دسترسی به Ads Creative Studio برای همه کسب و کارها

گوگل دسترسی به Ads Creative Studio برای همه کسب و کارها را اعلام کرد. Ads Creative Studio ابزاری جالب و کاربردی در توسعه دارایی های خلاقانه برای کمپین های تبلیغاتی می باشد. در ادامه مطلب بیشتر با این پلتفرم آشنا خواهیم شد.

Ads Creative Studio چیست؟

Ads Creative Studio یا همان استودیوی خلاق تبلیغاتی گوگل یک پلتفرم مدیریت خلاق است. گوگل اعلام کرده است که ابزار Ads Creative Studio اکنون در دسترس همه مشاغل است و روشی ساده برای ساخت محتوای تبلیغاتی جدید از دارایی‌های موجود شما ارائه می‌کند. از این ابزار می توانید برای ساخت و ایجاد تبلیغات، بحث دارایی های خلاق و مدیریت آنها و اشتراک گذاری استفاده کنید. Ads Creative Studio می‌تواند همکاری موثرتری بین اعضا ایجاد کرده و تبلیغات کارآمدتری ارائه دهد.

Ads Creative Studio که در ابتدا در حالت بتا سال گذشته راه اندازی شد، به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که چندین نسخه از یک تبلیغ نمایشی یا ویدیویی ایجاد کنند.

با این پلتفرم می توان برای مخاطبان، مکان ها، زبان ها یا زمینه های مختلف را در تبلیغات سفارشی کرد. سیستم نسخه های سفارشی تبلیغات شما را بر اساس دارایی آپلود شده شما جمع آوری می کند.

اگر اخبار جنجالی دنیای تکنولوژی را دوست دارید مطلب خروج ایلان ماسک از قرارداد 44میلیارد دلاری توئیتر را نیز بخوانید و با دنبال کردن مطالب رایانیوز از اخبار روز آگاه باشید.

انواع تبلیغات در این پلتفرم

تبلیغات گوگل از نسخه های متنی قبلی خود تکامل یافته و با عناصر بیشتر که تجربه کاربر را بهبود می بخشد، غنی شده است. تبلیغات بیشتر شامل موارد زیر است:

حاوی تصاویر یا ویدیوها هستند.

کاربران را به تعامل به روش های پیچیده ترغیب می کنند: گسترش تبلیغات، پخش ویدیوهای HD، ارسال توییت، خرید، بازی کردن، و غیره.

شامل ویژگی های مختلف گزارش برای کمک به تبلیغ کنندگان برای درک نحوه تعامل کاربران با تبلیغ خود هستند.

این برنامه این تبلیغات جدید را در قالب‌های مختلف، از جمله نمایش ویدیویی با تراز عمودی ارائه می‌کند، که سپس می‌توانید برای استفاده در کمپین‌های خود صادر کنید. به‌روزرسانی جدید همچنین اکنون به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را از Ads Creative Studio به کتابخانه Google Ads هر حساب پیوندی صادر کنند، که ظرفیت بیشتری برای استفاده از این عناصر در کمپین‌های بیشتر فراهم می‌کند. این یک ابزار مفید به نظر می رسد، با طیف وسیعی از گزینه های کاربردی برای ایجاد تبلیغات شما، در حالی که ظرفیت تدوین سریع عناصر جایگزین می تواند کمک بزرگی برای تبلیغات شما باشد.

ابزار workflow (گردش کار)

در اینجا طراحان می توانند عناصر خلاق تایید شده را بارگذاری کنند. سپس برای ایجاد تبلیغات نمایشی، ویدیویی یا صوتی با یکدیگر ترکیب می شوند. در پروژه همکاری کنند. در اینجا اعضای آژانس می توانند دارایی ها را برای ایجاد تبلیغات برای مشتریان خود ترکیب و سفارشی کنند و مدیران می توانند آنها را بررسی کنند. تبلیغات تمام شده را برای تأیید به Google QA ارسال کنند. تبلیغات را برای مشتری ارسال کنند. پس از تأیید Google، تبلیغات مستقیماً از طریق Display & Video 360، Campaign Manager 360 یا Google Ad Manager برای مشتری ارسال می شود.

Studio SDK

یکی دیگر از مزایای این ابزار این است که ردیابی تعاملات ویدئویی به صورت خودکار است. بنابراین، می‌توانید داده‌هایی مانند تعداد بازدیدها یا تعداد دفعاتی که کاربران ویدیو را بی‌صدا، توقف یا پخش مجدد کرده‌اند، بدانید. Studio SDK به شما این امکان را می دهد که خلاقیت های رسانه ای غنی را به سرعت و به راحتی جمع آوری کنید. این ابزار به طور کامل با Google Web Designer یکپارچه شده است و استفاده از اجزای آن را در خلاقیت های خود بدون افزودن کد اضافی ممکن می سازد. برای مثال، اگر می‌خواهید ویدیویی با کنترل‌هایی که در آگهی شما پخش می‌شود اضافه کنید، می‌توانید مستقیماً مؤلفه ویدیو را از Google Web Designer بکشید و رها کنید.

محدودیت Ads Creative Studio

این ابزار مفید اکنون برای همه مشاغل در دسترس است. نسخه بتا آن سال قبل اجرا شد و اکنون اعلام کرده دسترسی به Ads Creative Studio برای همه کسب و کارها ایجاد شده است. در ایران محدودیت هایی برای دسترسی به این پلتفرم وجود دارد و ایران در میان کشورهای انتخابی نیست و باید از راه های دیگر اقدام به ساخت اکانت و استفاده از این پلتفرم کنید. مانند google ads یا keyword planner. خوشبختانه این پلتفرم مرتبط با گوگل ادز هست مشابه کیورد پلنر و برای استفاده از آن کافی است اکانت گوگل ادز بسازید و با اطلاعات آن ثبت نام کنید. ممکن است در سال های آینده بتوان ساده تر به آن دسترسی پیدا کرد.

با توجه به محدودیت ها اگر به دنبال تبلیغات و مارکتینگ در دنیای دیجیتال هستید با مشاوران دیجیتال مارکتینگ رایانیتا در تماس باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *