رونمایی شیائومی از فاصله‌ یاب لیزری هوشمند Mijia

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر رونمایی شیائومی از فاصله‌ یاب لیزری هوشمند Mijia بپردازیم. خب به تازگی شیائومی فاصله‌ یاب لیزری هوشمند خود را به نام میجیا (MIJIA) معرفی کرده است. محصولی که د راغلب اندازه گیری ها می تواند به کمک شما بیاید. دارای ساخت و ساز با کیفیت و قیمت اولیه پایین است. این محصول حدود 26 دلار قیمت گذاری شده است. دارای بدنه ای آلومینیومی است . با تیم رایانیتا در ادامه خبر رونمایی شیائومی از فاصله‌ یاب لیزری هوشمند Mijia همراه باشید. تا بیشتر به این محصول جدید شیائومی بپردازیم.


جهت مطالعه اخبار بیشتر به روز فناوری و پیشرفت های آن در دنیا پیشنهاد می کنیم بخش تکنولوژی رایانیوز را حتما دنبال نمایید.


Mijia مسافت سنج لیزری شیائومی

فاصله سنج (فاصله یاب) لیزری نوا از شیائومی ابعاد کاملاً فشرده ای را ارائه می دهد. آن ها در ابعاد تنها 80x35x21 میلی متر متوقف شدند. وزن آن فقط 60 گرم است. می توانید متر را همیشه همراه خود داشته باشید. دارای محدوده اندازه گیری لیزری 0/05 الی 40 متر است. علاوه بر این، انحراف اندازه گیری فقط +/- 0.3 میلی متر است. بنابراین می توانید واقعا به نتایج اندازه گیری اعتماد کنید.

همچنین کنترل خود متر بسیار آسان است. اندازه گیری را فقط با فشار دادن یک دکمه در جلو و سپس نظارت بر عملکرد از طریق صفحه نمایش LCD سیاه و سفید یکپارچه انجام دهید. علاوه بر نمایش وضعیت باتری و تاریخچه روی صفحه، دارای فناوری بلوتوث برای اتصال به تلفن هوشمند می باشد. بوسیله بلوتوث امکان اندازه گیری از راه دور از طریق برنامه تلفن همراه و همچنین پشتیبانی از فضای ابری برای پشتیبان گیری از نتایج شما وجود دارد. در بسته بندی این محصول نیز علاوه بر خود دستگاه لیزر، یک کابل شارژ با درگاه USB نوع C resp وجود دارد. USB تایپ A و همچنین دستورالعمل های مختصر برای استفاده به شکل کاغذ همراه دستگاه در جعبه وجود دارد.

Mijia-مسافت-سنج-لیزری-شیائومی

ویژگی های اصلی فاصله یاب Mijia

این دستگاه لیزری جدید شیائومی همراه با بدنه ای از پلاستیک ABS و آلومینیوم ارائه شده است که می تواند در برابر ضربه و خط و خش مقاومت کند. در سطح آن یک صفحه LCD با روشنایی بالا می بینیم که از آن می توان وضعیت آن و اقدامات مختلفی را که انجام می دهیم مشاهده کرد.

علاوه بر این، فاصله یاب لیزری هوشمند شیائومی Mijia دارای یک دکمه است که از طریق آن می توانیم روشن و خاموش آن را فعال یا حتی اندازه گیری ها را انجام دهیم. اگر یکبار فشار دهیم دو نشانگر لیزری با دقت بالا فعال می شود. با فشار مجدد، مسافت طی شده توسط پرتو نور روی صفحه نمایش داده می شود.

البته وقتی با یک دستگاه هوشمند روبرو می شویم. این اولین دستگاه لیزر سنج شیائومی قادر است به برنامه Xiaomi Home متصل شود. از این طریق می توان یک پرونده کامل از اندازه گیری ها را مشاهده کرد. عکس گرفت و فاصله های محاسبه شده را برای آن ها اعمال کرد یا حتی برنامه های هوشمند کامل ایجاد کرد.

فراتر از آن، فاصله یاب لیزری هوشمند شیائومی Mijia دارای باتری 370 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ توسط USB Type C است. به لطف ای ، با یک بار شارژ تا 3000 اندازه گیری مستقل به دست می آید.


همیشه طول عمر باتری دغدغه کاربران تلفن های همراه می باشد. این موضوع در کاربران آیفون بیشتر به چشم می خورد. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با ترفندهای ساده افزایش عمر باتری مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.


قیمت و در دسترس بودن محصول جدید

این فاصله سنج لیزری در حال حاضر فقط در تامین سرمایه جمعی در چین معرفی شده است. فروش رسمی در بازار محلی باید چند روز دیگر آغاز شود. قیمت اولیه محصول در 169 یوان چین (حدود 22 یورو / 26 دلار آمریکا) تخمین زده شده است. وقتی کمپین به پایان برسد، به 199 یوان چین (حدود 26 یورو / 30 دلار آمریکا) افزایش می یابد.

هنوز اطلاعاتی در مورد امکان دسترسی جهانی این محصول به جهان وجود ندارد. با این حال، به احتمال زیاد در عرض چند هفته می توانید یک دستگاه لیزر از شیائومی خریداری کنید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *