میلیاردر معروف درباره رمزارزها می‌گوید

میلیاردر معروف درباره رمزارزها می‌گوید. جفری گانلاچ (Jeffrey Gundlach) درباره زمان خرید رمزارز بحث می‌کند.احتمال نزولی بودن بازار وجود دارد. او در مورد افزایش نرخ فدرال رزرو، اقتصاد ایالات متحده و زمان خرید کریپتو بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت مدیریت سرمایه گذاری Doubleline، جفری گانلاچ ، چشم انداز خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده، بازارهای سهام و اوراق قرضه و زمان خرید کریپتو در این هفته به اشتراک گذاشت. میلیاردر جفری گانلاچ ، با نام مستعار پادشاه باند، دیدگاه خود را در مورد زمان خرید ارز دیجیتال به اشتراک گذاشته است. او همچنین در مورد خطر تورم هشدار داد و خاطرنشان کرد که زمان آن رسیده که در بازار سهام نزولی باشیم.

گانلاچ کیست

گانلاچ یک میلیاردر معروف است. او پس از اینکه در سال 2011 روی جلد Barron’s با عنوان “پادشاه باند جدید” ظاهر شد، گاهی اوقات به عنوان پادشاه باند شناخته می شود. سرمایه‌گذار نهادی در سال 2013 او را «مدیر پول سال» معرفی کرد و مارکت‌های بلومبرگ او را در سال‌های 2012، 2015 و 2016 در فهرست «پنجاه تأثیرگذارترین» قرار داد. او در سال 2017 به تالار مشاهیر درآمد ثابت FIASI معرفی شد. ارزش در حال حاضر او حدود 2.2 میلیارد دلار است.

پیش بینی رمز ارزها

در مصاحبه سه‌شنبه، گانلاچ تاکید کرد که زمان بازگشت به فضای کریپتو زمانی است که فدرال رزرو از افزایش نرخ‌ها دور می‌شود و سیاست‌های «پول رایگان» خود را آغاز می‌کند. او افزود که سرمایه گذاران نباید رمزارز بخرند. زمانی که تنها “رویاهای” محور سیاست پولی وجود دارد.مدیرعامل Doubleline همچنین در مورد افزایش خطر کاهش تورم هشدار داد. آن را تهدیدی کلیدی برای اقتصاد و بازارهای ایالات متحده دانست. او توضیح داد که زمان آن رسیده است که سرمایه گذاران نسبت به سهام ایالات متحده نزولی تر شوند و اشاره کرد که S&P 500 ممکن است تا اواسط اکتبر 20 درصد کاهش یابد.

عملکرد بازار اعتبار با ضعف اقتصادی و مشکلات بازار سهام سازگار است. او در حالی که اعتراف کرد که انتخاب سهام نقطه قوت او نیست، گفت: “شما همیشه می خواهید سهام داشته باشید، اما من کمی طرفدار آن هستم.” با این وجود، او بازارهای نوظهور را بزرگترین فرصت آینده برای سرمایه گذاران سهام می داند. گانلاچ توضیح داد: «اقدامات بازار اعتباری در راستای ضعف اقتصادی و مشکلات بازار سهام است.

کاهش تورم

اخیراً چندین رویداد نگران کننده در فضای کریپتو رخ داده است. گانلاچ در مورد بازه زمانی نیز تصریح کرد: در مورد ماه آینده صحبت نمی کنم. من در مورد اواخر سال آینده صحبت می کنم، قطعا در سال 2023. اخیرا، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا همچنین هشدار داد. افزایش شدید نرخ بهره بانک مرکزی می‌تواند منجر به کاهش تورم شود، و این اظهارات کتی وود، مدیرعامل Ark Invest را تکرار می‌کند که «شاخص‌های تورمی پیشرو مانند طلا و مس، خطر کاهش تورم را نشان می‌دهند».

سقوط بیت کوین

گانلاچ گفت احتمال سقوط بیت کوین هست و اگر که قیمت آن به کمتر از ۱۰۰۰۰ برسد تعجب نمیکند. او را پادشاه اوراق میگویند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *