شراکت گوگل و یونیتی جهت بهبود تجربه گیمینگ در کروم بوک

در این خبر از رایانیوز می خواهیم، به خبر شراکت گوگل و یونیتی جهت بهبود تجربه گیمینگ در کروم بوک بپردازیم. گوگل جهت بهینه سازی تجربه گیمینگ با همکاری یونیتی در حال یکپارچه‌سازی سیستم عامل کروم در محیط توسعه اندروید است. گوگل و یونیتی دست به دست هم داده اند. تا توسعه دهندگان بتوانند از موتور بازی یونیتی برای ارائه تجربه بازی برتر موبایل در دستگاه های سیستم عامل کروم استفاده کنند.

توسعه دهندگان می توانند بازی های اندرویدی خود را برای دستگاه های دارای سیستم عامل کروم در محیط Android Dev Unity با بتا 2021.2 ایجاد یا پورت کنند. در اواخر امسال پ، پشتیبانی از سیستم عامل کروم نیز به یونیتی 2021.1 و 2020 LTS اضافه خواهد شد. تاکنون، بازی های یونیتی فقط از طریق زمان اجرا داخلی اندروید می توانستند روی کروم بوک اجرا شوند.

یونیتی معتقد است که با رشد محبوبیت کروم بوک، سیستم عامل کروم “فرصتی جالب” برای توسعه دهندگان اندروید است. فروش کروم بوک در سال 2020 بیش از 100٪ نسبت به سال گذشته جهش داشته است. جالب است که یونیتی از دستگاه های سیستم عامل کروم x86_64 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

یونیتی به دلیل حداقل پذیرش پشتیبانی از اندورید x86 در مارس 2019 منسوخ شده بود. برای ارائه تجربه بازی بهتر به کاربران، اکنون توسعه دهندگان می توانند از سیستم ورودی یونیتی برای برنامه ریزی کنترل های ورودی خود در بهترین کروم بوک ها نیز استفاده کنند. با تیم رایانیتا در ادامه خبر شراکت گوگل و یونیتی جهت بهبود تجربه گیمینگ در کروم بوک همراه باشید.

شناخت همان چیزی است که اهمیت دارد!

با اینکه عواقب این همکاری دیدنی است. اما احتمالا این واقعیت که نهادهای بزرگ تر در آخر شروع به توجه به سیستم عامل کروم می کنند. هیجان بیشتری خواهد داشت. به عنوان یک کاربر کروم بوک از ابتدا، من عادت کرده ام که در اکثر مکالمات کنار بگذارم. مدت هاست که سیستم عامل کروم به عنوان یک سیستم کنار در نظر گرفته می شود. یک شهروند درجه دو وقتی صحبت از پیشرفت در توسعه است.

دیدن اینکه یونیتی خیلی علنا به ارزش توسعه یافتن با کروم بوک توجه دارد اذعان می کند به من احساس می کند که کل جهان شروع به جدی گرفتن کروم بوک ها می کنند. کروم بوک ها می توانند یک پلتفرم خارق العاده برای مجموعه ای از بازی های اندرویدی ایجاد کنند که می توانند از صفحه نمایش اضافی، املاک و مستغلات، روش های ورودی و قدرت محاسباتی زیر کاپوت بسیار استفاده کنند.

x86 و x86_64 پشتیبانی ساخت

در حالی که ترجمه ARM از طریق Houdini یک راه حل عالی برای اجازه دادن به اکوسیستم کروم بوک تا حد زیادی x86 برای پخش عناوین فقط ARM ارائه می دهد. اما این کار هزینه ای را متحمل می شود. پایداری و عملکرد وقتی اوج خود را می گیرند که ABI مناسب برای معماری هدف بسازید. با پشتیبانی x86 که در یونیتی تعبیه شده است. توسعه دهندگان می توانند با اطمینان از اینکه بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان خود فراهم می کنند، اعتماد به نفس ایجاد کنند.

بهبود پشتیبانی ورودی و رفع مشکلات مدیریت پنجره

در هنگام انتقال بازی اندروید به سیستم عامل کروم، معمولا ورودی و مدیریت پنجره مشکل ساز شده اند. گوگل هم در یونیتی و هم در سیستم عامل کروم در حال حل مشکلات ماوس، صفحه کلید و پنجره بوده است. بنابراین توسعه دهندگان می توانند بیشتر نگران ساختن بازی خود باشند. کمتر در مورد اسکرول ماوس یا تغییر اندازه پنجره باعث بی ثباتی شوند.


پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با مزایای امنیتی ویندوز 11 خبر زیر را حتما مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *