انتشار ویندوز 11 در 13 مهر

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر انتشار ویندوز 11 در 13 مهر بپردازیم. خب پس از ماه ها هیاهو و سر و صدا انتظار ها قرار است به پایان برسد. بالاخره مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 11 از 5 اکتبر 2021( 13 مهر ماه 1400) در دسترس قرار می گیرد. در این روز، ارتقا رایگان به ویندوز 11 برای رایانه های واجد شرایط ویندوز 10 و رایانه های شخصی که از قبل با ویندوز 11 بارگذاری شده اند، آغاز می شود. تجربه جدید ویندوز ، ویندوز 11 طوری طراحی شده است که شما را به آنچه دوست دارید نزدیک تر کند.

هرچند احتمال این وجود دارد که در روز اول ارتقا را دریافت نکنید. این یک امر تدریجی است که سخت افزارهای جدید را در اولویت قرار می دهد. از مدل های هوشمند برای تعیین اینکه چه کسی اولین ارتقا را دریافت می کند. شامل قابلیت اطمینان و سن دستگاه استفاده می کند. همه دستگاه های پشتیبانی کننده تا اواسط سال 2022 به روز رسانی می شوند. اما این نشان می دهد که اگر از سخت افزار نسبتا قدیمی استفاده می کنید. ممکن است در انتها صف قرار بگیرید. با تیم رایانیتا در ادامه خبر انتشار ویندوز 11 در 13 مهر همراه باشید. تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

1

مایکروسافت روز سه شنبه اعلام کرد که از 5 اکتبر شروع به ارتقاء رایگان ویندوز 11 ، نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ خود ، برای رایانه های شخصی واجد شرایط می کند.

ویندوز ، که در ابتدا در سال 1985 منتشر شد ، قطعه کلیدی تجارت مایکروسافت است. در سه ماهه چهارم مالی ، ویندوز 6.6 میلیارد دلار درآمد داشت که 14 درصد از کل فروش شرکت نرم افزار و سخت افزار را تشکیل می داد. انتشار موفقیت آمیز ویندوز 11 می تواند آینده فرانچایز را بیشتر تضمین کند ، که می تواند به دیگر بخشهای تجاری مایکروسافت مانند Azure و Office نیز سود برساند.

آرون وودمن ، مدیر کل بازاریابی ویندوز ، آرون وودمن ، در پست وبلاگ خود نوشت: همانطور که در مورد به روزرسانی های گذشته ، مایکروسافت از داده های دستگاه و سایر عوامل استفاده می کند تا تعیین کند کدام دستگاهها پیشنهاد ارتقاء را دریافت خواهند کرد.

در رایانه های مجهز به ویندوز 10 که اجزای لازم برای اجرای ویندوز 11 را دارند ، ویژگی Windows Update هنگام در دسترس بودن ارتقاء ، افراد را مطلع می کند. افراد همچنین می توانند به “تنظیمات> سیستم> Windows Update” در رایانه خود مراجعه کنند تا به صورت دستی بررسی کنند که آیا ارتقاء آماده است یا خیر.

وودمن به انواع رایانه های شخصی ویندوز 10 اشاره کرد که مردم می توانند آن را خریداری کرده و بعداً به ویندوز 11 ارتقا دهند ، از جمله Dell’s XPS 13 ، HP Spectre x360 و Lenovo Yoga Slim 7i Pro و همچنین سرفیس پرو 7 مایکروسافت.

ویندوز 11 ظاهری مدرن به همراه گوشه های گرد و نمادهای برنامه در مرکز نوار وظیفه نشان می دهد. صداهای جدید طوری طراحی شده اند که کمتر تکان دهنده باشند. مایکروسافت منوی استارت ، فروشگاه برنامه و برنامه تنظیمات را دوباره طراحی کرد و ترتیب چند پنجره برنامه روی صفحه آسان تر است. و برنامه های Android از طریق Appstore آمازون در دسترس خواهند بود. این تازه سازی در شرایطی رخ می دهد که مایکروسافت با رقابت Chromebook هایی که از سیستم عامل Chrome Google استفاده می کنند ، رو به افزایش است و Chromebook ها قادر به اجرای برنامه های Android هستند.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که همه بخواهند سیستم عامل جدید را با توجه به محبوبیت زیاد نسخه قبلی ارتقا دهند. مایکروسافت ویندوز 10 را در سال 2015 منتشر کرد و این طولانی ترین دوره ای است که نسخه ای از ویندوز در بازار قبل از جایگزینی در بازار بوده است. این سیستم با محبوبیت 1.3 میلیارد دستگاه فعال ماهانه به محبوب ترین سیستم عامل رایانه جهان تبدیل شده است. مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز 10 تا سال 2025 ادامه می دهد و این شرکت پیشنهاد می کند که اگر رایانه های شخصی خود نتوانند ویندوز 11 را اجرا کنند و مایل به خرید یک رایانه جدید نباشند ، از آن استفاده کنند.

در 24 ژوئن ، مایکروسافت ویندوز 11 را به عنوان جانشین ویندوز 10 اعلام کرد و چهار روز بعد آن را در اختیار آزمایش کنندگان ثبت نام کننده در برنامه Windows Insider قرار داد. از آن زمان ، مایکروسافت هفت به روز رسانی افزایشی شامل تغییرات ویژگی ها و رفع اشکالات را ارائه کرده است. در حال حاضر این شرکت در حال آماده سازی نسخه نهایی ویندوز 11 در دسترس بسیاری از مشتریان دیگر است و سازندگان دستگاه شروع به فروش رایانه های شخصی جدیدی می کنند که سیستم عامل را اجرا می کنند.

مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرد زمانی که بر روی انواع پردازنده های رایانه ای کار می کند ، از ویندوز 11 پشتیبانی می کند ، از جمله تراشه های اینتل که در سال 2016 تولید شده است. این شرکت انتظار دارد که تمام دستگاه هایی که شرایط ویندوز 11 را برآورده می کنند ، تا اواسط سال 2022 ، ارتقاء رایگان را دریافت کنند. ، وودمن نوشت.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *