ورود کارت گرافیت مناسب استخراج رمزارز AMD به بازار ویتنام

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر ورود کارت گرافیت مناسب استخراج رمزارز AMD به بازار ویتنام بپردازیم. کارت های گرافیک اختصاصی استخراج ارز رمزنگاری شده بر اساس پردازنده های گرافیکی AMD RDNA 2 Navi به زودی می توانند وارد بخش استخراج شوند. کارت های گرافیکی ماینینگ AMD مبتنی بر RDNA 2 به زودی وارد بازار رمزنگاری می شوند. گزینه های بدون سر بر اساس GPU Big Navi 21 مشخص شد. گفته می شود که کارت گرافیک ماینینگ از پردازنده گرافیکی AMD استفاده می کند.

این به نوعی با آرم XFX که روی PCB قرار دارد تایید می شود. همچنین به نظر می رسد که کارت از GPU های مبتنی بر معماری RDNA 2 استفاده می کند. زیرا هیچ کارت گرافیک AMD دیگری از پیکربندی کلاهک مشابه در پشت مانند این نسخه خاص استفاده نکرده است. با تیم رایانیتا در ادامه خبر ورود کارت گرافیت مناسب استخراج رمزارز AMD به بازار ویتنام همره باشید.

عدم وجود مشکل در استخراج با GPU های RDNA2

یکی از نمایندگان AMD اعلام کرد. تراشه ساز برخلاف Nvidia، قصد ندارد با کارت های گرافیکی RDNA2 خود در زمینه استخراج ارزهای رمزنگاری هیچ گونه تخلفی انجام دهد. هنگامی که Nvidia GeForce RTX 3060 را معرفی کرد. این شرکت تصمیم خود را مبنی بر اجرای محدود کننده نرخ هش در کارت گرافیک میان رده آمپر برای جلوگیری از استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده، قطعی کرد. بنابراین، می توانید سطح عکس العمل را هنگامی تصور کنید که Nvidia به اشتباه یک درایور بتا را منتشر کرد که محدود کننده را برداشت. در بیانیه ای به مدیر محصول AMD Nish Neelalojanan اظهار داشت که هیچ حجم کاری را مسدود نخواهند کرد.

گفته می شود، چند مورد وجود دارد. اول از همه، RDNA از ابتدا برای بازی طراحی شده است. RDNA 2 در این زمینه دو برابر می شود. منظور این است که Infinity Cache و عرض کوچک تر گذرگاه با دقت انتخاب شده اند با این وجود، معدن به طور خاص از پهنای باند و عرض گذر بیشتر برخوردار است یا مقیاس آن را افزایش می دهد. بنابراین محدودیت هایی از نظر معماری برای خود استخراج وجود دارد.

Radeon RX 6700

Radeon RX 6700 XT در مورد استخراج ارزهای رمزنگاری شده نیز چندان شلخته نیست. کارت گرافیک Navi 22 دارای 12 گیگابایت حافظه 16 گیگابیت بر ثانیه GDDR6 در رابط حافظه 192 بیتی است. Radeon RX 6700 XT اگرچه فوق العاده نیست. حداکثر پهنای باند حافظه را تا 384 گیگابیت بر ثانیه ارائه می کند. همه می دانیم که اتریوم چگونه پهنای باند را دوست دارد. در آزمایشات نرخ هش 47.5 MH/s را از Radeon RX 6700 XT بدست آمده است. که تقریبا همان سطح عملکرد اتریوم است که از GeForce RTX 3060 با درایور توسعه دهنده قفل نشده بدست می آید.

اگرچه AMD هیچ مانعی برای استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده ایجاد نمی کند. اما تراشه ساز نیز از آن ها حمایت نمی کند. برای AMD، گیمرها در بالای لیست اولویت ها قرار دارند. همه بهینه سازی های AMD، مانند همیشه، ابتدا بازی است و ما همه چیز را برای بازی بهینه کرده اند. بدیهی است که گیمرها از این مزایای زیادی خواهند برد.

این برای بارهای کاری ماینینگ ایده آل نخواهد بود. همه این ها گفته شد، در این بازا ، همیشه تماشای آن یک چیز سرگرم کننده است.Radeon RX 6700 XT از نظر عملکرد، کارت گرافیک Navi 22 با GeForce RTX 3060 Ti به صورت رودررو می رود. همچنین به لطف Infinity Cache بهینه سازی شده برای بازی و منابع محاسباتی اضافی، RTX 3060 12GB خانه را تمیز می کند.


فیسبوک آماده به راه اندازی کیف پولی برای ارز دیجیتال با نام Novi است. پیشنهاد می کنیم جهت مطالعه دقیق تر این مسئله خبر زیر را از دست ندهید.


کارت ماینینگ احتمالی AMD با GPU Navi 21

AMD ظاهرا با راه اندازی خط جدیدی از کارت های استخراج رمزنگاری بر اساس جدیدترین GPU های خود اگر بتوان عکس های لو رفته از ویتنام را باور کرد، راه Nvidia را دنبال می کند. آن ها نشان می دهند که کارت XFX دارای GPU Navi 21 و فاقد هرگونه خروجی صفحه نمایش است.

این تصاویر که توسط یک فروشگاه سخت افزار رایانه در ویتنام در فیس بوک ارسال شده است. PCB نشان XFX را نشان می دهد که کارت های بازی AMD را تولید می کند. طرح خازن کارت نشان می دهد که از GPU Navi 21 استفاده می کند. در حالی که طراحی دو شکاف شباهت زیادی به شتاب دهنده AMD Instinct M100 دارد. این دستگاه دارای دو کانکتور قدرت 8 پینی در پشت است. تایید می کند که این پردازنده گرافیکی Navi 21 است و نه Navi 22 یا Navi 10.

در حالی که Nvidia از گیمرها بیش از ماینرها حداقل به صورت عمومی پشتیبانی کرده. نسخه های Lite Hash Rate (LHR) RTX 3080 RTX 3070 و RTX 3060 Ti را ارائه کرده است. AMD در ماه مارس اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای محدود کردن عملکرد ندارد. از RDNA 2 ارائه می دهد. Radeon RX 6600 XT محصولی بسیار قوی برای استخراج اتریوم است. با کارت هش 32 MH/s 55 وات، کارت Navi 23 دو برابر GeForce RTX 3060 کارآمد است. RDNA از ابتدا برای بازی طراحی شده است. RDNA 2 در این زمینه دو برابر می شود.


جهت مطالعه خبر عرضه آیفون 13 خبر احتمال عرضه آیفون ۱۳ در ۲۶ شهریور را از دست ندهید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *