نمی کند؟

امروزه همه جا پر است از اخبار رمز ارزها یا همان Cryptocurrencies. در حال حاضر قدرتمندترین بیت کوین می باشد ولی اتریوم، جایگزین بیت کوین در آینده نزدیک خواهد بود. برای جزئیات بیشتر خبر را مطالعه نمایید.

آسیب های زیست محیطی دلیل عدم استفاده

خب همانطور که اشاره کردیم اخیرا ماسک با اشاره به آسیب های زیست محیطی اعلام کرد که برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی خود از بیت کوین به عنوان حالت پرداخت استفاده نمی کند. ماسک گفت سازنده خودروهای الکتریکی هیچ بیت کوین نمی فروشد. او قصد دارد به محض انتقال استخراج به سمت انرژی پایدارتر، از بیت کوین برای معاملات استفاده کند. ماسک در توئیتی گفت: “ما همچنین در حال بررسی ارزهای رمزپایه دیگری هستیم که از 1 درصد انرژی و معامله بیت کوین استفاده می کنند. بیت کوین پس از این توییت بیش از 11 درصد رشد کرد و تقریبا 50،000 دلار معامله شد. این شرکت فقط اواخر ماه مارس پذیرش بیت کوین را آغاز کرده بود. ماسک همچنین گفت تسلا دیگر از 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری شده در اوایل سال جاری دیگر نمی فروشد.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *