Wave قابلیت جدید کلاب هاوس جهت بهبود تجربه کاربری

امروز در رایانیوز می خواهیم به Wave قابلیت جدید کلاب هاوس جهت بهبود تجربه کاربری بپردازیم. خب به نظر می رسد کلاب هاوس، که یکی از سریع ترین شبکه های اجتماعی در سال 2021 بوده است. در حال کار بر روی روش های جدیدی برای دعوت مردم به اتاق های صوتی در برنامه خود است. کلاب هاوس ویژگی جدید دعوت، با نام Waves، بر جنبه های اجتماعی و معمولی کلاب هاوس تمرکز می کند. نه نمایش های زنده متمرکز بر خالقانی که شرکت داشته است. باتیم رایانیتا در ادامه خبر Wave قابلیت جدید کلاب هاوس جهت بهبود تجربه کاربری همراه باشید.

ویژگی جدید Wave

خب طبق گزارشات برنامه محبوب چت صوتی کلاب هاوس در حال کار بر روی روش جدیدی برای دعوت افراد به اتاق های صوتی در برنامه خود است. ویژگی Waves به کاربران اجازه می دهد تا با دکمه ای شبیه به دست در لوگوی کلاب هاوس، دوستان خود را به چت دعوت کنند. اگر کاربر پاسخ دهد، به طور خودکار به یک اتاق صوتی اضافه می شود تا بتواند صحبت کند.

اخیرا، کلاب هاوس همچنین یک ویژگی صوتی خاص را ارائه کرده است. سطح جدیدی از عمق را به چت های کلاب هاوس داده است. کلاب هاوس احساس می کند که این ویژگی صوتی خاص به شنوندگان احساس بهتر برای معاشرت با گروهی دیگر از افراد آنلاین را می دهد. این ویژگی خاص که با تمام هدفون های سیمی و بی سیم کار می کند. به طور پیوسته به کاربران جدید iOS می رسد و تجربه پیش فرض خواهد بود.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *