قابلیت نظرسنجی کامنت‌های اینستاگرام

قابلیت نظرسنجی کامنت‌های اینستاگرام اضافه می شود. این روزها بسیاری از افراد و کسب و کارها برای بازاریابی و درآمدزایی از اینستاگرام استفاده می کنند. هم چنین این شبکه اجتماعی برای سرگرمی و یادگیری نیز بسیار محبوب است. در طی سالهای اخیر هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده شده است. این ویژگی ها به صورت کلی هر کدام بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. اکنون آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت نظرسنجی به کامنت‌های اینستاگرام در حال حاضر در مرحله آزمایش هستند و به زودی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

قابلیت نظرسنجی به کامنت‌های اینستاگرام سبب تعاملی تر شدن این شبکه اجتماعی و ارتباط بهتر با صاحبان پیج ها با کاربران خواهد شد.

جزئیات قابلیت نظرسنجی کامنت‌های اینستاگرام

این نظرسنجی، هم به reels و هم به پست اضافه خواهد شد. اگرچه در حال حاضر در مرحله آزمایشی کوچکی است، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، تأیید کرده است که “به زودی برای همه عرضه خواهد شد.” نظرسنجی های ارائه شده در بخش نظرات ظاهری مشابه با موارد موجود در استوری ها خواهند داشت. در حال حاضر نظرسنجی ها با استفاده از برچسب های نظرسنجی انجام می شود.

 از طریق این ویژگی کاربران می توانند تعداد افرادی را که در یک نظرسنجی خاص رای داده اند، هنگامی که ویژگی جدید روی پلتفرم عرضه می شود، مشاهده کنند. البته هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص در دسترس نیست و برای مثال، مشخص نیست که تا چه زمان پس از افزودن نظرسنجی در کامنت، این قابلیت فعال خواهد بود و یا این که مثل توییتر یا ایکس کنونی، کاربران به گزینه انتخاب بازه‌های زمانی برای دریافت آراء دسترسی دارند یا خیر. 

نظرسنجی-کامنت

بررسی بخش نظرات (کامنت) در پست‌های اینستاگرام

بخش نظرات در پست‌ها سال‌هاست که بیشتر مبتنی بر متن بوده است. با این حال، در ماه مه، این پلتفرم به کاربران اجازه داد تا روی پست‌هایی با GIFهای متحرک، که از کتابخانه Giphy تهیه شده بودند، نظر بدهند.  اینستاگرام سعی کرده است تعامل را در بخش نظرات خود افزایش دهد. علاوه بر این، این پلتفرم در حال آزمایش ویژگی‌های بیشتری برای بهبود تجربه کاربری است و کاربران را قادر می‌سازد تا گروه‌های متعددی داشته باشند و محتوای خاصی را با گروه‌های خاصی از افراد به اشتراک بگذارند.

دیگر قابلیت‌های در حال بررسی توسط متا

ویژگی های دیگری احتمالا نیز افزوده خواهد شد از جمله بهینه تر شدن اکسپلور و الگوریتم اینستاگرام برای فیدهای مرتبط.

موسری در یک پست وبلاگ نوشت که اینستاگرام یک الگوریتم منحصر به فرد ندارد که بر آنچه مردم در برنامه می بینند نظارت کند، بلکه بر اساس نحوه استفاده افراد از آن متفاوت است. ما از الگوریتم‌ها، طبقه‌بندی‌کننده‌ها و فرآیندهای مختلفی استفاده می‌کنیم که هر کدام هدف خاص خود را دارند.

به گفته موسری، منظور او این است که هر بخش از برنامه از الگوریتم خاص خود استفاده می کند که برای هر کاربر طراحی شده است – از جمله در Feed، Stories، Reels، Search و موارد دیگر.

موسری نوشت: «مردم تمایل دارند به دنبال نزدیک‌ترین دوستان خود در استوری‌ها بگردند، از Explore برای کشف محتوا و سازندگان جدید و سرگرم شدن در Reels استفاده کنند. “ما چیزها را در این بخش‌های مختلف برنامه به‌طور متفاوتی رتبه‌بندی می‌کنیم و ویژگی‌ها و کنترل‌هایی مانند دوستان نزدیک، موارد دلخواه و دنبال کردن را اضافه کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید تجربه خود را بیشتر سفارشی کنید.”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *