رونمایی OWC از سریع‌ ترین و پرظرفیت‌ ترین حافظه SSD PCIe

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر رونمایی OWC از سریع‌ ترین و پرظرفیت‌ ترین حافظه SSD PCIe بپردازیم. امروزه دیگر نیاز به میزان حافظه بالا به یک اصل اساسی تبدیل شده است. در جهت رفع این نیاز نیز OWC شما را با Accelsior 8M2 جدید پوشش می دهد. این سیستم از کل پهنای باند جدیدترین فناوری PCIe بهره می‌برد. سرعت فوق‌العاده قابل اعتمادی تا 26000 مگابایت بر ثانیه ارائه می‌کند. با تیم رایانیتا در ادامه خبر رونمایی OWC از سریع‌ ترین و پرظرفیت‌ ترین حافظه SSD PCIe همراه باشید.

درباره OWC

OWC مخفف Other World Computing که در سال 1988 تاسیس شد. برای کمک به علاقه مندان به مک و رایانه های شخصی برای انجام کارهای بیشتر و رسیدن به اهداف بالاتر اختصاص داده شده است. ما به پایداری اعتقاد داریم و راه‌حل‌های OWC واقعا ساخته شده‌اند تا دوام داشته باشند. مسافت‌ها را طی کنند و کاربران را قادر می‌سازند تا سرمایه‌گذاری فناوری را که قبلا انجام داده‌اند به حداکثر برسانند. عملیات OWC رهبری در پایداری کسب و کار را فراهم می کند. از دسک‌تاپ خانگی گرفته تا رک های سازمانی، پشتیبان‌گیری شرکتی برای ایمن کردن داده‌های پزشکی، استودیوی ضبط گرفته تا مجموعه فیلم‌های سینمایی و فراتر از آن، هیچ مصالحه‌ای وجود ندارد، و به همین دلیل است که OWC ایجاد شد.

OWC عمدتا سازنده سخت افزارهای فناوری مک و رایانه شخصی است. از Accelsior 8M2، سریع ترین و بالاترین عملکرد PCIe SSD جهان، به تازگی رونمایی کرده است.

Accelsior 8M2 سریع‌ ترین و پرظرفیت‌ ترین حافظه

OWC Accelsior 8M2 از پهنای باند کلی جدیدترین فناوری‌های PCIe با ارائه سرعت فوق‌العاده تا 26000 مگابایت بر ثانیه بهره می‌برد. در مجموع هشت اسلات SSD NVMe M.2 وجود دارد. که هر کدام از طریق معماری خط PCIe 4.0 x16 قادر به اجرا در 4 خط انتقال داده خود هستند. درایو تا 64 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. SSD ممتاز OWC با مک پرو 2019 و همچنین سیستم های ویندوز و لینوکس سازگار است.

با توجه به این مشخصات، توزیع گرما در طول Accelsior 8M2 در نظر گرفته شد. به طور خاص، یک فن خنک کننده بی صدا در یک محافظ حرارتی آلومینیومی درجه آن گنجانده شده است.

ما همیشه در تلاش هستیم تا مرزهای فناوری را پشت سر بگذاریم. OWC Accelsior 8M2 را می توان در یک جمله قطعی خلاصه کرد. این سریع‌ترین و قدرتمندترین SSD PCIe در جهان است.”لری اوکانر، مدیرعامل و موسس OWC”

برای در نظر گرفتن سطوح عملکرد، برخی از مثال‌های ارائه شده شامل توانایی ویرایش و پخش یکپارچه 16 جریان 8K ProRes444 در Final Cut Pro X است. کاربران می‌توانند از برنامه‌های جلوه‌های بصری استفاده کنند که پیش‌نمایش و موارد دیگر را ارائه می‌کنند. رندرها و روش های پردازش سریع تر همچنین می توانید در DevOps در بازه زمانی کوتاه تری نسبت به سایر SSD ها، تکرارهای بیشتری را اجرا کنید.

Accelsior 8M2 توان عملیاتی داده با تاخیر کم را ارائه می دهد که برای برنامه های محاسباتی پیشرفته مانند اتوماسیون صنعتی، اکوسیستم های شهر هوشمند و راه حل های خرده فروشی هوشمند ضروری است.


لنوو به تازگی تبلت Xiaoxin Pad Pro خود را معرفی کرد. جهت آشنایی با این تبلت جذاب مقاله زیر را از دست ندید.


عملکرد Accelsior 8M سریع‌ ترین و پرظرفیت‌ ترین حافظه

همانطور که گفتیم Accelsior 8M2 سرعت و ظرفیت ذخیره سازی قابل توجهی را برای رایانه های Mac Pro، ویندوز یا لینوکس و سیستم های توسعه PCIe 2019 به ارمغان می آورد. این دستگاه از پهنای باند کل جدیدترین فناوری PCIe استفاده می کند. دارای طراحی بسیار کارآمد اتلاف حرارت است تا سرعت فوق العاده قابل اعتماد تا 26000 مگابایت بر ثانیه را ارائه دهد. ایجاد سریع ترین SSD PCIe به معنای ترکیب مهندسی جسورانه با آخرین فناوری بود.

OWC Accelsior 8M2 عملکرد کلی را به روش‌های بسیار متنوعی ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون محدودیت ایجاد کنید:

  • playback و ویرایش 16 جریان 8K ProRes444 بدون مشکل
  • مناظر و بافت های صفحه را بدون وقفه در محیط های واقعیت مجازی شفاف و روان نگه دارید.
  • آزمایش کردن با فرمت های بزرگ تر
  • ویرایش و ذخیره تصاویر و فایل های گرافیکی عظیم
  • تجربه پیش نمایش، رندر و پردازش سریع تری را در برنامه های VFX
  • اجرا تکرارهای بیشتر در DevOps در زمان کمتر
  • بارگیری سریع داده های ضروری در آرشیو های ابری برای مدیریت پیشرفته‌ تر اینترنت اشیا

نکات برجسته OWC Accelsior 8M2:

  • سریع‌ترین درایو موجود برای رایانه‌های مک پرو، ویندوز یا لینوکس ۲۰۱۹
  • عملکرد شگفت انگیز: سرعت دنیای واقعی تا 26000 مگابایت بر ثانیه
  • فضای عظیم: تا هشت درایو SSD برای ظرفیت فضای ذخیره سازی 64 ترابایتی
  • ایجاد، نظارت و مدیریت آرایه های RAID با SoftRAID
  • قابلیت های پیشرفته RAID: پشتیبانی از چندین سطح RAID و مجموعه های RAID برای حداکثر انعطاف پذیری
  • بدون نگرانی: تا 5 سال گارانتی محدود OWC و پشتیبانی مادام العمر برای راه حل های 2 ترابایت و بزرگتر

چندی پیش شیائومی از پتنت ویلچر هوشمند خود روننمایی کرد. جهت مطالعه بیشتر در این مورد مقاله زیر را از دست ندهید.


اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *