افشای تصادفی تمام اطلاعات ردمی 10 شیائومی

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر افشای تصادفی تمام اطلاعات ردمی 10 شیائومی بپردزیم. پس از هفته ها افشاگری و شایعات، شیائومی سرانجام امروز پرده را از لیست مورد انتظار ردمی نوت 10 برداشت. همانطور که انتظار می رفت، مجموعه جدید مقرون به صرفه شامل تعدادی دستگاه است که از ونیلا ردمی نوت 10 شروع می شود. تا ردمی نوت 10 Pro و Pro Max ادامه می یابد. این دستگاه ها چندین ارتقا عمده را در سری ردمی نوت 9 نسبت به سال گذشته به ارمغان آورده اند. از جمله صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی بالا، سخت افزار دوربین برتر و پشتیبانی از 5G افزوده شد.

ویژگی های کلیدی Redmi 10 هفته گذشته فاش شد. چند ساعت قبل، شیائومی به طور تصادفی این تلفن هوشمند آینده خود را از طریق وبلاگ رسمی خود اعلام کرد. این پست اکنون حذف شده است اما توسعه دهندگان XDA موفق به انتشار داستانی در این گوشی شده اند. بنابراین ، ما همه چیز را در مورد این گوشی می دانیم ، به جز قیمت و در دسترس بودن آن. با تیم رایانیتا در ادامه خبر افشای تصادفی تمام اطلاعات ردمی 10 شیائومی همراه باشید.

انواع سری شیائومی ردمی نوت 10

قبل از اینکه در مورد طراحی و مشخصات صحبت کنیم. ابتدا بیایید نگاهی سریع به همه مدل های سری ردمی نوت 10 بیندازیم.
ونیلا ردمی نوت 10 سازگارترین است. این دستگاه در همه مناطق یکسان است. بدون هیچ گونه تغییر سخت افزاری و طراحی. ردمی نوت 10S تقریبا از نظر ظاهر مشابه ردمی نوت 10 است. اما از SoC متفاوت، دوربین اصلی و انواع RAM و ذخیره سازی برخوردار است. این محصول در بازار هند نیز موجود است. اما نسخه هندی در رنگ بندی های مختلف عرضه می شود و فاقد پشتیبانی NFC است.

ردمی نوت 10 5G ترکیبی عجیب از سخت افزار میان رده و سطح ابتدایی را ارائه می دهد. همانطور که احتمالا از نام آن مشخص است. دستگاه از 5G پشتیبانی می کند. این باعث می شود برخی بر این باورند که دستگاه بهتری از ونیلا ردمی نوت 10 است. اما قطعا اینطور نیست.

ردمی نوت 10 Pro یکی دیگر از کارهایی است که شیائومی از نام تجاری آن برای دو دستگاه کمی متفاوت استفاده می کند. ردمی نوت 10 Pro که در سطح جهانی عرضه شد. برترین مدل است که دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی بالا و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. این مدل در هند با نام ردمی نوت 10 Pro Max عرضه شده است.

طراحی شیائومی ردمی نوت 10

اگرچه شیائومی در سال جاری هیچ تلاشی برای بهبود طرح نامگذاری نکرده است. اما این شرکت تغییرات طراحی را ایجاد کرده است که به ظاهر ردمی نوت 10 ظاهر ثابتی می بخشد. شاید کمی بیش از حد سازگار باشد. بر خلاف سری ردمی نوت 9، همه دستگاه های جدید دارای طراحی ماژول دوربین مستطیلی با تراز چپ هستند که اندازه آن ها بسیار متفاوت نیست. برند ردمی در پنل پشتی نیز در همه جا یکنواخت تر است. با این حال، برخی تفاوت های جزئی وجود دارد که به شما کمک می کند بین دستگاه های موجود در خط تمایز قائل شوید.

به عنوان مثال ، ردمی نوت 10 و نوت 10 اس تقریباً یکسان به نظر می رسند ، اما دومی دارای یک حلقه نقره ای در اطراف دوربین اصلی در پشت است که به شما کمک می کند بین این دو تمایز قائل شوید. هر دو مدل بین المللی و هندی ردمی 10 Pro، علیرغم اینکه دستگاه های کمی متفاوت هستند. دارای حلقه نقره ای ذکر شده در اطراف ماژول دوربین هستند. اما ردمی نوت 10 پرو مکس آن را ندارد.

در مورد سایر انتخاب های طراحی و مصالح ساختمانی، همه گوشی ها دارای اسکنر اثر انگشت جانبی هستند که در دکمه پاور در لبه سمت راست، دکمه تنظیم صدا در بالای آن و پورت USB Type-C در پایین مجهز شده است. ردمی نوت 10 5G تنها دستگاهی است که دارای موتور ارتعاش محور Z، بلندگوهای استریو دوگانه با گواهینامه صدای با وضوح بالا و رتبه IP53 نیست. اما همه گوشی ها دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و بلستر IR هستند.

صفحه نمایش

نوبتی هم باشد. نوبت صفحه نمایش این مدل است.

ردمی نوت 10 و نوت 10 اس

ردمی نوت 10 و نوت 10 اس دارای همان صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED DotDisplay با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز هستند. صفحه نمایش دارای برش سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی، حداکثر روشنایی 1100 نیت و نسبت کنتراست 4،500،000: 1 است. همچنین 100 درصد پوشش DCI-P3، محافظ گوریلا گلس 3 و حداقل حاشیه در همه طرف را ارائه می دهد. نسخه هندی ردمی نوت 10S نیز از صفحه نمایش مشابهی برخوردار است.

ردمی نوت 10 5G

از طرف دیگر، دمی نوت 10 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی DotDisplay با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ تازه سازی تطبیقی ​​تا 90 هرتز (30Hz/50Hz/60Hz/90Hz) و کنتراست 1500: 1 است. نسبت برخلاف سایر دستگاه های موجود در این محصول، حداکثر روشنایی آن تنها 500 نیت است. با این حال، دارای یک برش سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی و محافظ گوریلا گلس 3 است.


هواوی بعد از تحریم های ایالات متحده به دنبال بهبود هسته HMS خود بود. تا اینکه چندی پیش هواوی از HMS Core 6.0 را رونمایی کرد. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر یک سری به خبر زیر بزنید.


ردمی نوت 10 پرو و نوت 10 پرو مکس

دمی نوت 10 پرو (هند و جهانی) و نوت 10 پرو مکس از همان 6.67 اینچ AMOLED DotDisplay برخوردارند که دارای یک برش سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی است. وضوح تصویر 2400 10 1080 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و نسبت کنتراست 4،500،000: 1 را ارائه می دهد. حداکثر روشنایی آن 1200 نیت است. 100 درصد پوشش DCI-P3 را ارائه می دهد. حتی دارای گواهی HDR10 است. علاوه بر این، صفحه نمایش دارای گواهینامه SGS Eye Care Display و محافظ Gorilla Glass 5 است.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *