بازگشت ایموجی های سه بعدی مایکروسافت به آفیس

امروز در رایانیوز می‌خواهیم به خبر بازگشت ایموجی های سه بعدی مایکروسافت به آفیس بپردازیم. مایکروسافت شخصیت بدنام Clippy خود را به عنوان یک شکلک در آفیس دوباره زنده می کند. پس از یک کارزار موفقیت آمیز برای به دست آوردن برخی از موارد لایک توییتر و اینستاگرام، Clippy اکنون جایگزین ایموجی گیره کاغذی خواهد شد. که در ویندوز، آفیس، تیم های مایکروسافت و سایر محصولات مایکروسافت 365 وجود دارد. این بخشی از یک به روزرسانی بزرگ تر است که 1800 شکل(ایموجی) در مایکروسافت 365 را با طراحی های سه بعدی و زبان Fluent Design این شرکت به روز می کند. با تیم رایانیتا در ادامه خبر بازگشت ایموجی های سه بعدی مایکروسافت به آفیس همراه باشید.

کلر-اندرسون-ایموجی-شناس

کلر اندرسون ایموجی شناس

Clippy با این شکلک های سه بعدی که برای ایجاد شخصیت بسیار بیشتر طراحی شده اند، ستاره نمایش است. کلر اندرسون، ایموجی شناس رسمی مایکروسافت می گوید: “من با استفاده از Clippy بزرگ شدم. به نظر می رسید که یک تخم مرغ عیدی کمی سرگرم کننده است. ما فقط تصور می کردیم که وقتی این چسب کاغذ را در یک محصول مایکروسافت قرار می دهید. ناگهان دچار این نوستالژی می شوید، این لذت را می بینید.” Clippy با ابروهای خود اکنون جایگزین گیره کاغذی تخت و خسته کننده خواهد شد.

تغییر بزرگ با شکلک مایکروسافت، انتقال به 3D است که در ویندوز و جاهای دیگر نشان داده می شود. اندرسون توضیح می دهد: “ما طراحی های سه بعدی بیش از 2D را انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم اکثر شکلک های خود را متحرک کنیم.” این شکلک با تمرکز بر سرگرمی در محل کار دوباره طراحی شده و شامل رنگ های روشن و اشباع شده است. عنصر سه بعدی واقعا باعث پاپ ها می شود.

بسیار مدرن تر از آنچه در حال حاضر در ویندوز موجود است به نظر می رسند.حدود 900 مورد از این شکلک های تعمیرات اساسی نیز در محصولاتی مانند تیم های مایکروسافت متحرک می شوند. مایکروسافت این عنصر میراث اسکایپ را دوست داشت. بنابراین قصد داشت که آن را وارد این سیستم جدید کنیم. ایموجی در سال های اخیر به طور فزاینده بخشی مهم از ارتباطات آنلاین بوده است. احساساتی را به آنچه در غیر این صورت تعاملات مبتنی بر رایانه بی روح است اضافه می کند.


چندی پیش رکورد سرعت اینترنت باری دیگر شکسته شد. این رکود شکنی توسط محققان ژاپنی به ثبت رسید. رکورد ثبت شده به طور شگفت انگیزی با سرعت 319 ترابایت در ثانیه به ثبت رسید. یعنی چیزی حدود دو برابر رکورد قبلی پیشنهاد می کنیم جهت مطالعه ادامه این خبر و کسب اطلاعات بیشتر خبر زیر را از دست ندهید.


مایکروسافت و به روزرسانی بزرگ ایموجی ها

مایکروسافت می گوید با این به روزرسانی بزرگ ایموجی، روی “تجدیدنظر در بیان گرافیکی حرفه ای” تلاش کرده است. چیزی که به ویژه در طی یک بیماری همه گیر که مرز بین کار و زندگی را از بین می برد، بسیار مهم است.

ایموجی ها کمک کامل می کنند تا پیام ها خشک و بی احساس نباشند. به دور از اینکه خسته کننده یا زینتی باشد. آن ها گسترش انسانیت خود ما و یک ابزار مهم ارتباطی هستند. تمرکز مجدد مایکروسافت بر روی سرگرمی با شکلک های خود بسیار دور از تلاش قبلی این شرکت برای احیای دوباره کلیپی است.

برخی از کارمندان مشغول کار در تیم های مایکروسافت در سال 2019 بسته برچسب های سرگرم کننده ای را با تصاویر GIF متحرک Clippy منتشر کردند. اما مایکروسافت پس از چند روز به سرعت آن ها را حذف کرد. احتمالا مشکلات حقوقی یا حق چاپ در پشت این تصمیم وجود داشته است. جالب اینکه مایکروسافت ماه گذشته در واقع درخواست علامت تجاری Clippy کرده است. شکلک های جدید مایکروسافت ممکن است علاوه بر خدمات آنلاین آنلاین این شرکت، جزئی باشد. مایکروسافت در سال های اخیر خود را به تصویب فلسفه “طراحی باز”، یک رویکرد منسجم و انسانی تر در مورد نحوه طراحی نرم افزار و سخت افزار در تیم های مختلف خود، به چالش کشیده است. ما شاهد تمرکز بیشتر بر شمایل نگاری و یک سیستم Fluent Design هستیم که سرویس های مایکروسافت را در بر می گیرد.

ویندوز 11 آخرین نمونه از تغییرات طراحی مایکروسافت است. شکلک تازه شده در ماه های آینده در سراسر مایکروسافت 365 ظاهر می شود. Yammey, Outlook و سایر برنامه های آفیس نیز به زودی به روزرسانی شکلک ها را مشاهده خواهند کرد.


هواوی که مدتی است در تجریم آمریکا به سر می برد. بالاخره HMS Core 6.0 را به بازار عرضه کرد. که بهعنوان جایگزینی برای خدمات Google Play در هواوی است. برای مطالعه کامل این خبر،مقاله خبری زیر را از دست ندهید.

اشتراک گذاری

یه مهندس کامپیوتر کنجکاوم از دانشگاه تهران. استراتژیست محتوا و تدوینگر و گوینده کلا دستی به هنر دارم. | مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد، مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد، به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان، که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *