سازگاری Steam Deck با ویندوز 11

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر سازگاری Steam Deck با ویندوز 11 بپردازیم.اگر شما هم به انگیزه برای خرید Steam Deck جدید Valve نیاز دارید. پس یک خبر خوش که سازنده می گوید که Steam Deck با ویندوز 11 سازگار است. قرار است اواخر امسال منتشر شود. Steam Deck که از سیلیکون سفارشی AMD استفاده می کند. دارای سیستم عامل سفارشی طراحی شده برای بازی Steam است. اگرچه کاربران در صورت انتخاب می توانند سیستم عامل های دیگر را نصب کنند.

گیمرها نگران نباشید. زیرا Valve به صراحت اعلام کرده است که اتصال سیستم های خود به رایانه مایکروسافت، سازگار خواهد بود. این امر در مورد نسخه بعدی ویندوز 11 صدق می کند. زیرا گیمرها دستگاه های خود را از طریق رایانه شخصی پیکربندی می کنند. Steam Deck Valve مشکلی در اتصال به آخرین سیستم عامل نخواهد داشت. زیرا در آینده استاندارد رایانه ها است. نگرانی های زیادی در مورد ماژولی به نام “Trusted Platform Module” یا TPM 2.0 وجود دارد. سیستم عامل Steam Deck دارای سیستم عامل “SteamOS 3.0” است. باعث نگرانی بازیکنان در مورد سازگاری آن با ویندوز 11 می شود که TPM 2.0 را هنگام راه اندازی خواهد داشت. با تیم رایانیتا در ادامه خبر سازگاری Steam Deck با ویندوز 11 همراه باشید.


جهت آگاهی بیشتر از نسل جدید پردازنده های گرافیکی AMD یک سری به خبر AMD نسل جدید پردازنده گرافیکی Radeon Pro W6000X را برای مک پرو معرفی می کند، بزنید.


عدم مشکل TPM 2 با تراشه AMD مشکلی

Valve Steam Deck با ویندوز 11 سازگار خواهد بود. به خصوص که سیستم عامل رایانه جدید در ماه های آینده پس از نگرانی گیمرها راه اندازی می شود. TPM 2.0 ویندوز 11 نگرانی بزرگی برای سازگاری کنسول بازی دستی بود. زیرا ممنوعیت های زیادی داشت. با این حال، Valve قبلا این امر را با AMD اطمینان داده بود. هر دو شرکت هنگام اتصال به رایانه ها از سازگاری کامل دستگاه اطمینان حاصل کردند.

عدم-مشکل-TPM-2-با-تراشه-AMD-مشکلی

خوب این است که Valve و AMD قبلا روی این نگرانی کار کرده اند. مشارکت هر دو شرکت متمایل به بازی راه را برای حل این مشکل باز می کند. برای هر دو شرکت، این به هیچ وجه مسئله ای نیست. زیرا Steam Deck تقریبا برای هر چیزی باز است. برای ارتقا احتمالی آن توسط اجزای آن محدود نمی شود. مشخص بود که AMD پردازنده ای است که توسط Valve در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. می تواند راه اندازی Steam Deck را برای تنظیمات بیشتر PC انجام دهد. زیرا می تواند بازی های منحصر به فرد ویندوز را اجرا کند.

علت اهمیت پشتیبانی از ویندوز 11 برای Steam Deck

اگر SteamOS یک تجربه کاربری عالی ارائه دهد. بر همه بازی های Steam علاوه بر آن کار کنند، دلیلی برای انتقال به ویندوز 11 وجود ندارد. اما این نگرانی وجود دارد که برخی از بازی ها ممکن است بلافاصله در Steam Deck بدون ویندوز کار نکنند. Valve در حال حاضر با BattlEye و Easy Anti-Cheat همکاری می کند. تا اطمینان حاصل کند که سیستم های ضد تقلب در بالای پروتون کار می کنند. این سیستم ها برای برخی از بازی های Steam بسیار مهم هستند. بدون وجود تقلب، بازی ها بر روی SteamOS 3.0 اجرا نمی شوند. در چنین مواردی، جایگزین نصب ویندوز است. به همین دلیل است که دریافت پشتیبانی ویندوز 11 در Steam Deck بسیار مهم است.


اگر مقداری با طراحی سایت آشنایی باشید احتمالا نسبت به قدرت و توانایی جاوا اسکریپت در طراحی سایت آگاهی دارید. خب جاوا اسکریپت یکی از زبان های محبوب و بسیار کاربردی برنامه نویسی است. همچنین این زبان محبوب پیشرفت های چشم گیری که در حوزه های مختلف داشته است.، پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با این زبان برنامه نویسی وکاربردها آن مقاله زیر را از دست ندهید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *