معرفی هوآوی میت بوک 14s

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر معرفی هوآوی میت بوک 14s بپردازیم. هوآوی چند سالی است که برخی از ظریف ترین و باریک ترین لپ تاپ های موجود در بازار را تولید می کند. دو، سه روز پیش هواوی مرکزی گزارش داد که هوآوی میت بوک 14s در بازارهای انگلستان و آلمان نیز آماده عرضه است. در حال حاضر برای پیش فروش در این دو کشور موجود است. شما می توانید یکی از دو رنگ را انتخاب کنید: سبز صنوبر و خاکستری فضایی را انتخاب نمایید. هر دو ظاهری شیک و مدرن دارند. همچنین، لپ تاپ ها از قبل با موتور برنامه تلفن همراه هوآوی نصب شده اند. با تیم رایانیتا در ادامه خبر معرفی هوآوی میت بوک 14s همراه باشید.

دلایل تمایز میت بوک 14S

اما جدیدترین نسخه آن، میت بوک 14S، از دو جهت از لپ تاپ های اخیر هوآوی متمایز است.

دلایل-تمایز-میت-بوک-14S
  1. اولین مورد دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالا است. میت بوک 14S دارای یک پنل 90 هرتزی است که یکی از اولین لپ تاپ هایی است که این فناوری را ارائه می دهد. کسانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. می دانند که نرخ تازه سازی زیاد اخیرا در آن فضا شایع بوده است. زیرا به انیمیشن ها اجازه می دهد صاف تر و واضح تر به نظر برسند.
  2. دومین افزودنی بزرگ، حداقل برای کسانی که مدل چین را خریداری می کنند. میت بوک 14S، علی رغم اینکه یک دستگاه ویندوز است. از HMS Core، که سیستم خدمات تلفن همراه تلفن همراه هواوی است، نیز پشتیبانی می کند. این بدان معناست که میت بوک 14S می تواند برنامه های تلفن هوشمند را اجرا کند. در حال حاضر این فقط به دستگاه های چین محدود می شود. اما شاید این ویژگی در نسخه های جهانی خارج از چین نیز فروخته شود.

هوآوی میت بوک 14s

این نوت بوک از صفحه نمایش لمسی استفاده می کند. به همراه برنامه های تلفن همراه هوآوی عرضه می شود. این دو ویژگی اصلی است که می تواند به آن ببالد. اما اگر مورد دوم یک چیز رایج است. مورد دوم باید برای بسیاری از کاربران ناآشنا باشد. این برنامه بوم شناسی کامپیوتر و محیط زیست برنامه تلفن همراه را ادغام می کند. به عبارت دیگر، مهم نیست که از چه نوع دستگاه هوآوی استفاده می کنید. با توجه به محیط یکپارچه، کاربران عملکرد راحت تری خواهند داشت. به غیر از این، میت بوک 14s دارای سیستم خنک کننده ارتقا یافته است.

صفحه نمایش

در مورد بقیه ویژگی ها، دارای صفحه نمایش است که رزولوشن 2520 × 1680 دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ همچنین از نرخ تازه سازی 90 هرتز، 1.07 میلیارد رنگ، لمس 10 نقطه ای و نور آبی کم در سطح سخت افزار پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دارای نرخ صفحه قابل تغییر 90 هرتز و 60 هرتز است تا به شما اجازه دهد میزان صفحه نمایش مربوط به یک بازی یا فیلم را تنظیم کنید. علاوه بر این، دارای گواهینامه TUV Rheinland است. از حالت روشنایی هوشمند ویژه پشتیبانی می کند. یک دوربین قطب ثابت جوش لیزری در زیر قاب باریک وجود دارد که از قفل شدن صورت پشتیبانی می کند.

پردازنده

لپ تاپ از نسل 11 پردازنده Core i7 و گرافیک Intel Iris X است. توان عملکرد لپ تاپ در حالت عملکرد بالا 45 وات است. میزان جذب هوا 25 درصد افزایش می یابد. باتری 60 وات آن قادر است 13 ساعت زمان کار را تامین کند. اما باید بدانید که 15 دقیقه شارژ 3 ساعت کار را برای کاربران فراهم می کند. به طور کلی، از 90 وات شارژ فوق سریع هواوی پشتیبانی می کند.

همچنین هوآوی میت بوک 14s از HUAWEI SOUND استفاده می کند. مورد دوم یک استریوی همه جانبه گسترده تر و کامل تر را به ارمغان می آورد. دارای چهار بلندگوی متقاطع با فرکانس بالا و پایین است. وزن این نوت بوک 1.43 کیلوگرم است.


آنر به تازگی از مجیک بوک ۱۶ خود رونمایی کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لپتاپ پیشنهاد می کنیم سری به خبر زیر بزنید.


درگاه اتصال

هوآوی میت بوک 14s دارای دو پورت USB-C ،HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری و USB-A 3.2 Gen 1 دیگر است. از نظر ویژگی ها ، یک اشتراک هوآوی وجود دارد که می توان آن را متصل کرد. با تلفن هوشمند یا تبلت های خود سریع و یکپارچه یا اگر از تبلتی با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 یا بالاتر استفاده می کنید. از اشتراک گذاری صفحه دوم روی تبلت نیز پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *