رونمایی از ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر رونمایی از ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ بپردازیم. در حالی که هایسنس از طیف وسیعی از تلویزیون های جدید با نمایشگر QLED در هند رونمایی کرده است. ردمی حرکت خود را در چین انجام داده است. شرکت تابعه شیائومی به تازگی از دو مدل جدید ردمی اسمارت تی وی ایکس 2022 در کشور خود رونمایی کرده است. تلویزیون های جدید با نمایشگرهای 55 و 65 اینچی با وضوح 4K، صفحه نمایش 120 هرتز و ویژگی های اختصاص داده شده به تماشای ورزش و بازی عرضه می شوند. در واقع، برای دومی، تلویزیون حتی یک توصیه رسمی از تیم Xbox در چین دریافت کرده است. با تیم رایانیتا در ادامه خبر رونمایی از ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ همره باشید.

جهت مطالعه اخبار روز فناوری و پیشرفت های آن بخش تکنولوژی رایانیوز را دنبال نمایید.

مشخصات و ویژگی های سری ردمی اسمارت تی‌وی ایکس 2022

این دو تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) به لطف FreeSync Premium هستند. پشتیبانی از HDMI 2.1 اساسا به این معنی است که این تلویزیون ها برای نسل جدید بازی ها آماده هستند. آن ها همچنین دارای حالت تاخیر کم خودکار هستند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا زمانی که کنسول یا رایانه شخصی را وصل می‌کنید. به طور خودکار به حالت بازی با تاخیر 4 میلی‌ثانیه سوئیچ کنند. اگر به جای آن در حال تماشای یک ویدیو یا تلویزیون زنده هستید. می توان فیلم را به 120 فریم در ثانیه توسط تلویزیون تبدیل کرد.

مشخصات-و-ویژگی-های-سری-ردمی-اسمارت-تی_وی-ایکس-2022

صفحه نمایش

صفحه نمایش های 4K از HDR و Dolby Vision پشتیبانی می کنند. آن ها 94 درصد از طیف رنگی DCI P3 را پوشش می دهند. دارای کالیبراسیون خوبی هستند. این دو تلویزیون هوشمند دارای رابط کاربری MIUI برای تی وی 3.0 هستند. در زیر پوشش، آن ها از یک چیپست چهار هسته ای با چهار هسته ARM Cortex-A73 مراقبت می کنند. همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که مجموعه ای از مشخصات بد برای تلویزیون هوشمند نیست.


چندی پیش اپل از طراحی جدید مک بوک پرو جدید خود رونمایی کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر خبر زیر را از دست ندهید.


باند ها

دو بلندگوی 12.5 واتی با پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد. همچنین میکروفون ها می توانند به راحتی صدای شما را از فاصله دور برای دستورات صوتی تشخیص دهند. این دو تلویزیون دارای بدنه تمام فلزی شامل پایه فلزی هستند. از نظر اتصال، آن ها دارای 3 پورت HDMI، تعداد 2 پورت USB، ورودی شبکه، ورودی AV، S/PDIF و ورودی آنتن هستند.

مدل های جدید ردمی اسمارت تی‌وی ایکس 2022 از 31 اکتبر به فروش خواهند رسید. در حال حاضر، این پنل ها به طور انحصاری در بازار چین در دسترس خواهند بود. مشتریان می توانند آن ها را از طریق فروشگاه های خود شیائومی خریداری کنند. در حال حاضر، می توانید چند صد یوان را برای رزرو یک جای در صف خرج کنید.

ردمی اسمارت تی‌وی ایکس (2022) به عنوان یک ارتقا نسبت به سری ردمی اسمارت تی‌وی ایکس که در ماه مارس سال گذشته در هند عرضه شد، عرضه خواهد شد. خط تولید تلویزیون های LED در سه اندازه 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ با تمام انواع دارای صفحه نمایش LED 4K HDR رونمایی شد. برخی از مشخصات این مجموعه تلویزیونی شامل پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+ است. این برنامه روی اندروید تی وی 10 اجرا می شود. دارای پشتیبانی داخلی گوگل کروم‌کست(Google Chromecast) است. این تلویزیون همچنین دارای یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای مدیا تک است.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *