عرضه گلکسی S21 FE سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸

با رایانیوز همراه باشید تا به بحث عرضه گلکسی S21 FE سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بپردازیم. زمان زیادی باقی نمانده تا سامسونگ تلفن مورد انتظار سامسونگ گلکسی S21 FE را منتشر کند. نشت اخبار جدید ترکیبی از مشخصات جالب توجه گلکسی S21 FE را نشان داده است. از جمله خبر از پردازنده اسنپدراگون 888 و رم 6 GB گلکسی S21 FE می دهد.

به تازگی جزئیات جدیدی برای سامسونگ گلکسی S21 FE ظاهر شده است. مشخصات پردازنده ، RAM و نرم افزار آن را نشان می دهد. با فرض دقیق بودن این آخرین نشت، S21 FE به نظر می رسد ارزش باورنکردنی دیگری از چتر ‘Fan Edition’ سامسونگ باشد.

از غافل گیرکننده ترین موبایل ها

یکی از غافل گیرکننده ترین گوشی های اندرویدی سال 2020 ، گلکسی S20 FE بود. بسیاری از ویژگی ها و مشخصات S20 معمولی را به خود اختصاص داد. طراحی شیشه ای آن را با یک مدل پلاستیکی عوض کرد و با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری به فروش رسید. فقط چند ماه بعد، سامسونگ با ترکیب S21 به بازار آمد.

در قلب آن گلکسی S21 پایه وجود داشت. که برای تمام اهداف، بسیار شبیه S20 FE بود. این گوشی دارای مشخصات قدرتمند، دو ویژگی گمشده در مقایسه با مدل های گران تر S21 و قیمت کمتر از حد انتظار بود. برای خریدارانی که نمی توانند هزینه S21 را کاملا جبران کنند. انتظار می رود که در اواخر سال جاری ، گلکسی S21 FE ارزان تری عرضه شود.

نتایج یک تست

اخیرا نتایج یک تست معیار برای یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G990B پیدا شده است که انتظار می رود مربوط به S21 FE باشد. این بنچمارک نام رمزگذاری شده چیپست Lahaina را نشان می دهد که بیشتر با نام کوآنتوم استپدراگون 888 شناخته می شود. همچنین این معیار 6 گیگابایت رم و اندروید 11 را نشان می دهد.

انتظار می رود نسخه استاندارد این گوشی با ظرفیت 6 گیگابایت رم همراه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ، قطعا یک نسخه 8 + 256 گیگابایتی وجود داشته باشد. با توجه به این نرم افزار ، این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 در کنار رابط کاربری One UI 3.1 همراه خواهد بود.

از آنجا که گوشی آینده بخشی از سری S21So است. انتظار می رود که با طراحی مشابه و بسیاری از ویژگی های مشترک، به ویژه یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED که از نرخ تازه سازی 120 هرتز و تنظیم دوربین سه گانه عقب پشتیبانی می کند. همراه باشد.

اگر به مباحث گوشی و لپتاپ علاقه مندید، به اخبار تکنولوژی ما نیز سر بزنید…

گزارش کره جنوبی

طبق گزارشی که کره جنوبی منتشر کرده است. انتظار می رود که گلکسی S21 FE با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات عرضه شود. این گوشی در چندین گزینه رنگی عرضه می شود که عبارت اند از: خاکستری، بنفش، سبز، آبی و سفید می باشد. سامسونگ از ماه جولای تولید انبوه این گوشی را آغاز می کند. بنابراین بسته به این برنامه، انتظار می رود این گوشی در ماه آگوست(مرداد ماه) در کنار گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 وارد بازار شود.

مقایسه S21 FE با سایر دستگاه های گلکسی

در مقایسه با S20 FE سال گذشته، گلکسی S21 FE باید یک نسخه به روز مناسب باشد. اسنپدراگون 865 که در S20 FE یافت می شود . در سال 2021 هنوز یک پردازنده سریع است ، اما 888 برای افرادی که قصد دارند تلفن خود را برای چند سال نگه دارند، از آینده محافظت می کند.

از نظر RAM

هیچ تغییری در RAM بین دو دستگاه وجود ندارد. اندوروید 11 همان نسخه نرم افزاری است که امروزه در S20 FE یافت می شود. همان طور که گفته شد، عرضه جدیدترین نسخه S21 FE به این معنی است که باید برای یک به روزرسانی نرم افزار اضافی در مقایسه با خواهر و برادر بزرگ تر آن آماده باشد.

پیچیدگی درک جایگاه S21 FE

در مقایسه با S21، درک جایگاه S21 FE کمی پیچیده تر است. اسنپدراگون 888 همان چیپست موجود در S21 معمولی است. بر اساس رندرهای S21 FE که قبلا درز کرده است. از طراحی تقریبا یکسانی برخوردار خواهد بود. 6 گیگابایت رم یک قدم پایین تر از 8 گیگابایت است که در گلکسی S21 یافت می شود. اما این برای سامسونگ کافی نیست تا S21 FE را بسیار ارزان تر کند.

دوربین و نمایشگر

ممکن است افت کمی در دوربین و نمایشگر وجود داشته باشد. اما موارد موجود در S21 در حال حاضر خیلی بهتر از آنچه در S20 FE ارائه می شود نیست. سامسونگ ممکن است راهی برای منطقی یافتن همه این ها پیدا کرده باشد. اما حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد که مجموعه دستگاه های گلکسی خیلی زود گیج کننده می شود. انتظار می رود که گلکسی S21 FE در مرداد ماه امسال رونمایی شود. به این معنی که بیش از انتظار رسمی سامسونگ همه چیز انتظار نمی رود.

بررسی-مشخصات-گلکسی-S21-FE

بررسی مشخصات گلکسی S21 FE

با توجه به عکس های فاش شده از تلفن ، دستگاه دارای پشتی شیشه ای یا پلاستیکی یا همان چیزی است که سامسونگ از آن با نام پلی کربنات یاد می کند. در کنار یک قاب فلزی اطراف نمایشگر می توان اشاره کرد.

پشت گوشی شامل یک واحد دوربین عقب سه گانه است که بسیار شبیه به برجسته ترین گوشی های گلکسی پرچمدار است. زیرا در حالی که فلاش LED در خارج از واحد دوربین قرار دارد ، کاملا برجسته می شود.

جزئیات این سه سنسور هنوز مشخص نشده است. با این حال ، انتظار داریم دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض با وضوح یکسان باشد. همانطور که برای دوربین سوم، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی است که از زوم اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می کند.
این نمایشگر از یک مدل 6.5 اینچی Super AMOLED ارائه خواهد شد که دارای یک لبه کمی ضخیم و یک سوراخ در مرکز بالای صفحه است که دوربین جلو را درون خود جای داده است. انتظار می رود صفحه نمایش با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه شود.

سیستم عامل اندروید 11

طبق گزارش قبلی، این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.0 استفاده خواهد کرد. این تلفن قطعا از شبکه های 5G پشتیبانی می کند. با 8 یا 12 گیگابایت رم همراه با 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه خواهد بود. در گزینه های رنگ خاکستری یا نقره ای ، صورتی ، بنفش و سفید راه اندازی خواهد شد.

این دستگاه همان طور که در بالا اشاره شد قرار است در نیمه دوم سال 2021 راه اندازی شود. زیرا انتظار می رود همانند گلکسی S20 FE به فروش زیادی در بازار دست یابد.

امیدواریم که اخبار رایانیوز برای شما عزیزان پسندیده باشد.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *