پتنت جدید شیائومی برای تصویربرداری سه بعدی گوشی های هوشمند

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر ثبت پتنت جدید شیائومی برای تصویربرداری سه بعدی گوشی های هوشمند بپردازیم. حدودا دو روز پیش یعنی 24 سپتامبر 2021، شیائومی خبر ثبت پتنت یک سیستم تصویربرداری جدید را منتشر کرد. این قابلیت به کاربران امکان می دهد با استفاده از چندین دستگاه متصل به یکدیگر، تصاویر سه بعدی بگیرند. به نظر که قابلیت جذاب و کاربردی می آید. این سیستم تصویر سه‌بعدی می تواند قابلیت‌های فعلی گوشی‌های شیائومی را بسیار افزایش می‌دهد. در نتیجه ثبت تصاویر سه‌بعدی را برای کاربران بسیار آسان کند. با تیم رایانیتا در ادامه مقاله پتنت جدید شیائومی برای تصویربرداری سه بعدی گوشی های هوشمند همراه باشید. تا بیشتر به این مورد برپدازیم.

پتنت تصویربرداری سه بعدی شیائومی

اختراع جدید شیائومی که مربوط به تصویربرداری سه بعدی است. با شماره انتشار CN113438462A به ثبت رسیده است. تحت عنوان “روش و دستگاه عکسبرداری متصل به چند دستگاه، تجهیزات الکترونیکی و محیط ذخیره سازی” عنوان شده است. با نگاهی به توضیحات ثبت اختراع، سیستم جدید اساسا تصاویری را که از تعدادی دستگاه به هم پیوسته گرفته شده است ترکیب می کند. بدین وسیله تصویری سه بعدی به دست آورد. این امر تجربه کلی عکاسی را افزایش می دهد. همچنین به کاربران امکان می دهد تا راه های خلاقانه ای را برای عکاسی از سوژه یا مناظر خود که در تلاش برای ثبت آن هستند، بیابند.

پتنت-تصویربرداری-سه-بعدی-شیائومی

طبق ثبت اختراع، فرایند عکسبرداری شامل ارتباط بین این دستگاه های به هم پیوسته است که ابتدا اتصال را درخواست می کند. سپس اطلاعات مربوط به عکسبرداری را که عکس نهایی را تشکیل می دهد، بدست می آورد. این دستگاه همچنین شامل یک عکس پانوراما است که سایر عکس ها روی آن لایه بندی می شوند. بنابراین، حداقل دو دستگاه برای این فرایند تصویربرداری مورد نیاز است. در حال حاضر، نیز مشخص نیست که آیا این شرکت واقعا روی چنین سیستمی کار می کند. یا فقط همه پایه ها را پوشش می دهد. با این حال، ممکن است عکاسی از تلفن های هوشمند با مشارکت چندین دستگاه و کاربر جالب تر شود. همچنین چنین کاری جنبه اجتماعی بیشتری نیز داشته باشد.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *