بهترین ویژگی های اندروید ۱۱ که تلفن شما را پویا تر می کند!

امروز در رایانیوز می خواهیم بهترین ویژگی های اندروید ۱۱ که تلفن شما را پویا تر می کند بررسی کنیم. بهترین ویژگی های اندروید 11 شامل پیشرفت های مفیدی مانند منوی دکمه پاور جدید، ویژگی های ارتباطی و سابقه اعلان است. گوگل اندروید 11 را در سال 2020 روانه بازار کرد. به عنوان یک نسخه برتر برای بسیاری از گوشی ها در دسترس است. در اینجا مروری بر همه مفیدترین ویژگی های جدید در اندروید 11 را با هم خواهیم داشت. با تیم رایانیتا در ادامه همراه باشید.

گوگل اندروید 11 را در اواخر سال 2020 عرضه کرد. اگرچه همه دستگاه هایی که قادر به ارتقا به سیستم عامل جدید هستند بلافاصله آن را دریافت نکردند. ماه هاست که سیستم عامل به آرامی در حال اجرا است. بنابراین اگر هنوز آن را ندارید، به زودی ممکن است. این جدیدترین نسخه اندروید تعداد اندکی از ویژگی های جدید و مفید را به همراه 117 ایموجی جدید که شامل برخی نمایش های خنثی از جنسیت است، به اندروید 10 اضافه می کند.

بهترین ویژگی های اندروید 11

به خاطر داشته باشید که همه این ویژگی ها در همه دستگاه ها ظاهر نمی شوند. به عنوان مثال اگر تلفن سامسونگ دارید، نسخه اندروید 11 One UI سامسونگ همه ویژگی ها را ارائه نمی دهد. زیرا سامسونگ آن را با چیزی منحصر به فرد در One UI جایگزین کرده است. در اینجا ویژگی هایی را که باید جستجو کنید، یا اگر هنوز منتظر دریافت اندروید 11 هستید، ویژگی هایی که باید منتظر آ نها باشید وجود دارد.

منوی دکمه پاور مفید تر

دکمه روشن و خاموش تلفن خود را نگه دارید تا صفحه دستورات گسترده جدیدی را ببینید. تلفن خود را خاموش یا دوباره راه اندازی کنید، همراه با دسترسی به Google Wallet و دسترسی به دستگاه های هوشمند خانه خود داشته باشید. همچنین می توانید دستگاه هایی را که در این صفحه نشان داده می شوند، سفارشی کنید. گوگل به همه سازندگان تلفن نیازی به پیاده سازی این صفحه ندارد، بنابراین شما آن را فقط در گوشی های خاصی مشاهده خواهید کرد. مانند تلفن های Google Pixel.

کنترل های داینامیک رسانه

پخش کننده رسانه اندکی به قسمت پایین تنظیمات سریع منتقل شده است. برای دیدن یک پخش کننده کوچک از بالای صفحه به پایین بکشید. برای دیدن پخش کننده در اندازه کامل دوباره انگشت خود را بکشید. علاوه بر این ، اگر بیش از یک برنامه رسانه دارید، می توانید صفحه را به سمت دیگر بکشید تا کنترل های هر یک را ببینید.

ریکورد اسکرین داخلی

سرانجام ، گوگل ضبط کننده صفحه نمایش استاندارد را در اندروید پیاده سازی کرده است. اکنون می توانید ضبط صفحه را از صفحه اعلان ها و ضبط صفحه در اندروید بدون استفاده از برنامه شخص ثالث باز کنید. با این قابلیت جدید به راحتی هر موقع که خواستید می توانید تصویر صفحه خود را ریکورد و ثبت نمایید.

کنترل بیشتر بر اعلان های مکالمه

اندروید 11 مکالمات را “تبلیغ” کرده است. اکنون همه مکالمات پیام های متنی و سایر برنامه های گپ، در بخش خودشان جدا از سایر اعلان ها ظاهر می شوند. علاوه بر این ، شما بر اولویت این مکالمات کنترل دارید. می توانید به آن ها اجازه دهید به طور معمول ظاهر شوند. برخی از مکالمات را تنظیم کنید تا همیشه در بالای لیست ظاهر شوند. یا آن ها را سایلتنت کنید، این باعث خاموش شدن صداهای اعلان و نمایش آن ها در پایین لیست می شود.

یادآوری اعلان های پاک شده همراه با سابقه اعلان

اگر اعلانی را پاک کنید و فورا پشیمان شوید زیرا آنچه را در آن یادآوری نکرده اید. از تاریخچه جدید اعلان در اندروید 11 قدردانی خواهید کرد. در تنظیمات یافت شده است ، به شما امکان می دهد تمام اعلان های پاک شده در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

پین کردن برنامه های مورد علاقه خود را در صفحه اشتراک

صفحه اشتراک اکنون با تمیز کردن برنامه های مورد علاقه خود در بالای لیست، درست در زیر مخاطبین اشتراک شما ، کمی تمیزتر و آسان تر برای استفاده است. فقط کافی است یک برنامه را لمس کنید و نگه دارید تا گزینه پین کردن آن را ببینید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از برنامه ها هنوز از منوی اشتراکی اختصاصی خود استفاده می کنند ، بنابراین حداقل فقط در حال حاضر ممکن است فقط از این محدودیت استفاده کند.

استفاده از تم تاریک و سیاه

به لطف اندروید 10، شما توانسته اید تم تاریک محبوب را برای صرفه جویی در مصرف باتری و کاهش استرس در چشم خود در ساعات شب و صبح برای مدتی فعال کنید. اما به جای نیاز به روشن و خاموش کردن دستی آن ، اندورید 11 اکنون یک برنامه ریز دارد. می توانید از تنظیمات برای روشن و خاموش کردن آن هنگام طلوع آفتاب یا غروب آفتاب استفاده کنید یا آن را برای ساعت خاصی از روز برنامه ریزی کنید

پیشنهادات برنامه (فقط تلفن های Pixel)

در حال حاضر برای تلفن های Pixel ، اندروید11 شکاف های استفاده نشده را در ردیف پایین صفحه اصلی با برنامه های پیشنهادی پر می کند که سیستم عامل فکر می کند شما می خواهید از آن ها استفاده کنید. اگر می خواهید این ویژگی را خاموش کنید تا برنامه های تصادفی در صفحه اصلی ظاهر نشوند. روی صفحه اصلی یک نقطه خالی را لمس کنید و نگه دارید و “تنظیمات صفحه اصلی” را انتخاب کنید ، سپس روی “پیشنهادات” ضربه بزنید و گزینه ها را تغییر دهید.

پیشنهادات-برنامه-(فقط-تلفنهای-Pixel)

دسترسی صوتی هوشمندتر می شود

از ویژگی های قابلیت دسترسی اندروید می توان به دسترسی صوتی اشاره کرد. قابلیتی که به شما امکان می دهد رابط تلفن را از طریق فرمان صوتی کنترل کنید. در گذشته ، موقعیت های بسیاری وجود داشت که شما مجبور به انتخاب گزینه های خارج از صفحه با استفاده از اعداد بودید. در اندروید 11 ، سیستم عامل درک بهتری از زمینه دستورات شما دارد. در نتیجه ، بیشتر نیاز به انتخاب گزینه ها از طریق شماره از بین رفته است.

بهبود حریم خصوصی شرکت

اگر تلفنی دارید که توسط کارفرمای شما برای شما صادر شده است. احتمالا توسط نرم افزار Android Enterprise Google مدیریت می شود. کنترل برنامه ها ، مجوزها و داده های تلفن را دارد. با شروع اندروید 11، اکنون گزینه نمایه شخصی جداگانه ای وجود دارد. نمایه شخصی به طور مستقل از نمایه سازمانی مدیریت می شود.

این به کاربران امکان می دهد حریم خصوصی بیشتری به همراه ویژگی هایی مانند برگه های جداگانه برای کار و استفاده شخصی هنگام به اشتراک گذاشتن پرونده ها داشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد که مشخصات کار را موقتاً متوقف کنید تا کارمندان بتوانند در پایان روز “از کار” جدا شوند. همچنین از تلفن به طور کامل به عنوان یک وسیله شخصی استفاده کنند.

رایانیتا : ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ می باشد. قصد ما تهیه یک وبسایت جامع آموزشی و خبری کامل در کنار خدمات خود بوده است. امیدواریم تمامی این مطالب برای شما عزیزان مفید واقع شود. اگر علاقه مند به سفارش طراحی سایت هستید می توانید از مشاوره رایگان نیز بهره مند گردید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *