معرفی تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر معرفی تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو بپردازیم. لنوو بالاخره تبلت اندرویدی پریمیوم Xiaoxin Pad Pro 12.6 را در چین عرضه کرد. در واقع این تبلت نسخه‌ بزرگ‌ تر و بهبود‌ یافته‌ی Xiaoxin Pad Pro 2021 است که در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی شد.

اندروید هرگز تجربه واقعی و عمیقی را برای تبلت ها ارائه نکرد. بنابراین، یک تبلت با اندرویدی شبیه یک گوشی هوشمند بزرگ است. با این حال، برخی از شرکت‌ها مانند سامسونگ و لنوو همیشه روی این بخش خاص تمرکز داشتند. هر کدام رابط کاربری مخصوص به خود را ارائه کردند تا به جنبه‌های ضعیف اندروید در تبلت‌ها رسیدگی کنند. اخیرا همه‌گیری استانداردها و خواسته‌های جدیدی ایجاد کرده است. ما شاهد افزایش تقاضا برای تبلت ها برای آموزش بوده ایم. در نتیجه، شرکت های بیشتری شروع به پیوستن به این روند می کنند. همچنین شیائومی تصمیم گرفت پس از مدت ها وقفه با سری جدید شیائومی پد 5 خود به بازار تبلت ها بازگردد. لنوو برای جذاب نگه داشتن نمونه کار خود، تبلت رده بالای جدیدی در قالب Xiaoxin Pad Pro 12.6 معرفی نمود.

در اوایل ماه جاری، شرکت چینی از راه اندازی تبلت جدید خبر داد. اکنون، تصاویری از آن فاش شده است. لنوو به تازگی تصاویر زنده این تبلت را فاش کرده است. با نگاهی به تصویر، Xiaoxin Pad Pro 12.6 را می توان به راحتی در سمت چپ مشاهده کرد. در قسمت پشت، دستگاه یک ماژول دوربین به صورت عمودی به همراه یک بیضی بلند را مشاهده کرد. که می تواند جایی باشد که قلم قرار می گیرد. با تیم رایانیتا در ادامه خبر معرفی تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی های Xiaoxin Pad Pro

لنوو Xiaoxin Pad Pro که به تازگی معرفی شد دارای طراحی بدنه ای فلزی با رنگ دوگانه نمادین این شرکت است. با ابعاد 285.61 x 184.53 x 5.63 میلی متر و وزن آن 565 گرم است.

مشخصات-و-ویژگی-های-Xiaoxin-Pad-Pro

این دستگاه دارای چهار بلندگو با برند JBL با پشتیبانی از Dolby Atmos است. در بالا و پایین با دو بلندگو در هر طرف پخش شده اند. در پایین نیز یک پورت USB 3.1 Gen2 Type-C قرار دارد. علاوه بر این، کلید پاور با حسگر اثر انگشت ادغام شده و در بالا قرار دارد. در حالی که دکمه های تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

همچنین در سمت چپ محصول شامل یک اتصال پین مغناطیسی برای لوازم جانبی صفحه کلید رسمی دو حالته و یک اسلات کارت MicroSD است. در نهایت، نسل دوم قلم Xiaoxin می‌تواند به صورت مغناطیسی و همچنین در قسمت پشت تبلت بین ماژول دوربین و برند لنوو مشاهده کرد.

جلوی، دستگاه از صفحه نمایش 12.6 اینچی سامسونگ E4 AMOLED با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل با نرخ رفرش 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز استفاده شده است. این پنل دارای نسبت کنتراست 10،000،000:1، حداکثر روشنایی 600 نیت، روشنایی معمولی 400 نیت است. 100٪ طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. صفحه نمایش از استانداردهای محبوب HDR مانند HDR10، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

همچنین از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند. دارای یک دوربین دوگانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک واحد فوق عریض 5 مگاپیکسلی است. همچنین یک سیستم دوربین دوگانه در قسمت جلویی شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ToF برای احراز هویت وجود دارد.

مشخصات تکمیلی LENOVO XIAOXIN PAD PRO 12.6

قابل ذکر است، مدیر محصول این شرکت همچنین تصویری را به اشتراک گذاشته است که تبلت را با نسخه 13.0.289 ZUI به نمایش گذاشته است. متسفانه تبلت جدید فاقد پشتیبانی شبکه 5G خواهد بود. این ممکن است یک نقطه ضعف بزرگ برای برخی از مشتریان در چین باشد. با این حال، دستگاه همچنان برای بخش پریمیوم قوی خواهد بود. طبق شایعات، صفحه نمایش OLED سامسونگ با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، نشت قبلی جزئیات جالب دیگری را تایید کرد. به عنوان مثال، چیپست جدید با تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام پیشرفته عرضه خواهد شد. این تراشه در سال 2021 در تعداد زیادی از پرچمداران موجود است. بنابراین تبلت جدید یکی از بهترین گزینه ها در این بخش خواهد بود. حتی فراتر از شیائومی پد 5 است که با تراشه اسنپدراگون 860 کار می کند. این دستگاه همچنین دارای تنظیمات دوربین دوگانه خواهد بود که برای تبلت ها معمول نیست. دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی دارد. تنظیمات جلو شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوگانه ToF است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اسکنر اثر انگشت در کنار و باتری 10200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی اشاره کرد.


طول عمر باتری مشکلی که همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم. اگر گوشی آیفون دارید. پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را از دست ندید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *