راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال فیسبوک با نام Novi

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال فیسبوک با نام Novi بپردازیم. به گفته دیوید مارکوس فیس بوک آماده راه اندازی کیف پول دیجیتالی Novi است. به سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک چین متصل است. مارکوس، رئیس بخش خدمات مالی فیس بوک، در پست وبلاگ خود در روز چهارشنبه گفت که Novi می تواند نقش مهمی در رفع سیستم پرداخت جهانی ایفا کند. به گفته وی بسیار کند و بسیار پرهزینه است. با تیم رایانیتا در ادامه خبر راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال فیسبوک با نام Novi همراه باشید.


این اواخر فضای NFT بسیار داغ شده است. بسیاری به دنبال خرید و فروش آن هستند. اما با ظهور خود نگرانی هایی را نیز در مورد دخالت در پولشویی و فرار مالیاتی را به همراه داشت. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با NFT مقاله خبری زیر را از دست ندهید.


انجمن Diem

انجمن Diem یک کنسرسیوم غیر دولتی است که بر توسعه استیبل کوین نظارت می کند. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که به یک ارز فیات یا ارز صادر شده توسط بانک مرکزی متصل شده اند. Novi به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد پولی را به کیف پول خود اضافه کنند. به ارز دیجیتال Diem تبدیل می شود و سپس به دیگران در سراسر جهان ارسال می شود.

Diem، که برای اولین بار توسط فیس بوک تحت نام Libra هدایت شد. یک سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک چین است که با موانع متعددی روبرو شده است. نگرانی های نظارتی در مورد حریم خصوصی داده های فیس بوک و مسائل احتمالی پولشویی به تاخیر در برنامه ای که قرار بود در اوایل سال 2021 راه اندازی شود کمک کرده است.

انجمن-Diem

Diem در ابتدا قرار بود با ترکیبی وسیع از ارزها و بدهی های دولتی پشتیبانی شود. اما اکنون به عنوان یک سکه واحد با پشتوانه دلار آمریکا عرضه می شود. اگر بخواهیم واضح تر بررسی کنیم. اگر فقط پول فیات را در Novi پیشنهاد می شد. ارزش زیادی برای مردم به همراه خواهد داشت.

مارکوس گفت، فیس بوک در حال حاضر بازیگری در صنعت پرداخت است. پرداخت های فیس بوک در چهار فصل گذشته بیش از 100 میلیارد دلار حجم پرداخت را فعال کرده است. در بیش از 160 کشور جهان برای پرداخت در 55 ارز استفاده می شود. وی افزود که انجمن Diem در حال گفتگو با تنظیم کننده های ایالات متحده و جهانی است.

در واقع در پی نگرانی های نهادهای نظارتی مبنی بر اینکه چنین سکه ای می تواند ثبات پولی را تهدید کند. پولشویی را تسهیل کند. Diem چشم انداز خود را به طور چشمگیری کاهش داد. تا در عوض بر راه اندازی یک استیبل کوین واحد با پشتوانه دلار متمرکز شود.

اعلام آمادگی فیس بوک برای راه اندازی کیف پول دیجیتال

به گفته دیوید مارکوس، فیس بوک آماده عرضه کیف پول دیجیتالی خود است. Novi، یک کیف پول ارز دیجیتال که در برنامه های فیس بوک ادغام می شود. آماده ورود به بازار است. در این کیف پول پرداخت های شخصی به فرد رایگان را در داخل و خارج ارائه می دهد. فیس بوک را یک چالش در صنعت پرداخت توصیف کرد.

فیس بوک قادر خواهد بود بازرگانان ارزان تری را به کسب و کارهای از طریق Novi ارائه دهد. در حالی که هنوز از خدمات تجارتی سود می برد. هنگامی که پایگاه مشتری معناداری داشت. پس از آن فیس بوک می تواند با مشارکت شرکای محترم و دارای مقررات مختلف خدمات مالی دیگری را ارائه و از آنجا گسترش دهد.

اما استیبل کوین ها نیز پس از چهار برابر شدن ارزش کل گردش در سال جاری به 120 میلیارد دلار ، اکنون با نظارت نظارتی شدیدتری روبرو هستند.


جهت مطالعه اخبار روز حوزه فناوری، موبایل ها، گجت ها و غیره بخش تکنولوژی رایانیوز را از دست ندهید.


کیف پول Novi مبتنی بر بلاک چین

دیوید مارکوس آشکارا اعلام کرده است که معتقد است سیستم پرداخت جهانی معیوب است. نیاز به اصلاح دارد که با معرفی کیف پول Noviمی توان آن را تسهیل کرد. در اقدامی استقبال جدید، غول رسانه های اجتماعی فیس بوک قرار است پلت فرم پرداخت مبتنی بر بلاک چین خود را با نام Novi Wallet راه اندازی کند. که می تواند پرداخت های رمزنگاری شده را تسهیل کند.

فیس بوک اعلام کرده است که مجوزها و تاییدات لازم برای راه اندازی Novi Wallet در هر ایالت ایالات متحده را دریافت کرده اند. همچنین تایید کرده است که Novi را در جایی که آزمایشات اجباری مجوز را بدست نیاورده اند، راه اندازی نمی کند.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *