بزرگترین سرقت ارز دیجیتال هکر ها

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر بزرگترین سرقت ارز دیجیتال هکر ها بپردازیم. خبر جدیدی که از بازار رمز ارز ها به گوش می خورد. این است که هکرها در بزرگ‌ترین سرقت ازرهای دیجیتال بیش از ۶۰۰ میلیون دلار دزدیدند. این میزان از سرمایه کاربران پلتفرم پالی نتورک بوده اسات. در حالی که افراد اقدام به کلاهبرداری های مختلف مربوط به ارزهای رمزنگاری شده کرده اند. پالی نتورک در توییتر خود اعلام کرده است که مورد سرقت قرار گرفته است. این سرویس از کاربران ارزهای رمزنگاری شده می خواهد هکرهای ادعایی را در لیست سیاه قرار دهند.

این هک به عنوان بزرگترین هک DeFi (مالی غیر متمرکز) تا کنون گزارش شده است. اگرچه این مورد هنوز تایید نشده است.

به گزارش Crypto News، پالی نتورک دارایی های سرقت شده خود را از Binance Smart Chain،اتریوم و پالیگان ذکر کرده است. در ادامه پالی نتورک موگوید:ما اقدامات قانونی انجام خواهیم داد و از هکرها می خواهیم که دارایی ها را پس دهند.این اصرار حتی ممکن است موثر واقع شود. Crypto News در حال حاضر به طور جداگانه گزارش می دهد که حدود 1 میلیون دلار بازگردانده شده است.

البته هکرها تقریبا نیمی از 600 میلیون دلار سرقت شده را که یکی از بزرگترین سرقت های ارزهای رمزنگاری شده است، پس داده اند. هکرها از یک آسیب پذیری در Poly پالی نتورک استفاده کردند. پلتفرمی که به دنبال اتصال بلاک چین های مختلف است تا بتوانند با هم کار کنند. بلاک چین یک دفتر کل فعالیت هایی است که بر اساس آن ارزهای رمزنگاری شده مختلف پایه گذاری شده اند. هر سکه دیجیتال بلاک چین مخصوص به خود را دارد و با یکدیگر متفاوت هستند. با تیم رایانیتا در ادامه خبر بزرگترین سرقت ارز دیجیتال هکر ها همراه باشید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *