برنامه تولید دوربین 576 مگاپیکسلی سامسونگ تا سال 2025

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر برنامه تولید دوربین 576 مگاپیکسلی سامسونگ تا سال 2025 بپردازیم. برخی از گزارش های حاکی از این موضوع هستند. که سامسونگ در حال کار بر روی دوربینی با رزولوشن 576 مگا پیکسل است. گویا تا چهار سال دیگر این دوربین جدید به تولید انبوه خواهد رسید.

در جریان ارائه سامسونگ در اجلاس SEMI اروپا که توسط Image Sensors World مشخص ش. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد بتواند پیکسل ها را کاهش دهد. همانطور که از سال 2000 به تدریج این کار را انجام می دهد. تا حدی که سنسور 576 مگاپیکسلی گوشی های هوشمند تنها در چهار سال امکان پذیر است. با تیم رایانیتا در ادامه خبر برنامه تولید دوربین 576 مگاپیکسلی سامسونگ تا سال 2025 همراه باشید. تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.


جهت مطالعه خبر معرفی سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ، پیشنهاد می کنیم خبر معرفی حسگر ایزوسل HP1 با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل سامسونگ را از دست ندهید.


تولید سنسور 576 مگاپیکسلی تا سال 2025

همانطور که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. سامسونگ در دو دهه گذشته، به طور پیوسته اندازه پیکسل های خود را کاهش داده است. تعداد مگاپیکسل آن ها را به طور مداوم افزایش می دهد. که از سال 2010 به بعد قابل توجه است. چهار سال، سپس از 16 مگاپیکسل به 64 مگاپیکسل در چهار سال دیگر.

تولید-سنسور-576-مگاپیکسلی-تا-سال-2025

در سال 2020 یک سنسور 108 مگاپیکسلی ایجاد کرد. هفته گذشته یک سنسور 200 مگاپیکسلی اعلام کرد. در حالی که یک سنسور 576 مگاپیکسلی فوق العاده به نظر می رسد. پیشرفت شرکت تا این مرحله نشان می دهد که اگر تکنولوژی برای کاهش اندازه پیکسل ها به پیشرفت خود ادامه دهد. این زمان بندی باید بیش از حد ممکن باشد. چندان هم دور از ذهن نمی تواند باشد.

حرکت سامسونگ به سوی سنسور های فراتر از 500MP

سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد در آوریل 2020 از سنسورهای 500 مگاپیکسلی فراتر رود. این نشان می دهد که این شرکت مدتی است اهداف خود را در زمینه چنین وضوح در تلفن های هوشمند تعیین کرده است. به نظر می رسد این شرکت 600 مگاپیکسل هدف فعلی خود را برای وضوح در تلاش برای تقلید از آنچه که معتقد است. می خواهد چیزی معادل یا بهتر از چشم انسان است را ایجاد نمایید.

گفته می شود سنسورهای تصویری که ما خودمان جهان را از طریق چشم ما درک می کنیم. با وضوح 500 مگاپیکسل (Mp) مطابقت دارد. در مقایسه با اکثر دوربین های DSLR امروزی که وضوح تصویر 40 مگاپیکسل دارند. تلفن های هوشمند اصلی با 12 مگاپیکسل ارائه می دهند. البته انسان به عنوان یک صنعت هنوز راه درازی در پیش دارید. تا بتواند با توانایی های ادراک انسان مطابقت داشته باشید. سامسونگ نیز از طریق نوآوری بی وقفه، مصمم است تا امکانات بی پایان را در فناوری های پیکسلی باز کند. که حتی ممکن است سنسورهای تصویری را ارائه دهد که می توانند جزئیات بیشتری را از چشم انسان ثبت کنند.

سامسونگ خاطرنشان می کند که می داند پیکسل های کوچکتر می توانند منجر به عکس های “مبهم” یا “کسل کننده” شوند ، و بخشی از وظیفه مهندسان این است که نه تنها به کوچکتر کردن پیکسل ادامه دهند ، بلکه با کیفیت تصویر نیز متعادل می شوند. نحوه برنامه ریزی شرکت برای انجام این کار مشخص نشده است ، اما اگر کیفیت تصویر سنسور HP1 جدید آن مورد بررسی قرار گیرد – که نیاز به انتشار نمونه های تصویری از سامسونگ دارد ، اما هنوز هیچ دلیلی وجود ندارد – به این اهداف نرسید


برای دنبال کردن جدیدترین اخبار فناوری و پیشرفت های آن بخش تکنولوژی رایانیوز را از دست ندهید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *