پردازنده های AMD ابزار احتمالی استخراج ارز دیجیتال

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر پردازنده های AMD ابزار احتمالی استخراج ارز دیجیتال بپردازیم. اکنون که اینتل پردازنده‌های نسل دوازدهم خود را راه‌ اندازی کرده است. می‌توانیم درباره اینکه AMD در پاسخ به چه چیزی وارد خط تولید کرده است فکر کنیم. با عرضه اخیر نسل جدید پردازنده‌های اینتل، پردازنده های رایزن AMD از کانون توجه خارج شده است. اما به لطف افزایش ارز دیجیتال رپتوروم (RTM)، عرضه پردازنده‌های رایزن ممکن است به اندازه کارت‌های گرافیک کمیاب شود و در نتیجه قیمت را افزایش دهد. با تیم رایانیتا در ادامه خبر پردازنده های AMD ابزار احتمالی استخراج ارز دیجیتال همراه باشید.


آیا می دانید استیبل کوین چیست و چگونه تولید پیشنهاد می شود؟ جهت آشنایی بیشتر با این کوین مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.


رمزارز رپتوروم

با توجه به محاسبه‌گر سودآوری ماینینگ رپتوروم، یک رایزن 5950x با نرخ هش 4247 ساعت در ثانیه می‌تواند روزانه 161 رپتوروم را برای شما به ارمغان بیاورد که هر رپتوروم اکنون حدود 0.00215607 دلار ارزش دارد. که معادل 3.47 دلار از منبع تغذیه شما در 125 وات است.

رپتوروم لزوما یک ارز دیجیتال جدید نیست. اما تمایل آن به حافظه نهان CPU، به ویژه آن هایی که حافظه کش L3 بزرگتر دارند. از جمله رایزن 9 5950x و 5900x، باعث ایجاد نگرانی می شود.

رمزارز-رپتوروم

هر دو مدل 5900x و 5950x دارای حافظه نهان64 مگابایتی L3 هستند که می توان از نظر قیمت نسبتا مقرون به صرفه دانست. با این حال، ماینرها ممکن است به دنبال آن CPU ها نباشند. زیرا ممکن است به دنبال آن CPU های بزرگتر و کمتر کاربردی AMD باشند. به عنوان مثال، یک Ryzen Threadripper 3970x که مجهز به 128 مگابایت حافظه نهان L3 است. دارای نرخ هش 8587 ساعت در ثانیه است. می تواند روزانه 325 رپتوروم تولید کند. که معادل 7.01 دلار در روز یا 2558.65 دلار در سال می رسد.

معمولا استخراج‌کنندگان رمزارز میزان زیادی پول را برای سخت‌افزار خرج می‌کنند. در نهایت یک گلخانه را به مزرعه استخراج تبدیل می‌کنند. بنابراین قیمت فعلی CPU‌های AMD برای آن‌ها تغییر قیمتی خواهد داشت و می‌تواند برای کسانی که به دنبال ارتقای مزارع استخراج خود هستند ترسناک باشد.

خوشبختانه، عرضه فعلی پردازنده‌های AMD در محبوب‌ترین فروشگاه‌های سخت‌افزار رایانه‌های شخصی به طور سابق انجام می شود. در حال حاضر، به نظر می رسد که رپتوروم برای CPU های مصرف کننده چندان تهدیدی نیست. اما همچنین چیزی است که باید در ذهن خود نگه دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاکچین و رمز ارزها بخش بلاکچین رایانیوز را از دست ندهید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *